• Ok, I might've spammed the last one to open this one.
    Ik wilde gewoon een lievige gif invoegen, ok. Hehehe.

    Spread the loooove.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2018 - 14:17 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Geen idee of je je signature zelf hebt verzonnen of ergens vandaan hebt geplukt, maar ik vind 'm vet creatief. Na 10 keer lezen weet ik nog niet wat er nou precies staat. :')

    Frederick - jij bent echt een prachtmens en ik hoop je echt nog een keer irl te mogen zien en spreken en samen coole onderkinfoto's met elkaar maken!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I mean, jij bent de alpha Britt.


    Spinning around, I'm weightless.

    Yes een throne of glass fan!!!!
    En i love your username!!!!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Lonne je bent geweldig en zal altijd een speciaal plekje behouden in mijn gastenboek!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je signature klinkt heel mooi en daarnaast ben je lekker actief op het forum, wat natuurlijk fijn is! ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ken je niet goed, maar volgens mij ben jij een heel lief en aardig meisje en verdien je een knuffel (:


    I just caught the wave in your eyes

    Yu, je bent echt een schatje en een geweldige RPGster waarvan ik hoop dat ik nog veel met je mag schrijven.


    •

    Mirte you are one of the most kind hearted people I know :) Ik hoop dat je de vakantie van je dromen hebt en kan niet wachten tot je terug bent en ik er alles over hoor. Ur amazing just amazing!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rick - je bent een super gezellig kerel en ik kan alles in principe bij je kwijt!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, je bent altijd zo actief op het forum!

    Jk bish I lov you je bent heerlijk sarcastisch en eerlijk en grappig en je 'hey girl hey'-snaps zullen altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben.
    Als in- hartverzakkingen.
    I mean-
    Christus, kind.


    What’s tasty in Busan?

    Ik love je gevoel voor humor en memes #living the 9gag life


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind je signature erg leuk en creatief haha


    obsessive rage

    Je usernames zijn leuk (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Jij komt altijd met leuke complimenten hier, en over het algemeen lijk je me heel aardig. Verder kom je op mij over als iemans die heel behulpzaam is.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.