• Scintilla University
    ━ school for magical studies and sciences ━

          Care of magical creatures,
    Natuurlijk hebben de meeste leerlingen dit al gehad op hun vorige school, maar dit gaat een stapje verder. Zie het als een opleiding voor dierenarts, maar dan voor magische wezens. Hier leer je alles over de magische dieren en hoe je hen moet behandelen, dat geldt ook voor draken.
          Magical healing,
    Deze naam zegt het eigenlijk al. Je leert hoe je iedereen kunt genezen doormiddel van potions en spreuken. Natuurlijk leer je ook wondverzorging zonder magie en leer je magische medicijnen brouwen.
          History of magic,
    Op iedere universiteit kun je wel geschiedenis studeren en deze universiteit is geen uitzondering. Deze geschiedenis gaat echter over de magische wereld en niet over de muggle wereld. Leer alles over Voldemort, Harry Potter, de scholen en hoe alles is begonnen.
          Creative arts,
    Natuurlijk kun je magie in geen betere manier uiten dan doormiddel van kunst. Op deze opleiding kunnen de meest creatieve leerlingen terecht om zichzelf te ontwikkelen en beginnend kunstenaar te worden.
          Magical design,
    De oude gewaden van scholen zijn oudbollig en uit de mode. Deze opleiding is er voor de mode-fanaten, de leerlingen die graag hun energie steken in de mode-wereld. De leerlingen van deze opleiding mogen dan ook zelf weten wat zij dragen tijdens schooluren, in tegenstelling tot de andere opleidingen.
          Wizarding sports,
    Op deze opleiding worden de topsporters getraind tot wereldweide talenten. Hier kunnen zij terecht voor Quidditch, Broomstick Races, Magical Duals en zelfs het rijden van Hippogrieven en draken. Dit is echter wel heel exclusief en er zijn weinig tot geen leerlingen die hier geschikt voor zijn.
          Potion science,
    Hier kunnen de aller slimste studenten terecht die maar al te graag bezig zijn met potions. Hier kunnen zij nieuwe potions ontwikkelen en daar mee experimenteren. Hier ontwikkelen de studenten potions voor zowel positieve als negatieve doeleinden, het is maar net hoe de leerling in elkaar zit.
          Magical writing,
    Voor de creatieve schrijvers onder ons is er de perfecte opleiding. Hier leren leerlingen alles over spelling, grammatica, literatuur en het schrijven van de beste stukken. Hier kun je ook terecht voor kalligrafie en kun je het keuzevak 'art' nemen, waar je illustraties leert tekenen voor verhalen.

    Those who don't believe in magic
    will never find it

    University interior,
    ━ Moutrier commonroom
    ━ Javert commonroom
    ━ Carvelle commonroom
    ━ Delven commonroom
    ━ Durmstrang commonroom
    ━ Ilvermorny commonroom
    ━ Slytherin commonroom
    ━ Ravenclaw commonroom
    ━ Gryffindor commonroom
    ━ Hufflepuff commonroom
    ━ Thunderbird commonroom
    ━ Wampus commonroom
    ━ Horned Serpent commonroom
    ━ Pukwudgie commonroom

    Alle commonrooms zijn open en iedereen kan hier binnen komen, let alleen wel op dat je als Slytherin niet vrolijk naar Gryffindor gaat, want dan vraag je om problemen.

    ━ Garden paths
    ━ Garden swimmingpool
    ━ Great hall for breakfast, lunch and diner
    ━ Library to relax
    ━ Bedrooms but in house colors

    Roles,
    ♀ josy ◦ the queen ◦ slytherin ◦ camila mendes ◦ sombre ◦ 1.3
    ♀ gabrielle ◦ geek ◦ beauxbatons ◦ pyper america ◦ ashryver ◦ 1.2
    ♀ ivanya ◦ status ◦ durmstrang ◦ fc ◦ shadowsinger ◦ 1.4
    ♀ noémi ◦ teddybear ◦ moutrier ◦ rasika navare ◦ kingrichard ◦ 1.5
    ♀ alessandra ◦ status ◦ beauxbatons ◦ fc ◦ hotwing ◦ 1.3
    ♀ roslyn ◦ status ◦ ravenclaw ◦ ástrid bergès ◦ egorova ◦ 1.5
    ♀ name ◦ status ◦ house ◦ fc ◦ username ◦ page
    ♀ name ◦ status ◦ house ◦ fc ◦ username ◦ page
    2 dames vrij,

