• Ok, I might've spammed the last one to open this one.
    Ik wilde gewoon een lievige gif invoegen, ok. Hehehe.

    Spread the loooove.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2018 - 14:17 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je lijkt me een sociaal persoon!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je komt altijd zo happy en onbezorgd over and I like


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je hebt al zoveel mooie usernames gehad!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Je bent zo'n leuk en gezellig persoon om er hier bij te hebben ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik denk dat het geen leugen is als ik je zeg dat heel Q jou aanbidt ;) Je bent gewoon zo'n aangename, eerlijke, oprechte, ... persoon! Waarschijnlijk vergeet ik nog 1001 goede eigenschappen die jij bezit, maar weet dat ik jou gewoon formidabel vind! (flower)


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Marthe - ik vind het echt leuk dat je weer terug bent op Q! Heb je stiekem wel gemist hoor!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb je nog nooit echt gesproken – maar volgens mij ben je ontzettend aardig en als ik zo kijk naar wat mensen over je zeggen zou ik je graag beter willen leren kennen (:


    I just caught the wave in your eyes

    Ik vind jouw username echt leuk en ik weet nog uit een ver verleden dat jij vet gezellig bent:Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Een super ver weg verleden inderdaad, maar hetzelfde geldt voor jou (: echt lang geleden, wow


    I just caught the wave in your eyes

    Je username is echt heel erg goals en ben het eens met je sig Voor mezelf dan he niet voor jou.. Vind je altijd een leuke toevoeging op het forum en dat kan Q altijd gebruiken. (:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2018 - 22:36 ]


    The truth is out there.

    I love je username en signature en je profielfoto en als jij een van die twee van de foto op je profiel bent ben je ook nog eens super pretty - en anders vast ook trouwens


    Spinning around, I'm weightless.

    Jij hebt zo'n mooie naam, ik zou er bijna jaloers van worden (';
    Voor zover ik je ken, kom je aardig, lief en leuk over!

    [ bericht aangepast op 15 mei 2018 - 22:56 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, je bent echt super gezellig en leuk om mee te praten!
    Hopelijk kom ik je nog eens op een meeting tegen haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Lonne je bent enorm aardig voor iedereen , en je bent een goede toevoeging aan Q :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rick - ik vind het altijd gezellig om samen wat biertjes met je weg te tikken!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO