• Scintilla University
    ━ school for magical studies and sciences ━

          Care of magical creatures,
    Natuurlijk hebben de meeste leerlingen dit al gehad op hun vorige school, maar dit gaat een stapje verder. Zie het als een opleiding voor dierenarts, maar dan voor magische wezens. Hier leer je alles over de magische dieren en hoe je hen moet behandelen, dat geldt ook voor draken.
          Magical healing,
    Deze naam zegt het eigenlijk al. Je leert hoe je iedereen kunt genezen doormiddel van potions en spreuken. Natuurlijk leer je ook wondverzorging zonder magie en leer je magische medicijnen brouwen.
          History of magic,
    Op iedere universiteit kun je wel geschiedenis studeren en deze universiteit is geen uitzondering. Deze geschiedenis gaat echter over de magische wereld en niet over de muggle wereld. Leer alles over Voldemort, Harry Potter, de scholen en hoe alles is begonnen.
          Creative arts,
    Natuurlijk kun je magie in geen betere manier uiten dan doormiddel van kunst. Op deze opleiding kunnen de meest creatieve leerlingen terecht om zichzelf te ontwikkelen en beginnend kunstenaar te worden.
          Magical design,
    De oude gewaden van scholen zijn oudbollig en uit de mode. Deze opleiding is er voor de mode-fanaten, de leerlingen die graag hun energie steken in de mode-wereld. De leerlingen van deze opleiding mogen dan ook zelf weten wat zij dragen tijdens schooluren, in tegenstelling tot de andere opleidingen.
          Wizarding sports,
    Op deze opleiding worden de topsporters getraind tot wereldweide talenten. Hier kunnen zij terecht voor Quidditch, Broomstick Races, Magical Duals en zelfs het rijden van Hippogrieven en draken. Dit is echter wel heel exclusief en er zijn weinig tot geen leerlingen die hier geschikt voor zijn.
          Potion science,
    Hier kunnen de aller slimste studenten terecht die maar al te graag bezig zijn met potions. Hier kunnen zij nieuwe potions ontwikkelen en daar mee experimenteren. Hier ontwikkelen de studenten potions voor zowel positieve als negatieve doeleinden, het is maar net hoe de leerling in elkaar zit.
          Magical writing,
    Voor de creatieve schrijvers onder ons is er de perfecte opleiding. Hier leren leerlingen alles over spelling, grammatica, literatuur en het schrijven van de beste stukken. Hier kun je ook terecht voor kalligrafie en kun je het keuzevak 'art' nemen, waar je illustraties leert tekenen voor verhalen.

    Those who don't believe in magic
    will never find it

    University interior,
    ━ Moutrier commonroom
    ━ Javert commonroom
    ━ Carvelle commonroom
    ━ Delven commonroom
    ━ Durmstrang commonroom
    ━ Ilvermorny commonroom
    ━ Slytherin commonroom
    ━ Ravenclaw commonroom
    ━ Gryffindor commonroom
    ━ Hufflepuff commonroom
    ━ Thunderbird commonroom
    ━ Wampus commonroom
    ━ Horned Serpent commonroom
    ━ Pukwudgie commonroom

    Alle commonrooms zijn open en iedereen kan hier binnen komen, let alleen wel op dat je als Slytherin niet vrolijk naar Gryffindor gaat, want dan vraag je om problemen.

    ━ Garden paths
    ━ Garden swimmingpool
    ━ Great hall for breakfast, lunch and diner
    ━ Library to relax
    ━ Bedrooms but in house colors

    Roles,
    ♀ josy ◦ the queen ◦ slytherin ◦ camila mendes ◦ sombre ◦ 1.3
    ♀ gabrielle ◦ geek ◦ beauxbatons ◦ pyper america ◦ ashryver ◦ 1.2
    ♀ ivanya ◦ status ◦ durmstrang ◦ fc ◦ shadowsinger ◦ 1.4
    ♀ noémi ◦ teddybear ◦ moutrier ◦ rasika navare ◦ kingrichard ◦ 1.5
    ♀ alessandra ◦ status ◦ beauxbatons ◦ fc ◦ hotwing ◦ 1.3
    ♀ roslyn ◦ status ◦ ravenclaw ◦ ástrid bergès ◦ egorova ◦ 1.5
    ♀ name ◦ status ◦ house ◦ fc ◦ username ◦ page
    ♀ name ◦ status ◦ house ◦ fc ◦ username ◦ page
    2 dames vrij,

