• Ik ben op zoek naar een laptop, voor gamen en school. Ik vind het voor school belangrijk dat hij snel opstart, een usb poort heeft, en niet snel leeggaat (wel minimaal 4 uur zonder accu).
    Voor het gamen, is een minimum eis eigenlijk wel 4 RAM. Voor een videokaart wil ik graag een GeForce GT 650M of beter; voor een processor een i5 of i7 (i9 tuurlijk ook goed maardat kost klauwen met geld). Dit om games zoals sims 3 en 4 in goede kwaliteit te kunnen spelen. Dat wat ik nu heb is echt een ramp namelijk.
    Ik denk dat een SSD beter is dan een harde schijf, aangezien ik 3 uitbreidingen en een accessoirepakket heb en eigenlijk meer wil. Maar dat is geen harde eis.
    En dan natuurlijk een laptop die een paar jaar meegaat, en niet eentje die na twee jaar opeens nog maar een uur zonder accu kan in plaats van 8 (echem current laptop :X)
    Ik weet niet hoeveel geld dit allemaal wel niet gaat kosten maar volgens mij is dit niet erg goedkoop allemaal. Ik had al gegoogeld enzo en daardoor weet ik wat voor processor ik moet hebben en hoeveel RAM enz. Maar ik ben niet zo goed met laptops dus idk hoe je zoiets vindt.

    (flower) In My Blood

    [ bericht aangepast op 11 mei 2018 - 10:26 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    En is het dan over het algemeen goedkoper om hem te laten bouwen? Zelf bouwen kan ik denk ik wel, volgens mij is dat helemaal niet zo ingewikkeld. Maar is dat niet ontzettend veel werk?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    InMyBlood schreef:
    En is het dan over het algemeen goedkoper om hem te laten bouwen? Zelf bouwen kan ik denk ik wel, volgens mij is dat helemaal niet zo ingewikkeld. Maar is dat niet ontzettend veel werk?


    Ja, is wel wat gefriemel met al die kabeltjes. Ik heb gelukkig een oom die het zó leuk vindt dat ik zelf weggestuurd word, lol.

    Volgens mij heb je overal wel van die winkeltjes waar ze je ten eerste al helpen met het kiezen van onderdelen die bij elkaar passen en voor iets van 50 euro extra het ook meteen voor je in elkaar zetten.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.