• • Riverdale •

    Our story is about a town, a small town, and the people who live in the town.
    From a distance, it presents itself like so many other small towns all over the world Safe.
    Decent.
    Innocent.
    Get closer, though, and you start seeing the shadows underneath.
    The name of our town is Riverdale.

    Na de ontmaskering van de Black Hood en het einde van de rellen lijkt de rust eindelijk terug gekeerd in Riverdale. De ouders gaan naar werk, de kinderen gaan naar school en in de vrije tijd valt er nog altijd te genieten van een milkshake bij Pop's. Maar is de rust wel terug gekeerd naar het kleine stadje of is het simpelweg weer een van de vele façades waar Riverdale ook bekend om staat. Van buiten mag alles dan weer vredig en onschuldig lijken, maar vergis je niet. De spanningen tussen de Northside en de Southside lijken soms hoger dan ooit. Natuurlijk wil iedereen voorkomen dat de gebeurtenissen elkaar herhalen, maar tegelijk zit iedereen te wachten tot een laatste druppel weer de emmer laat overlopen...
    • • • • • • • • • • •
    Maar zover zijn we gelukkig nog niet. Dus neem je vrienden mee naar Pop's voor een heerlijke burger en laten we de milkshakes niet vergeten.
    Voor nu kunnen we ons nog wel gedragen alsof er niks aan de hand is, toch?

    Deze RPG speelt zich dus af na de rellen aan het einde van seizoen twee, waar iedereen zijn eigen leven weer probeert op te pakken. Feel free to see it as an alternative ending, in case our hearts get broken once again. Het leek me dan ook leuk om naast onze eigen personages, ook de bestaande personages van de show te betrekken. Wil je een personage die nog niet in de lijst staat of heb je een geweldig idee voor je eigen personage? Feel free to ask, I don't bite that hard
    So... Everyone ready? If so, grab your french fries and let's play....

    Bestaande personages:
    Archie Andrews: Sombre 1.6
    Jughead Jones: Jug 1.6
    Veronica Lodge:
    Betty Cooper: McTier 1.2
    Cheryl Blossom: Ashryver 1.2
    Josie McCoy:
    Kevin Keller: IrisWestAllen 1.3
    Reggie Mantle:
    Toni Topaz: Phorthos 1.3
    Sweet Pea: Solmeron 1.4
    Fangs Fogarty: Forgarty 1.2
    Joaquin DeSantos:
    FP Jones: Forgarty 1.6
    Alice Cooper: Locomotief
    Fred Andrews: IrisWestAllen 1.6
    Hermione Lodge:
    Hiram Lodge:
    And many more.... If you ask


    Verzonnen personages:
    ~ Forsythia "Jellybean" Jones - Fonollosa 1.1
    ~ Daffodil 'Dee' Doherty - Wildfowls 1.2
    ~ Ivy Danvers - Ashryver 1.6
    ~ Cleo "Puma" Perez - Sombre 1.3
    ~ Sunmi Bae - Trishanakru 1.4
    ~ Axel Bodhi Gardner - Solmeron 1.3
    ~ Blake Jetty - EiIonwy 1.2
    ~ Domhnall " The Dom" Doherty - Wildfowls 1.4
    ~ Ashryver



    • REGELS •

    • Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te doen
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gerust door
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ruzie in de RPG zelf is prima, maar vecht het OOC maar uit in PB's (;
    • OOC in het praattopic
    • Je mag meerdere personages hebben. Let echter wel op wat je zelf aan kan en dat er een balans is tussen je personages (bijvoorbeeld niet 3 vrouwen)
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand is perfect!
    • Verzonnen rollen mogen natuurlijk familie zijn van, maar liever niet iedereen.
    • Bestaande personages hoeven niet persé meer dezelfde relaties te hebben als in de show, dit mag natuurlijk wel. Be creative c:
    • Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • CURRENT •

    De uren in het kleine stadje zijn voorbijgevlogen. De laatste dingen regelen voor de grote opening, een hapje en drankje bij Pop's of misschien een doodnormale werkdag. Iedereen had wel wat te doen, maar nu is het eindelijk tijd. Het is bijna acht uur en dat betekent dat het tijd is voor de grote opening van de speakeasy. Alles staat klaar en iedereen is klaar voor een groot feest na alle ellende van slechts een paar maanden geleden. Dit kan een avond worden om nooit te vergeten. Op welke manier? Well, that's up to you.