    ♂ name ◦ the king ◦ slytherin ◦ fc ◦ xjess ◦ page
    ♂ name ◦ status ◦ thunderbird ◦ fc ◦ mouli ◦ page
    ♂ vasil ◦ the dragon ◦ durmstrang ◦ matthew noszka◦ lionaire ◦ 1.5
    ♂ ace ◦ descendant ◦ thunderbird ◦ Timur Simacov ◦ wildfowls ◦ 1.3
    ♂ name ◦ status ◦ hufflepuff ◦ fc ◦ sombre ◦ page
    ♂ andraž ◦ the introvert ◦ hallestrom ◦ will higginson ◦ peralta ◦ 1.5
    ♂ ulysses ◦ the professor ◦ thunderbird ◦ cole sprouse ◦ lionaire ◦ 1.5
    ♂ lysander ◦ status ◦ thunderbird ◦ dylan sprouse ◦ ashryver ◦ 1.5

    VOL!
    Bedrooms,

    ━ Je personage slaapt in een slaapkamer zoals het voorbeeld dat bij "interior" staat. De slaapkamer deel je met mede-studenten en hij is aangekleed in de kleuren van het huis.



    ◦ je vult in waar je personage vandaan komt en dat moet bij de vorige school passen. je kunt bijvoorbeeld niet in brazilië wonen als je op beauxbatons hebt gezeten. bij je house vul je in of je voormalige school in of een van de houses van hogwarts. je mag er voor kiezen om geen house te doen als je personage op hogwarts heeft gezeten, dan vul je alleen hogwarts in als house, mocht je personage het niet eens zijn geweest met die sorteerhoed. vul ook in of je personage muggleborn, halfblood of fullblood is. je personage is minimaal achttien jaar.


    rules
    200 words ◦ no fighting ◦ q-rules ◦ 48 hours to make a role ◦ 2 roles max ◦ no perfect roles, be creative

    ROLES ◦ TALK ◦ DRAMA ◦

    [ bericht aangepast op 18 mei 2018 - 23:02 ]


    - thank you for existing -

    Ashryver schreef:
    (...)

    Iets met appelsap over een Omega? poor Gail

    That would be adorable though


    Hmm wat 🤔? Absolutely no idea waar je het over hebt — die ene Gail moet wel heel stom zijn dat ze geen eens bekertje appelsap kan vasthouden

    i know maar hmpf what to do

    [ bericht aangepast op 19 mei 2018 - 16:45 ]


    I just caught the wave in your eyes

    NOÉMI
    — Studiemaatje (aka wij-smijten-liever-die-boeken-tegen-de-muur) >> Vasili
    — Hook-up >> Ulysses
    — Ex (?)
    — Vrienden (van Beauxbatons)
    — Mensen die haar rete-irritant vinden door haar gespring
    — ik ben hier niet voor gemaakt no clue

    [ bericht aangepast op 19 mei 2018 - 16:45 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    NOÉMI
    — Studiemaatje (aka wij-smijten-liever-die-boeken-tegen-de-muur) >> Vasili
    — Hook-up >> Ulysses
    — Ex (?)
    — Vrienden (van Beauxbatons)
    — Mensen die haar rete-irritant vinden door haar gespring
    — ik ben hier niet voor gemaakt no clue


    Ik heb Andraž voor je? Idk wat ze van elkaar zouden vinden haha


    I just caught the wave in your eyes

    PeraIta schreef:
    (...)

    Misschien hier en daar een voorzichtig knikje when nobody is looking haha, en idk of er zoiets als bijles/huiswerkbegeleiding of zo nodig is bij Wizarding Sports, maar dat kan Andraž wel doen.
    En ik had net echt zo een scenario in m'n hoofd waar Andraž als de awkward turtle die hij is eens naar een wedstrijd gaat van Ace en dan met zo'n stom lullig klein vlaggetje zit te zwaaien — idk, in m'n hoofd zacht dat er echt heel grappig uit


    Echt bijles is hij denk ik niet echt nodig, hij is slimmer dan hij zich voordoet, met zijn Wizarding Sports ^^
    Dat eerste dan maar doen, met het voorzichtige knikje enzo? Lmao, mijn brein heeft echt weinig ideeën vandaag.
    Hahahaha, dat had ik net met Vasili, Ace en Andraz, wanneer ze de bibliotheek uit lopen en Vasili tegen het lijf lopen, en Ace zoiets zegt als " Petroff" op zo'n Harry Potter meets Malfoy idee, en met een zuur gezicht wegloopt ofzo hehe (':


    We were the forever that didn't last

    KingRichard schreef:
    NOÉMI
    — Studiemaatje (aka wij-smijten-liever-die-boeken-tegen-de-muur) >> Vasili
    — Hook-up >> Ulysses
    — Ex (?)
    — Vrienden (van Beauxbatons)
    — Mensen die haar rete-irritant vinden door haar gespring
    — ik ben hier niet voor gemaakt no clue


    Uhm ex misschien? Im looking for one tho.


