• ... herschrijven/editen/beter maken/ je snapt het wel! (clickbait ftw)

    Ik schrijf al zo lang ik me kan herinneren verhaaltjes en toen ik rond mijn 13de op Quizlet terechtkwam is mijn niveau van schrijven doorheen de jaren aanzienlijk verbeterd.
    Maaaaar, meestal sloeg ik er niet in een verhaal af te ronden of schreef ik gewoon fanfictions of OP verhalen voor de reacties (ook wel het plezier hoor), maar het werden nooit echt serieuze of goede verhalen.

    Nu vorig jaar heb ik met SOTY een verhaal geschreven dat al enorm lang door mijn hoofd spookte en ook al is het nu al vijf maanden geleden dat ik het verhaal heb afgerond, ik kan het niet loslaten. Dus heb ik besloten om in juni het verhaal te herschrijven en beter te maken (want lmao als ik sommige dingen nu teruglees...) met het idee om het misschien ooit te kunnen uitbrengen.

    Weten jullie nog welk verhaal je voor het eerst hebt herschreven? Heb je er daarna nog iets mee gedaan zoals uitgeven?


    The soul needs autumn.

    Mijn eerste verhaal was een vreselijke 1D fanfiction, dus die ga ik nevernooit herschrijven, haha.

    Succes met jouw verhaal (flower)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Super veel succes! Ik hoop dat het wat gaat worden (:

    Ik voel me altijd heel erg rot onder het schrijven. In de zin dat ik altijd roep: ‘ik hou echt van schrijven’ en alleen een short story heb afgerond van 4 hoofdstukken. Momenteel heb ik twee verhalen in m’n hoofd waar ik wel echt iets mee wil, maar ik mis iets om er echt mee door te kunnen. Eigenlijk zou ik een soort coach nodig hebben want mijn zelfvertrouwen is echt minimaal wanneer het aankomt op mijn eigen schrijfsels.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Mijn eerste verhaal hier op Q was een vreselijke fanfiction van Tokio Hotel, ik schreef het dan ook toen ik nog in groep 8 zat en net 12 was :’)

    Heel veel succes met herschrijven!


    Life is a beautiful struggle

    Ohh succes met schrijven! Ik heb het ooit geprobeerd maar ik kwam er gewoon helemaal niet meer in. Jammer wel, maar goed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Succes met het schrijven Lindsey!
    Mijn eerste verhaal was op Imonline en ging over Tokio Hotel, het was ook zo slecht geschreven zonder " en enorm veel spelfouten haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ohhh wat leuk! Succes!

    Ik had wel al een handvol verhalen afgerond voordat ik er eentje herschreef, maar de eerste die ik herschreef zit nu wel in een uitgeefproces ja ^^ hoewel ik de eerste versie schrijven een stuk makkelijker en leuker vond dan het editen, maar ik denk dat dat voor iedereen anders is. De eerste versie schrijven voelde iets meer als hobby, het editen iets meer als werk :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind herschrijven zo lastig. Ik heb een aantal afgerond, maar ik heb nu vooral het idee dat sommige verhalen nog een einde verdienen.
    Punt is dat de schrijfstijl van nu en toen best wel verschilt. En de tekst die ik op het einde schrijf, dan niet helemaal meer past soms (':

    Maar Succes!

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 16:47 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nice! Ik ga het verhaal waar ik nu aan bezig ben ook proberen te editten als het ooit zover komt :') Ik ben echt vreselijk slecht in herschrijven, maar het zal er toch ooit van moeten komen haha :') Ik heb al een paar keer een poging gedaan, maar die liep altijd dood wegens chronisch tijdsgebrek en het gevoel dat mijn verhalen echt suckte haha XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het eerste verhaal wat ik heb geschreven was een One Direction/Niall Horan fanfiction. Deze heb ik op een ander account geschreven en ik ga niet zeggen wat de titel/het account was want ik schaam me dood :')

    Voor de rest heb ik ook nog nooit echt een lang verhaal weten af te ronden. Ik heb pogingen tot gedaan (ik heb heel vaak ideeën maar haak af na hoofdstuk 2 of zo). Het enige verhaal wat ik heb afgerond was mijn Donald Trump en Hillary Clinton (lees: Hump) short story dat ik had geschreven voor een schrifjwedstrijd hier op Q.

    Succes met herschrijven!

    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 18:41 ]


    I just caught the wave in your eyes