• Scintilla University
    ━ school for magical studies and sciences ━

          Care of magical creatures,
    Natuurlijk hebben de meeste leerlingen dit al gehad op hun vorige school, maar dit gaat een stapje verder. Zie het als een opleiding voor dierenarts, maar dan voor magische wezens. Hier leer je alles over de magische dieren en hoe je hen moet behandelen, dat geldt ook voor draken.
          Magical healing,
    Deze naam zegt het eigenlijk al. Je leert hoe je iedereen kunt genezen doormiddel van potions en spreuken. Natuurlijk leer je ook wondverzorging zonder magie en leer je magische medicijnen brouwen.
          History of magic,
    Op iedere universiteit kun je wel geschiedenis studeren en deze universiteit is geen uitzondering. Deze geschiedenis gaat echter over de magische wereld en niet over de muggle wereld. Leer alles over Voldemort, Harry Potter, de scholen en hoe alles is begonnen.
          Creative arts,
    Natuurlijk kun je magie in geen betere manier uiten dan doormiddel van kunst. Op deze opleiding kunnen de meest creatieve leerlingen terecht om zichzelf te ontwikkelen en beginnend kunstenaar te worden.
          Magical design,
    De oude gewaden van scholen zijn oudbollig en uit de mode. Deze opleiding is er voor de mode-fanaten, de leerlingen die graag hun energie steken in de mode-wereld. De leerlingen van deze opleiding mogen dan ook zelf weten wat zij dragen tijdens schooluren, in tegenstelling tot de andere opleidingen.
          Wizarding sports,
    Op deze opleiding worden de topsporters getraind tot wereldweide talenten. Hier kunnen zij terecht voor Quidditch, Broomstick Races, Magical Duals en zelfs het rijden van Hippogrieven en draken. Dit is echter wel heel exclusief en er zijn weinig tot geen leerlingen die hier geschikt voor zijn.
          Potion science,
    Hier kunnen de aller slimste studenten terecht die maar al te graag bezig zijn met potions. Hier kunnen zij nieuwe potions ontwikkelen en daar mee experimenteren. Hier ontwikkelen de studenten potions voor zowel positieve als negatieve doeleinden, het is maar net hoe de leerling in elkaar zit.
          Magical writing,
    Voor de creatieve schrijvers onder ons is er de perfecte opleiding. Hier leren leerlingen alles over spelling, grammatica, literatuur en het schrijven van de beste stukken. Hier kun je ook terecht voor kalligrafie en kun je het keuzevak 'art' nemen, waar je illustraties leert tekenen voor verhalen.

    Those who don't believe in magic
    will never find it

    University interior,
    ━ Moutrier commonroom
    ━ Javert commonroom
    ━ Carvelle commonroom
    ━ Delven commonroom
    ━ Durmstrang commonroom
    ━ Ilvermorny commonroom
    ━ Slytherin commonroom
    ━ Ravenclaw commonroom
    ━ Gryffindor commonroom
    ━ Hufflepuff commonroom
    ━ Thunderbird commonroom
    ━ Wampus commonroom
    ━ Horned Serpent commonroom
    ━ Pukwudgie commonroom

    Alle commonrooms zijn open en iedereen kan hier binnen komen, let alleen wel op dat je als Slytherin niet vrolijk naar Gryffindor gaat, want dan vraag je om problemen.

    ━ Garden paths
    ━ Garden swimmingpool
    ━ Great hall for breakfast, lunch and diner
    ━ Library to relax
    ━ Bedrooms but in house colors

    Roles,
    ♀ josy ◦ the queen ◦ slytherin ◦ camila mendes ◦ sombre ◦ 1.3
    ♀ gabrielle ◦ geek ◦ beauxbatons ◦ pyper america ◦ ashryver ◦ 1.2
    ♀ ivanya ◦ status ◦ durmstrang ◦ fc ◦ shadowsinger ◦ 1.4
    ♀ noémi ◦ teddybear ◦ moutrier ◦ rasika navare ◦ kingrichard ◦ 1.5
    ♀ alessandra ◦ status ◦ beauxbatons ◦ fc ◦ hotwing ◦ 1.3
    ♀ roslyn ◦ status ◦ ravenclaw ◦ ástrid bergès ◦ egorova ◦ 1.5
    ♀ name ◦ status ◦ house ◦ fc ◦ username ◦ page
    ♀ name ◦ status ◦ house ◦ fc ◦ username ◦ page
    2 dames vrij,

    ♂ name ◦ the king ◦ slytherin ◦ fc ◦ xjess ◦ page
    ♂ name ◦ status ◦ thunderbird ◦ fc ◦ mouli ◦ page
    ♂ vasil ◦ the dragon ◦ durmstrang ◦ matthew noszka◦ lionaire ◦ 1.5
    ♂ ace ◦ descendant ◦ thunderbird ◦ Timur Simacov ◦ wildfowls ◦ 1.3
    ♂ name ◦ status ◦ hufflepuff ◦ fc ◦ sombre ◦ page
    ♂ andraž ◦ the introvert ◦ hallestrom ◦ will higginson ◦ peralta ◦ 1.5
    ♂ ulysses ◦ the professor ◦ thunderbird ◦ cole sprouse ◦ lionaire ◦ 1.5
    ♂ lysander ◦ status ◦ thunderbird ◦ dylan sprouse ◦ ashryver ◦ 1.5

    VOL!
    Bedrooms,

    ━ Je personage slaapt in een slaapkamer zoals het voorbeeld dat bij "interior" staat. De slaapkamer deel je met mede-studenten en hij is aangekleed in de kleuren van het huis.



