• Zondag is het weer zover; Moederdag. De dag waarop we onze mama even lekker in het zonnetje zetten.
    Helemaal leuk en aardig enzo maar nu moet ik wel een leuk cadeau voor haar verzinnen 🤦🏻‍♀️ En daar ben ik niet zo goed in.

    Wat doen jullie dit jaar?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Uhm. Ik koop vaak een wat luxere douchegel, een geurtje, een ketting, geurkaarsjes oid.
    Dit jaar koop ik echter een nieuwe aardbeienplant want onze is perongeluk bemest met een product dat niet geschikt is voor menselijke consumptie lmao (':


    We were the forever that didn't last

    Mijn moeder wilde bepaalde haaknaalden, en ik snapte dr niks van dus ze heeft ze zelf besteld en ik heb dr t geld teruggegeven. 😂
    Maar zaterdag ga ik naar een soort middeleeuws/fantasy evenement en daar is altijd echt vanalles te vinden. Dus ik hoop dat ik bijzondere wol voor dr kan vinden, aangezien ze breien en haken altijd al met groots plezier doet. Dus dan is t altijd goed. 🙌


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wij hebben meestal dat er iets stuk gaat en dat geven we dam xD

    Dit jaar was er een nieuwe fohn nodig. Echter was dinsdag avond de fohn bijna kapot en moest ik verklappen dat we dat zouden gaan geven. Woensdag heeft ze hem uitgezocht. Donderdagochtend was haar fojn ook echt kapot dus hebben we donderdagavond de kadootjes gedaan XD ze was er heel blij mee haha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    AriChibi schreef:
    Nou, ik vroeg dus wat ze graag wou hebben en het antwoord begon met "iets kleins, hoeft niet zo duur."
    Dat werd opgevolgd door: "Eigenlijk heb ik deze drie tinten acrylverf nog nodig van dit merk."
    12 euro per stuk, zijn die krengen. Haha. Tot zo ver iets kleins en goedkoops I guess.

    Ik weet niet wat je budget is, maar een etentje of ander uitje is ook altijd een goed cadeau. Een vriendin van me geeft bijvoorbeeld samen met het overige kroost een wellnessdagje aan hun moeder.

    Mijn zus heeft ook nog niets, dus dat is misschien wel een goed idee ^^ Maar we hebben een sauna in de tuin hahah dus die wellness wordt m niet.
    Ik zou natuurlijk wel wat wellness spulletjes kunnen kopen voor in de sauna.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Leonidas bonbons! Dat gaat ze zeker appreciëren. En dan ben ik nog aan het twijfelen tussen iets voor in de tuin wat ze gevraagd heeft, of een thee-momentje met mij tegoed doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vier moederdag altijd met mijn vader en meestal maak ik gewoon wat thee en bak ik iets voor hem.

    Aangezien mijn vader, mijn oma én mijn moeder allemaal kort op elkaar in mei verjaren, doen wij thuis niet aan moederdag. (Ook niet aan vaderdag trouwens). Ik geef ze gewoon een groter cadeau voor hun verjaardag. (:
    Bovendien vertrek ik morgen op vakantie dus ik ben er dit jaar niet eens op moederdag.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn moeder vindt het onzin en roept al mijn hele leven dat wij niks voor moederdag mogen doen, dus dat leeft bij ons thuis totaal niet. De reden is volgens mij omdat gewoon een marketingstunt is, ofzo.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik heb van die Ritual geurstokjes gehaald voor in het toilet. Dat wilde ze graag hebben ^^
    Het klopt dat moeder-,vader- en Valentijnsdag marketingstunts zijn, maar ik vind het toch wel een leuk initiatief.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    ScribbleTheFox schreef:
    Ik vier moederdag altijd met mijn vader en meestal maak ik gewoon wat thee en bak ik iets voor hem.


    En met vaderdag ook? Lucky haha


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik geef mijn moeder altijd een reep pure chocolade. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dit jaar koop ik een waterkoker voor mijn mams. Die van ons is al best wel oud aan het worden en de knop aan de bovenkant om 'm open te maken wil nog wel eens naar doen, dus vond dit een goede gelegenheid. ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ze wilde altijd een pandora bedel, maar dat wilde ze dit jaar niet. Ze zei dat ze een bepaalde dagcreme wel wilde hebben dus nu heb ik een hele set van het merk van de dagcreme voor d'r gekocht, wat ze nog niet weet.

    Is er niet iets waar ze echt van houdt? Sommige moeders houden van sieraden, sommige van breien etc. Er is vast wel iets waar jouw moeder van houdt en waarvoor je iets kan kopen voor haar.


    Physics is awesome

    Bij ons is dat pas 15 augustus. (cat)

    Ik koop meestal een juweeltje of een cadeaubon van een winkel waarvan ik weet dat ze die leuk vindt.


    The soul needs autumn.

    Een cadeauset van Rituals.


    stay safe because I like being alive at the same time as you