    Dag: Vrijdag 15 juni
    Tijd: +/- 20:00
    Weer: De lucht is nog altijd helder en heeft doordat de zon langzaamaan ondergaat een oranje-rode gloed gekregen. Het briesje van eerder die dag is wat sterker geworden, maar niks extreems. Het is enkel wat frisser, dus het is een idee om een jasje mee te nemen voor na het feest. De temperatuur staat nog altijd op een mooie 19 graden.


    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 10:48 ]


    El Diablo.


    FABRICIO "FANGS" ELIAS FOGARTY

    SOUTHSIDE SERPENT





    'And then there were four.' Zei Jellybean hoewel ik er vrij zeker van was dat ze liever met z’n tweetjes waren geweest hier in Pop’s. Ik probeerde Sweet Pea iets op te beuren door niet over het hele date gedoe te beginnen gezien in aan zijn houding kon zien dat hij er lichtelijk nerveus van werd, dus haalde ik het onderwerp pool aan. 'Als jij er weer klaar voor bent verslagen te worden,' wist Sweet Pea me goedkeurend toe te zeggen waardoor ik even grijnsde naar mijn beste vriend. “Ik loop al weken met een stok rond, geloof me ik ben één met de poolstok.” Kwam er sarcastisch over mijn lippen te rollen waarna ik naar de deur toeging waar ik mee sukkelde. Jellybean, de schat dat ze was hield de deur voor me open en schonk me een plagende knipoog. 'Na u,' ik trok een wernkbrauw op, the cripled first huh? “Dankje hunn” ik schudde licht geamuseerd mijn hoofd waarna ik Pop’s binnen ging al werd er zo gauw ik binnen was een arm door die van mij gehaakt waardoor ik met opgetrokken wenkbrauwen opkeek naar Kevin die naast me stond. "Leun maar op mij. Dan zit die stok niet zo in de weg." Zei de jongen zacht waardoor ik kort naar hem fronste. “Ik kan prima zelf lopen.” Kwam er misschien iets kort en koppig over mijn lippen, al kon ik het niet laten om toch wat tegen Kevin aan te lopen tot ik bij de booth aankwam en me neer plofte op de rode lederen zetel. Voor me zat Sweet Pea en naast hem Jellybean, waardoor Kevin dus naast mij kwam te zitten. 'Dus... Milkshakes en and frie-' begon Jelly maar eens haar blik op het bord viel stopte ze gauw waardoor ik nieuwsgierig opkeek naar het bord. 'Misschien twee van die,' grijnsde ze wijzend naar de baconburger wat spontaan mijn maag deed rammelen. Yes please. 'En jij ook, je moet nog steeds aansterken. Orders of doctor Jones.' Grijnsde mijn beste maatje me toe terwijl ze plagend haar tong uitstak wat me zacht deed lachen. “Ik kan geen nee zeggen tegen de doctor, right?” zei ik geamuseerd waardoor Kevin al opstond . "Komt voor elkaar, JB" en met die woorden ging hij het eten voor ons bestellen, ik keek Kevin nog even kort na waarna ik de twee voor me met een opgetrokken wenkbrauw aankeek. “Kunnen jullie nog onsubtieler zijn?” siste ik de twee fronsend toe. Ik was één van de weinige die wist dat Sweet Pea en Jellybean echt datete en had moeten zweren het geheim te houden. Maar ze maakten het me niet echt makkelijk als ze hier zo op de avond van de opening samen heen kwamen. “ Ik kan Kevin zo misschien wel naar aan andere booth lokken om jullie even alone time te geven.” Zei ik zacht en nogsteeds met een afwachtende opgetrokken wenkbrauw vooraleer ik weer me omdraaide en zag dat Kevin even naar de andere kant van Pop’s kreeg. “Jullie zijn me vanavond dan wel wat drankjes verschuldigd.” Grijnsde ik naar hen voordat ik weer deed alsof er niets gebeurd was en Kevin terug bij onze booth aankwam met de bestelling. "Bacon burgers, milkshakes, en frietjes. Tast toe." Glimlachte Kevin waarna hij weer naast me schoof. “Yess, milkshakes.” Ik stak enkele frieten in mijn mond , waarna ik even nadacht hoe ik Kevin weer van zijn kont af kon krijgen zodat we van Booth konden wisselen en ik vanavond die koude bierjtes kon gaan verdienen. Eens ik een ideetje had boog ik me even naar Kevin toe. “Sta op, ik red je van dit hella akward dubbeldate gedoe.” Fluisterde ik Kevin grijnzend toe waarna ik me naar Jelly en Sweet Pea richtte .” Ik denk dat Jug mijn pillen nog heeft, Ik moet ze innemen met eten you know.” Vertelde ik zonder enige ergernis, beiden wisten ze wel wat ik aan het doen was. Ik hoefde helemaal geen pillen te nemen, maargoed Kevin had dat ook niet door. Ik zette mijn eten terug op de plateau evenals Kevins eten en gebaarde dan naar Kevin dat hij me moest helpen, zodat ik hem met me mee kon sleuren naar Jughead en Louie.





