• Zondag is het weer zover; Moederdag. De dag waarop we onze mama even lekker in het zonnetje zetten.
    Helemaal leuk en aardig enzo maar nu moet ik wel een leuk cadeau voor haar verzinnen 🤦🏻‍♀️ En daar ben ik niet zo goed in.

    Wat doen jullie dit jaar?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Wervelwind schreef:
    Bij ons is dat pas 15 augustus. (cat)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis



    Ik ben vanmiddag naar de Intratuin geweest met mijn vader, die ook een cadeautje zocht voor zijn moeder/mijn oma, en heb (gelukkig) ook iets voor mijn moeder gevonden ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vier het normaal op 15 augustus, maar mijn vader heeft afgelopen weekend subtiel laten vallen dat het zondag moederdag is. Dusja, dan doen we nu maar iets. Ik heb voorlopig een super cute zeepsetje (handzeep) klaar staan. Want mijn moeder heeft iets met handzeep (heb ik ook al gekregen van haar haha). Maar als het kan, koop ik morgen nog een leuk plantje. Want bloemen vind ik zo dom, maar dat ik ook omdat ik een hekel heb aan bloemen haha. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb twee bioscoop kaartjes gekocht voor de nieuwe Mamma Mia film die deze zomer uit komt, en dat is ook nog met ladies night. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik had gisteren nog tegen m'n vader gezegd dat hij een kaartje moest kopen voor mama tijdens het boodschappen doen, maar hij was het toch nog vergeten. *facepalm*
    En ik heb echt geen zin om nog voor morgen een kaartje te moeten kopen. Ik heb ook nog twee broers die dat zouden kunnen doen...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    OLoughlin schreef:
    Ik heb twee bioscoop kaartjes gekocht voor de nieuwe Mamma Mia film die deze zomer uit komt, en dat is ook nog met ladies night. c:


    Kan je daar nu al kaartjes voor kopen 😱


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Kan je daar nu al kaartjes voor kopen 😱


    Ja! Ik heb ze bij Kinepolis gekocht :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    OLoughlin schreef:
    (...)

    Ja! Ik heb ze bij Kinepolis gekocht :3


    Thanks voor de reminder! Mijn kaartjes zijn ook binnen hahaha


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Thanks voor de reminder! Mijn kaartjes zijn ook binnen hahaha


    Haha awesome! Ook voor Ladies Night?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    OLoughlin schreef:
    (...)

    Haha awesome! Ook voor Ladies Night?


    Yess, bij vue! :) ik ga morgen met mama op vakantie dus d'r cadeautje kreeg ze nog tegoed maar nu weet ik in ieder geval wat 't wordt hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    Samen met mijn zusje en broertje hebben we een baby fotoshoot geregeld voor mij moeder.


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Yess, bij vue! :) ik ga morgen met mama op vakantie dus d'r cadeautje kreeg ze nog tegoed maar nu weet ik in ieder geval wat 't wordt hehe


    Nice, nice! Heel veel plezier op vakantie toegewenst! c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Niets, mijn moeder vindt dit commercieel gedoe, net als Valentijnsdag bijvoorbeeld. Ik verras mijn moeder altijd op een random moment in het jaar en ook op haar verjaardag. We hoeven niet speciaal iets te doen, omdat het moederdag is. Beide hechten wij er geen waarde aan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn moeder moest zingen met het koor dus ze was de hele ochtend weg, toen gleed ze weg met haar motor en moest ze naar de huisartsenpost voor hechtingen, toen ging ze naar mijn oma (haar moeder en ik ging niet mee) en daarna is ze naar mijn studio gegaan in Amsterdam zodat ze morgenvroeg mijn zus van het vliegveld kan halen. Dus ik heb mijn moeder niet echt gezien vandaag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    We gingen gisteren nog langs mijn oma en mijn vader durfde het cadeau niet te geven... :') dat moest mijn moeder doen (het is zijn moeder)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.