    ◦ je vult in waar je personage vandaan komt en dat moet bij de vorige school passen. je kunt bijvoorbeeld niet in brazilië wonen als je op beauxbatons hebt gezeten. bij je house vul je in of je voormalige school in of een van de houses van hogwarts. je mag er voor kiezen om geen house te doen als je personage op hogwarts heeft gezeten, dan vul je alleen hogwarts in als house, mocht je personage het niet eens zijn geweest met die sorteerhoed. vul ook in of je personage muggleborn, halfblood of fullblood is. je personage is minimaal achttien jaar.


    rules
    200 words ◦ no fighting ◦ q-rules ◦ 48 hours to make a role ◦ 2 roles max ◦ no perfect roles, be creative

    ROLES ◦ TALK ◦ DRAMA ◦

    [ bericht aangepast op 18 mei 2018 - 23:02 ]


    - thank you for existing -

    What I'm looking for for Ivanya.
    • Female best friend
    • Hook-ups (m/f)
    • Crush maybe (m/f)
    • Maybe een muggleborn die ze een tijdje datete om haar ouders te irriteren
    • iemand met wie ze 's ochtends hardloopt
    • mede eurovision fan.
    • other stuff


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    PeraIta schreef:
    (...)

    Although I like it, are we talking 'bout the same boy? — Andraž straalt namelijk niet veel uit, behalve misschien verlegenheid hahahh. Voor de rest vind ik het prima dat ze close friends zijn (:
    En wat betreft Josy en hij, hij zou sowieso aardig tegen d'r doen, maar wel een heleboel vraagtekens zetten bij waarom iemand als zij met hém zou willen omgaan


    We are talking about the same boy. hahahahaa.

    Hij is SEXY hoke... en dat wilt Roy graag leren.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    We are talking about the same boy. hahahahaa.

    Hij is SEXY hoke... en dat wilt Roy graag leren.


    Hahahahaha moet ik Andraž toch ff gay maken?
    En ja ik vind ‘m ook sexy hoor maar Andraž is quite unaware of his sexiness :3


    I just caught the wave in your eyes

    your hair really doesn't match the house colors of gryffindor,

    R U DE JoSe

    Qrystallized schreef:
    your hair really doesn't match the house colors of gryffindor,

    R U DE JoSe



    HAHA sorry not sorry


    - thank you for existing -

    PeraIta schreef:
    (...)

    Hahahahaha moet ik Andraž toch ff gay maken?
    En ja ik vind ‘m ook sexy hoor maar Andraž is quite unaware of his sexiness :3


    NOO don't make him gay, because, because, i don't know why, just don't :")


    - thank you for existing -






    ik wil stiekem een speeltopic maken en dit online gooien maar oh mijn god ik moet naar bed en ik heb helemaal geen tijd en niemand heeft tijd en oh mijn god wat stom dit.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    NOO don't make him gay, because, because, i don't know why, just don't :")


    Hahahah. Makes him more imaginary dateable?


    I just caught the wave in your eyes

    PeraIta schreef:
    (...)

    Hahahah. Makes him more imaginary dateable?



    eh no! yes


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:





    ik wil stiekem een speeltopic maken en dit online gooien maar oh mijn god ik moet naar bed en ik heb helemaal geen tijd en niemand heeft tijd en oh mijn god wat stom dit.


    De helft van de mensen hebben hun personages niet eens af :")

    Qrystallized schreef:
    (...)

    De helft van de mensen hebben hun personages niet eens af :")


    ook een van de redenen hahaha, ik ga hem ook nog niet online gooien, maar ik wil het wel graag! heb er zin in.


    - thank you for existing -

    I'm down for it, tbh. :')

    Also, als mensen nog ideeën hebben voor hun personage(s) en Noémi, let me know! Liever hier in het topic of in een PB /whatsapp. Geen GB.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nou, Andraz is praktisch af dus voor mij kan 't hahaha — behalve dat ik verschrikkelijk veel deadlines en se's heb en stuff maar hee, maakt niet uit klein beetje maar


    I just caught the wave in your eyes

    I mean, I'm not against it either hehe. Ook al is Roslyn nog verre van af.. I'M JUST EXCITED.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    KingRichard schreef:
    @ Wildfolws: het zou enorm ongemakkelijk worden als ze exen zouden zijn, niet? :'D Ik zie ze denk ik eerder als vrienden dan als exen..

    @ Yu: Noémi zou hem best uit zijn schulp willen trekken, zeker omdat zij een enorme extrovert is :')


    Ik vind het goed c: — sleurt ze 'm mee naar een wedstrijd "kom eens onder de mensen jij, en nee, boeken zijn geen vrienden"
    Andraz zal dan wel soms rechtsomkeert maken wanneer hij d'r ziet zo van – oh god:


    I just caught the wave in your eyes