• Oké, ik was dus van plan 13 juni al te gaan, maare.. nu hoor ik dat de politie recht heeft om je kaartje dan af te pakken ;S is dit waar? het is toch niet hun eigendom? oké je mag niet slapen daar, maar pakken ze écht je kaartje af? da's 4 maart toch ook niet gebeurd? niet dat ik toen sliep daarvoor ^.^ maar is dit waar??

    xx:9~


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ja, ze vernielen toch ook niet je auto als je daarin slaapt? Wees gewoon niet bang, maar hou er wel rekening mee dat je weggestuurd kan worden. Het si dan wel raadzaam ook echt weg te gaan, want de politie staat onder hun sneltoets. :')

    Ja, ze vernielen toch ook niet je auto als je daarin slaapt? Wees gewoon niet bang, maar hou er wel rekening mee dat je weggestuurd kan worden. Het si dan wel raadzaam ook echt weg te gaan, want de politie staat onder hun sneltoets. :')

    dan zit ik daar gewoon voor de deur xD

    Nee kan/mag niet.
    Ze mogen hem ook neit verscheuren --> Vernielig van eigendom, en afpakken gaat niet zeu makkelijk. Stop hem tussen je tieten ofzo, daar mogen ze niet bijkomen. Of zeg dat je ouders je kaartje later komen bregen :')

    Maar dat doen ze niet heur, nooit gebeurt.
    Bij ons bijna bij 4 maart. We gingen midden in de rij staan, en toen moesten we eruit. Kwam er een duitse beveiliging aan. Hij zei dat we er uit moesten. Amanda en ik doen braaf wat hij zegt, maar Evelien blijft staan en zegt fock you. Ohh zo dom, die vent keek zooooooo boos. Eef er heeeel snel over heen, en we lopen keihard weg. Komt hij ons achterna. Toen moesten we de kaartjes in leveren, maar Aman is slim en zegt dat we geeen kaartjes hebben. :O En toen hij weg was zijn we als nog midden in de rij gaan staan.


    You'd took my breath but I'll survive.

    ok, het is wel je eigen eigendom, maar...
    als je rijbewijs wordt afgenomen, kun je ook zeggen dat het je eigen eigendom is he o.O

    het zal wel een of andere truc zijn om er voor te zorgen dat mensen niet buiten zouden slapen.. (en btw, ik steek hem wel in mn BH, de eerste die er aankomt, klaag ik aan wegens ongewenste intimiteiten (A)

    Nee kan/mag niet.
    Ze mogen hem ook neit verscheuren --> Vernielig van eigendom, en afpakken gaat niet zeu makkelijk. Stop hem tussen je tieten ofzo, daar mogen ze niet bijkomen. Of zeg dat je ouders je kaartje later komen bregen :')

    Maar dat doen ze niet heur, nooit gebeurt.
    Bij ons bijna bij 4 maart. We gingen midden in de rij staan, en toen moesten we eruit. Kwam er een duitse beveiliging aan. Hij zei dat we er uit moesten. Amanda en ik doen braaf wat hij zegt, maar Evelien blijft staan en zegt fock you. Ohh zo dom, die vent keek zooooooo boos. Eef er heeeel snel over heen, en we lopen keihard weg. Komt hij ons achterna. Toen moesten we de kaartjes in leveren, maar Aman is slim en zegt dat we geeen kaartjes hebben. :O En toen hij weg was zijn we als nog midden in de rij gaan staan.


    ö werd je zomaar uit de rij gehaald?? o.O zonder reden?? en moest je zomaar je ticket afgeven?! :O ik zou zeggen: dwing me! en gwoon blijven staan (A)

    ok, het is wel je eigen eigendom, maar...
    als je rijbewijs wordt afgenomen, kun je ook zeggen dat het je eigen eigendom is he o.O

    het zal wel een of andere truc zijn om er voor te zorgen dat mensen niet buiten zouden slapen.. (en btw, ik steek hem wel in mn BH, de eerste die er aankomt, klaag ik aan wegens ongewenste intimiteiten (A)


    whaha das egt een super idee(cool)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    maar nog iets: als je niet slaapt, maar daar gewoon zit, mag dat dan wel?

    er staat toch nergens in de wet geschreven dat je op een bepaalde plaats maar een bepaalde tijd mag staan fzo? of zitten? dan is er geen sprake van wildkamperen, maar wel van zogezegd heel lang op dezelfde plaats blijven staan of zitten ^^