    FORSYTHE PENDELTON JONES II

    [center] 'The Sepent King' || at Pop's

    "Except this time we're old." Grinnikte Fred me toe waarna hij me na zijn broodje, mee begon te helpen met deze laatste flessen mee op te bergen. “Oh zwijg me erover, met de kids die bijna gaan afstuderen, ik zie mijn leven voorbij flitsen.” Zuchtte ik. Ik was eigenlijk erg dankbaar voor mijn kids, ookal hebben ze net zoals mij al fouten gemaakt, en ik was ook erg dankbaar dat ik hier kon zijn in plaats van de cel waar ik zonder de hulp van mijn zoon nu nog zou zitten. "Nu maar hopen dat de jongere generatie betere keuzes maakt hier beneden dan wij." mompelde Fred waarbij een scharmper lachje mijn keel verliet. “ Zoals die ene keer waar we beiden een nachtje cel hadden omdat we na de club waren gaan wildplassen.” Grijnsde ik terugdenkend aan onze apenstreken van vroeger. “Toen hadden Mary en Alice onz eruit moeten kopen.” Vervolgde ik hoofdschuddend. Er waren veel verhalen van Fred en ik vroeger, en eerlijk. Toen we jong waren maakten we vele verkeerde keuzes. Maar toen wisten we nog niet wat de inpakt ervan zou kunnen worden in de toekomst…. Onze kinds waren nu wel een stuk slimmer en volwassener dan dat wij vroeger waren aan hun leeftijd dus het was maar te hopen dat ze nooit zo zouden worden als ik. Ik wist dankzij Fred de laatste flessen op te bergen en trok mezelf via de bar waar overeind waardoor ik naast Fred tegen de bar aan kwam te leunen. "Wat vind je van een biertje om de goede tijden te herinneren, maar onze fouten niet te herhalen?" Fred overhandigde me een biertje en ik keek even naar mijn oude vriend. "Het is het eerste van de tap, maar dat heeft je nog nooit afgeschrikt, of wel?" zijn woorden deden me licht grijnzen waarna ik het glas van hem aannam. Ik was al een eind gestopt met te veel alcohol te drinken maar één biertje kon nooit kwaad. Daarbij was het ook een speciale dag en zou ik vanavond toch heel de tijd werk hebben, waardoor er ook geen tijd was om zelf van een drankje te kunnen genieten. “Daar zeg ik geen nee tegen.” Ik klinkte mijn glas tegen die van hem aan waarna ik een slok nam, pinkie omhoog uit de oude gewoonte en kort sloot ik mijn ogen. “ Op onze gezondheid.” Mompelde ik en keek even voor me uit. We waren stilaan uit het dal aan het kruipen welke Hiram Lodge ons ingeduwd had, maar ik vroeg me af wanneer hij aan de rand zou staan om ons terug de diepte in te drukken. “ Hoe is het trouwens nog met je dating account Fred, geen nieuwe vlam voor the silver bear?” vroeg ik de man plagend om mijn eigen gedachten te verzetten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daffodil "Dee" Doherty
    17 • Serpent and student • at the trailer • Dom •