    ♂ name ◦ the king ◦ slytherin ◦ fc ◦ xjess ◦ page
    ♂ name ◦ status ◦ thunderbird ◦ fc ◦ mouli ◦ page
    ♂ vasil ◦ the dragon ◦ durmstrang ◦ matthew noszka◦ lionaire ◦ 1.5
    ♂ ace ◦ descendant ◦ thunderbird ◦ Timur Simacov ◦ wildfowls ◦ 1.3
    ♂ name ◦ status ◦ hufflepuff ◦ fc ◦ sombre ◦ page
    ♂ andraž ◦ the introvert ◦ hallestrom ◦ will higginson ◦ peralta ◦ 1.5
    ♂ ulysses ◦ the professor ◦ thunderbird ◦ cole sprouse ◦ lionaire ◦ 1.5
    ♂ lysander ◦ status ◦ thunderbird ◦ dylan sprouse ◦ ashryver ◦ 1.5

    VOL!
    Bedrooms,

    ━ Je personage slaapt in een slaapkamer zoals het voorbeeld dat bij "interior" staat. De slaapkamer deel je met mede-studenten en hij is aangekleed in de kleuren van het huis.



    ◦ je vult in waar je personage vandaan komt en dat moet bij de vorige school passen. je kunt bijvoorbeeld niet in brazilië wonen als je op beauxbatons hebt gezeten. bij je house vul je in of je voormalige school in of een van de houses van hogwarts. je mag er voor kiezen om geen house te doen als je personage op hogwarts heeft gezeten, dan vul je alleen hogwarts in als house, mocht je personage het niet eens zijn geweest met die sorteerhoed. vul ook in of je personage muggleborn, halfblood of fullblood is. je personage is minimaal achttien jaar.


    rules
    200 words ◦ no fighting ◦ q-rules ◦ 48 hours to make a role ◦ 2 roles max ◦ no perfect roles, be creative

    ROLES ◦ TALK ◦ DRAMA ◦

    [ bericht aangepast op 18 mei 2018 - 23:02 ]


    - thank you for existing -

    Oké peeps ik zit erover na te denken om een Durmstrang boi te maken, maar ik twijfel over FC's dus halp:
    1. Arthur Daniyarov
    2. Matthew Noszka

    Of iets heel anders? (Suggesties zijn welkom.)


    •

    MATTHEW NOSZKA, love that dude,.


    - thank you for existing -

    2 2 2 2 2 2 : D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lionaire schreef:
    Demi, is het rollentopic helemaal up to date? Dan kan ik zometeen een school gaan kiezen voor m'n personage zodat alles netjes is verdeeld.


    Ik zal hem even nakijken!


    - thank you for existing -

    Hij is nu up-to-date, ik heb er voor mezelf ook een jongen bij genomen.

    Als er iemand is die nog een jongen wilt of iemand kent die misschien ook mee wilt doen aan dit RPG, let me know!

    we komen handsome wizards te kort.


    - thank you for existing -

    Ik heb de naam van mijn personage aangepast ^^ ik wil wel een jongen voor het evenwicht!


    Spinning around, I'm weightless.

    Sombre schreef:
    Hij is nu up-to-date, ik heb er voor mezelf ook een jongen bij genomen.

    Als er iemand is die nog een jongen wilt of iemand kent die misschien ook mee wilt doen aan dit RPG, let me know!

    we komen handsome wizards te kort.


    Ik ga er eventjes over na denken vandaag c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ashryver schreef:
    Ik heb de naam van mijn personage aangepast ^^ ik wil wel een jongen voor het evenwicht!


    oeh yes! ik zal de naam even checken.


    - thank you for existing -

    Who wants to do handsome twin wizards with meeeeh


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    Who wants to do handsome twin wizards with meeeeh


    Mocht niemand willen: ME.
    Ik wil wel een tweede dude op me nemen om de verdeling beter te maken.


    •

    Lionaire schreef:
    (...)

    Mocht niemand willen: ME.
    Ik wil wel een tweede dude op me nemen om de verdeling beter te maken.


    I was thinking Cole & Dylan?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    I was thinking Cole & Dylan?


    Oeh — I'm in. Ik had al een ideetje voor een tweede rol. Zullen we even overleggen via chat?


    •

    MT'tje. Begin van mijn rol komt hopelijk zo.

    Ashryver schreef:
    (...)

    I was thinking Cole & Dylan?


    Oeffff. Please do this guys!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )



    Mijn notities atm HAHA.


    Spinning around, I'm weightless.

    hahahaha sterkte daar mee!


    - thank you for existing -