    We were the forever that didn't last


    GABRIELLE'S IMPRESSIONS RELATIE VOORSTEL GEVAL
    Josephine ~ You scare me a little.
    Ace ~ I love talking to you about books and soccer and all things my friends at home taught me
    Alessandra ~ You literally don't have a personality
    Ivanya ~ *hides* please don't hurt me
    Vasili ~ I love how much you know about magical creatures
    Ulysses ~ I think you're really cool, and I love experimenting with potions with you
    Andraž ~ I... Like you, just not like that, sorry. ~ Andraž heeft Gab ooit een liefdesbrief gestuurd en hoewel ze dit ontzettend lief vond, had ze hem nooit echt op die manier gezien. Ze hebben een poging gewaagd en zijn samen op date geweest maar dit was ontzettend ongemakkelijk
    Roslyn ~ Yet another girl with no personality
    Noémi ~ You could be my best friend maybe?
    Gilderoy ~ You're Sweet and like a brother to me


    LYSANDERS IMPRESSIONS RELATIE VOORSTEL GEVAL
    Josephine ~ You're pretty much, like, my sister.
    Ace ~ You and Uly are pretty much what got me though high school - Ace is part of the holy trinity aka Lysander Ulysses and Ace
    Alessandra ~ You literally don't have a personality but damn girl you look beautiful
    Ivanya ~ You look like trouble - and I would love to get in trouble with you if you know what I mean
    Vasili ~ Jesus man let me help you talk to girls already you embarass me
    Ulysses ~ You are quite literally my everything and I don't know what I'd do without you.
    Andraž ~ What are you so scared of? - Andraž lijkt altijd een soort 'bang' voor Lys en Lys snapt er niks van maar zoekt hem ook niet per se op
    Roslyn ~ Yet another girl with no personality
    Noémi ~ Let's go on adventures together
    Gilderoy ~ You're nice - too nice for your own good maybe



    @Yu ja dan ben je echt raar wie kan dat nou niet

    Maybe one day theyll sit next to each other in some lecture and get to talking... Hehe

    [ bericht aangepast op 19 mei 2018 - 16:56 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Wildfowls schreef:
    (...)

    Echt bijles is hij denk ik niet echt nodig, hij is slimmer dan hij zich voordoet, met zijn Wizarding Sports ^^
    Dat eerste dan maar doen, met het voorzichtige knikje enzo? Lmao, mijn brein heeft echt weinig ideeën vandaag.
    Hahahaha, dat had ik net met Vasili, Ace en Andraz, wanneer ze de bibliotheek uit lopen en Vasili tegen het lijf lopen, en Ace zoiets zegt als " Petroff" op zo'n Harry Potter meets Malfoy idee, en met een zuur gezicht wegloopt ofzo hehe (':


    It’s a deal then haha — I guess dat Andraž dan Ron is en er zo bij staat van “lol uhm, i don’t wannabe here rn, adieu”


    I just caught the wave in your eyes

    Ashryver schreef:

    GABRIELLE'S IMPRESSIONS RELATIE VOORSTEL GEVAL
    Josephine ~ You scare me a little.
    Ace ~ I love talking to you about books and soccer and all things my friends at home taught me
    Alessandra ~ You literally don't have a personality
    Ivanya ~ *hides* please don't hurt me
    Vasili ~ I love how much you know about magical creatures
    Ulysses ~ I think you're really cool, and I love experimenting with potions with you
    Andraž ~ I... Like you, just not like that, sorry. ~ Andraž heeft Gab ooit een liefdesbrief gestuurd en hoewel ze dit ontzettend lief vond, had ze hem nooit echt op die manier gezien. Ze hebben een poging gewaagd en zijn samen op date geweest maar dit was ontzettend ongemakkelijk
    Roslyn ~ Yet another girl with no personality
    Noémi ~ You could be my best friend maybe?
    Gilderoy ~ You're Sweet and like a brother to me