    Ik zag in mijn ooghoeken dat Dom in de stoel naast me was gaan zitten. Ik keek hem niet aan, nog steeds boos over onze discussie.
    " Ik heb ook geen zin om in een kelder te zitten met een stel tieners en een Lodge." zei Dom na een tijdje. Ik wierp hem een blik toe. " En toch wil je er heen, samen met mij. " zeg ik, licht geïrriteerd.
    " Ja," knikt Dom, " Want dat heb ik FP en Fred vanochtend beloofd." Ik zucht, wellicht iets te dramatisch. " Waarom beloof je zulke dingen?" zeg ik en knijp in de brug van mijn neus.
    " Omdat Fred alles heeft opgeknapt, en Fred ons heeft geholpen toen wij dat het meest nodig hadden. " Dom's blik is scherp, waarmee hij duidelijk maakt wat we allemaal hebben moeten doorstaan, en als we Fred Andrews niet hadden gehad, we waarschijnlijk allemaal in de cel zaten wegens het jatten van voedsel. Ik kijk weg.
    " We gaan, hoe dan ook. Het kan me niet schelen dat je er daarna niet meer komt, maar je gaat vanavond wel." zegt Dom met zijn ' ik-ben-de-oudste-en-ik-ben-de-baas' stem. Ik werp hem een vuile blik toe. " Prima." zeg ik en sta op. " Maar als Hiram fucking Lodge er een bom op Pop's werpt, dan zijn we wel allemaal dood." Ik zie hoe hij zijn handen tot vuisten balt als ik naar binnen stap. Ik pak gefrustreerd mijn calculus huiswerk, en plof neer op mijn bed.
    Dom komt even later binnen, " We eten witte bonen in tomatensaus vanavond." mompelt hij zonder me aan te kijken. Ik glimlach onbewust. Ondanks alle woordenwisselingen, was Dom nog steeds degene waar ik echt op kon bouwen. Zelfs zo goed dat hij vaak eten maakte dat ik lekker vond.


    Domhnall " The Dom" Doherty
    31 • Serpent/mechanic • at the trailer • Daffodil
    Ik was zo klaar met het douchen, en was binnen no-time in mijn schone kleren en was ik in de stoel naast Daffodil gaan zitten. Ze keek stug voor zich uit, nog steeds kwaad over onze discussie op de motor.
    " Ik heb ook geen zin om in een kelder te zitten met een stel tieners en een Lodge." zeg ik tegen haar. Ze verplaatst haar blik naar mij, en ziet mijn kritische blik.
    " En toch wil je er heen, samen met mij." zegt ze, haar toon verbitterd. Ik knik. " Ja, want dat heb ik FP en Fred vanochtend beloofd." " Waarom beloof je zulke dingen?" vraagt ze met een zucht. Ik probeer niet mijn ogen te rollen als ze in de brug van haar neus knijpt. " Omdat," begin ik, " Fred alles heeft opgeknapt, en Fred ons heeft geholpen toen wij dat het meest nodig hadden. " help ik haar herinneren. Ik zie dat het haar wel degelijk iets doet, als ze haar gezicht afwend.
    " We gaan, hoe dan ook. Het kan me niet schelen dat je er daarna niet meer komt, maar je gaat vanavond wel." zeg ik, de autoriteit duidelijk doorklinkend in mijn stem. Daffodil werpt me een vuile blik toe. " Prima," zegt ze als ze op staat, " Maar als Hiram fucking lodge er een bom op Pop's werpt, dan zijn we wel allemaal dood." Ik bal mijn handen tot vuisten als ik zijn naam uit haar mond hoor komen. Ze stapt naar binnen, terwijl ik ondertussen mijn woede onder controle probeer te krijgen. Het duurt niet lang, en ik laat mijn handen uit hun vuisten komen.
    Ik stap naar binnen, en zie dat Dee op haar bed bezig is met haar huiswerk. Ik zou niet verbaasd moeten zijn, maar ik ben het telkens toch. " We eten witte bonen in tomatensaus vanavond." Mompel ik zonder haar aan te kijken, terwijl ik pannen en het eten pak. Het was al een van haar favoriete recepten zolang ik me kon herinneren, en ik zie in mijn ooghoeken dat ze glimlacht.


    Stuck between "fuck it" and "what if." 


    We were the forever that didn't last

    Fred Andrews
    48 || Riverdale's Angel || General Contractor || The Speak Easy || I hope this will heal the town just a little bit like it heald our friendship. || FP


    FP had gelijk. De kinderen werden zo snel groot en ons leven ging zo snel voorbij. Ik was op dit moment gewoon dankbaar om te leven, Archie z'n high school af te zien maken komend jaar, en het verleden achter me te laten. Er was veel te veel conflict in Riverdale, en al was ik de enige die het bijlegde met degenen om wie ik gaf, dan kon ik in elk geval met een schoon geweten zeggen dat ik niet de bron van het conflict was. Ik hielp FP verder met de flessen en sprak mijn hoop uit over de generatie van onze kinderen. Ik wilde niet te veel druk op ze leggen, maar wij hadden de lat niet heel hoog gelegd als je wist wat we op hun leeftijd allemaal hadden uitgespookt. Natuurlijk kwam hij daar ook mee aanzetten. Een lach rolde over mijn lippen. Dat was een hele goede avond geweest, maar de dames waren zo woest geweest dat het hele dorp het had kunnen horen, north en southside, tot ver eromheen. "Dat waren nog eens tijden." zei ik lachend.
    De meeste flessen waren inmiddels opgeruimd en na de laatste paar besloot ik dat we na het harde werk van de afgelopen weken wel een biertje verdient hadden. Voor zover ik wist was FP sober geweest en meestal zelfs punctueel verschenen. Hij deed echt zijn best, maar een glas kon geen kwaad. Ik knikte instemmend toen hij de glazen klinkte en een korte toost uitsprak. We hoefden niet veel te zeggen als we samen waren, zelfs als een gesprek wel gezellig was. Zelfs na jaren toch wat moeizaam met elkaar om te zijn gegaan, kenden we elkaar heel goed. Ik nam een slok van het biertje en liet een zucht gaan. Het was een hele zware tijd geweest en ik hoopte gewoon dat dit het tij zou keren. Ik wist ook wel dat het niet zo was, dat Hiram waarschijnlijk alles zou doen om Riverdale volledig in zijn macht te krijgen, inclusief al haar opstandige bewoners, zeker nu zijn vrouw ook nog burgemeester was. Ik had persoonlijk niets tegen Hermione, maar ze liet zich te makkelijk gebruiken door haar man, en dat zorgde ervoor dat ze ook bij mij uit de gratie was gevallen.
    FP's vraag trok me uit mijn gedachten en ik moest een paar keer knipperen tot ik hem aan kon kijken en met een scheve grijns een antwoord kon geven. "Ach, het wordt lastiger als driekwart al een relatie heeft en je van de rest niet zeker weet of je na een avond weer levend thuis komt. Maar er komt wel weer iemand en anders is het vrijgezellen leven ook zo slecht nog niet. Ik geef toe, er missen misschien wat dingen, maar er zijn ergere dingen. Ik heb in elk geval alle dekens voor mezelf en niemand die ze van me af trekt." lachte ik. Ik nam nog een slok en keek toen even op mijn horloge. Er was nog zat tijd. "Trouwens, over Alice gesproken. Het is misschien wat vroeg, maar de laatste tijd leken jullie vrij close. Of wil je het er liever niet over hebben?" Ik wist dat FP vaak liever niet over de emotioneel zwaardere dingen sprak, maar misschien hielp het wel om in elk geval een beetje te praten, dan hoefde hij ook niet meteen de fles drank te pakken als hij het zwaar kreeg. Ik was zeker ook geen heel emotionele man, maar ik wist dat praten over een glas bier vaak al wonderen deed, zelfs al was het maar om het allemaal even uit te kunnen spreken zonder ervoor veroordeeld te worden.