    LYSANDERS IMPRESSIONS RELATIE VOORSTEL GEVAL
    Josephine ~ You're pretty much, like, my sister.
    Ace ~ You and Uly are pretty much what got me though high school - Ace is part of the holy trinity aka Lysander Ulysses and Ace
    Alessandra ~ You literally don't have a personality but damn girl you look beautiful
    Ivanya ~ You look like trouble - and I would love to get in trouble with you if you know what I mean
    Vasili ~ Jesus man let me help you talk to girls already you embarass me
    Ulysses ~ You are quite literally my everything and I don't know what I'd do without you.
    Andraž ~ What are you so scared of? - Andraž lijkt altijd een soort 'bang' voor Lys en Lys snapt er niks van maar zoekt hem ook niet per se op
    Roslyn ~ Yet another girl with no personality
    Noémi ~ Let's go on adventures together
    Gilderoy ~ You're nice - too nice for your own good maybe



    @Yu ja dan ben je echt raar wie kan dat nou niet

    Maybe one day theyll sit next to each other in some lecture and get to talking... Hehe


    Poor Andraž tho — kid will lose his faith in love

    who knows haha


    I just caught the wave in your eyes

    @ Wildfolws: het zou enorm ongemakkelijk worden als ze exen zouden zijn, niet? :'D Ik zie ze denk ik eerder als vrienden dan als exen..

    @ Yu: Noémi zou hem best uit zijn schulp willen trekken, zeker omdat zij een enorme extrovert is :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    NOÉMI
    — Studiemaatje (aka wij-smijten-liever-die-boeken-tegen-de-muur) >> Vasili
    — Hook-up >> Ulysses
    — Ex (?)
    — Vrienden (van Beauxbatons)
    — Mensen die haar rete-irritant vinden door haar gespring
    — ik ben hier niet voor gemaakt no clue


    Gab en Noémi hebben samen op Beauxbatons gezeten dus misschien die twee goeie vrienden?
    Noémi ~ You could be my best friend maybe?
    ^ dit had ik zelf bij haar staan bij Gab's voorstellen
    Voor Lys had ik staan:
    Noémi ~ Let's go on adventures together
    ^ Lys is namelijk wel het soort persoon dat met iemand op "avonturen" zou gaan, van uitstapjes ergens heen tot gewoon op verkenning door onbekende plekjes op het schoolterrein ofzo


    Spinning around, I'm weightless.

    KingRichard schreef:
    @ Wildfolws: het zou enorm ongemakkelijk worden als ze exen zouden zijn, niet? :'D Ik zie ze denk ik eerder als vrienden dan als exen..

    @ Yu: Noémi zou hem best uit zijn schulp willen trekken, zeker omdat zij een enorme extrovert is :')


    Ja daar zat ik eerst ook mee. Vrienden dus? (:

    [ bericht aangepast op 19 mei 2018 - 17:25 ]


    We were the forever that didn't last

    Wildfowls schreef:
    Ace Webster Calderon-Boot zoekt:
    - Old Thunderbird friends
    - Iemand waarmee hij vaak Quidditch speelt
    - Crush
    - Ex
    - Mogelijke nieuwe vrienden

    - Iemand die Ace haat
    - Een Wizarding sports mate
    - Een muggle/No-Maj born waarmee hij over voetbal/hockey etc. kan praten
    - Beste vriend(inn)en
    - Iemand die een oogje heeft op Ace
    - Anything else you come up with


    So, HMU if you want anything hehe.


    Iva?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb nog wat aan Lys' innerlijk en extra's toegevoegd!

    VOOR LYSANDER ZOEK IK NOG
    –Iemand die het vreselijk vind dat hij zo laks is met school, die hem dus ook aanspoort en probeert te helpen
    –Een Ex/Hook-up waar hij nu nog steeds goed mee om gaat
    –Iemand die met hem mee gaat op "avontuur"
    –Iemand die hij "helpt" met het sociale


    Spinning around, I'm weightless.

    ^ Iva kan wel op avontuur gaan met hem en dat ze eens een hook-up hebben gehad?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    LYSANDERS IMPRESSIONS RELATIE VOORSTEL GEVAL
    ...
    Ivanya ~ You look like trouble - and I would love to get in trouble with you if you know what I mean
    ...


    @Cheryl hehe I thought that


    Spinning around, I'm weightless.