    Whatever you decide, be confident enough in it that you don’t have to lie.


    Bowties were never Cooler

    Blake Jetty


    23 (21) | Southside Serpent | Pop's | Cleo Kitten


    Het doet me echt goed Cleo zo hard te zien lachen en te weten dat ik daarvoor gezorgd heb. Het is zelfs zo sterk dat het alle schaamte die ik waarschijnlijk anders had gevoeld vervangt.
    "Je zou drama moeten doen joh," klinkt het vol lof vanuit de prachtige brunette aan de overkant van het tafeltje. Zo goed als onmiddellijk voel ik mijn wangen gloeien en schud ik hevig mijn hoofd heen en weer. Het is lief dat ze het zo ziet, maar ze kan er niet meer naast zitten.
    "De spotlight is helemaal niks voor mij, Cleo," deel ik zachtjes mee. Mijn wijsvinger tekent een willekeurig patroon op tafel dat ik ondertussen met mijn blik gaan volgen ben. "Laat mij maar rustig aan motoren prutsen, of helpen bij Fred. Eerlijk werk is wat ik wil doen," verduidelijk ik. Ik heb geen enkele ambitie om naar Hollywood te trekken, of met mijn kop op televisie te komen, en niet alleen om de redenen die ik Cleo zojuist verteld heb. Mocht iemand van vroeger me herkennen dan ben ik alsnog de sigaar, terwijl ik er nog niet eens zo lang geleden mee gestopt ben over mijn schouder te kijken.
    "En trouwens, nu jij je baantje hier hebt houd je geen tijd over om mijn ultieme fan te komen spelen. Dan begin ik er niet aan hoor," ga ik met een kleine grijns verder. Maar het lachen vergaat me al snel als ik besef dat Cleo door haar nieuwe job inderdaad op vreemde uren zal moeten werken. "We gaan wel nog hangen toch?" vraag ik voorzichtig.




    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mason 'Sweet Pea' Nelson


    17 jaar | Southside Serpent | Outside the school | With Jellybean

    Een oprechte lach was over Sweet Pea zijn lippen gerold toen hij Fangs zijn opmerking hoorde. “Ik loop al weken met een stok rond, geloof me ik ben één met de poolstok.” zei Fangs, waarna Sweet Pea zijn blik inderdaad even naar Fangs zijn stok was gegaan. 'Hmm, daar heb je gelijk,' zei Sweet Pea. 'Maar voor pool heb je ook ballen nodig,' plaagde hij Fangs daarna toch, waarna hij kort naar zijn beste vriend knipoogde. Allemaal vriendelijk, maar dat begreep Fangs natuurlijk ook wel.
    Echter betekende het feit dat Fangs Sweet Pea even had laten lachen nog niet dat zijn humeur er meteen tien keer beter van werd. Toen hij toe moest kijken hoe Kevin zich zo voor Fangs uitsloofde was Sweet Pea alweer helemaal klaar met hun zogenaamde dubbel date, hij wou de North Sider eigenlijk ook wel vertellen dat Fangs zelf ook wel wat kon en dat hij geen mank schaap was. Echter wist Sweet Pea zich in te houden en ging hij gewoon rustig naar Jelly Bean zitten die hem duidelijk ook wel op zijn gemak wou stellen. Al snel voelde hij haar hand geruststellend op zijn bovenbeen, kort keek Sweet Pea naar de jongedame, waarna hij naar haar glimlachte om haar te laten weten dat hij echt niet boos op haar was. Hij vond de situatie niet leuk, maar daar kon Jellybean ook niet veel aan doen. . 'Dus... Milkshakes en and frie-' begon Jellybean toen iedereen plaats had genomen, maar de jongedame werd al erg snel afgeleid door iets anders. 'Misschien twee van die,' zei de jongedame wijzend naar een nieuw bord in de zaak. 'Geweldig idee,' zei Sweet Pea, bacon burgers, die zou hij ook niet af kunnen slaan. 'En jij ook, je moet nog steeds aansterken. Orders of doctor Jones.' zei Jellybean vervolgens tegen Fangs. “Ik kan geen nee zeggen tegen de doctor, right?”
    Vervolgens besloot Kevin - gelukkig - dat hij het eten maar voor de rest moest halen waardoor hij de andere drie even alleen liet. Een opgeluchte zucht rolde over Sweet Pea zijn lippen, terwijl hij zich lichtelijk onderuit liet zakken op de bank. 'Ik snap niet wat jullie leuk vinden aan hem,' mompelde Sweet Pea tussen neus en lippen door. “Kunnen jullie nog onsubtieler zijn?” zei Fangs al snel, waardoor Sweet Pea hoopte dat zijn vorige opmerking onopgemerkt kon gaan, want hij hoefde eigenlijk niet eens Jellybean en Fangs hun verdedigen voor de jongen te weten. 'Fangs, jij ziet het alleen omdat je het weet,' zei Sweet Pea, waarna hij zijn schouders kort op haalde. Naar zijn mening waren ze totaal niet 'obvious' als hij echt onsubtiel wou doen dan zou hij Jellybean haar gezicht hier wel aflebberen en dat deed hij toch niet? “ Ik kan Kevin zo misschien wel naar aan andere booth lokken om jullie even alone time te geven.” zei Fangs vervolgens, wat voor Sweet Pea als muziek in de oren klonk. “Jullie zijn me vanavond dan wel wat drankjes verschuldigd.” voegde Fangs nog aan zijn woorden toe, maar dat kon Sweet Pea al niet meer zoveel schelen. 'Thank god, je zou echt een held zijn,' zei Sweet Pea, waarna hij naar Fangs glimlachte. Ergens wist hij wel dat hij Fangs de laatste tijd een beetje te veel aan de kant zette voor Jellybean en misschien had hij dan ook niet zo enthousiast moeten zijn over dit idee, maar hij wou gewoon graag even alleen zijn met Jellybean. Dat was nou eenmaal ook waar ze voor waren gekomen.
    "Bacon burgers, milkshakes, en frietjes. Tast toe." klonk vervolgens de opgewekte stem van Kevin weer, waarna de northsider opnieuw plaats nam naast Fangs. Sweet Pea keek naar zijn beste vriend hopend dat de jongen snel met iets zou kunnen komen. .” Ik denk dat Jug mijn pillen nog heeft, Ik moet ze innemen met eten you know.” zei Fangs nadat hij iets in Kevin zijn oor had getrokken. Fangs pakte snel hun spullen bij elkaar en trok Kevin mee naar de tafel waar Jughead met Louie zat. Sweet Pea schoof van de bank af en ging op de bank zitten tegenover die van Jellybean. 'Volgens mij noemen we dit wel echt een date,' zei Sweet Pea grinnikend. 'Normaal zouden we net zoals die film met de hondjes onze frietjes zo kunnen eten tot de kussen, maar met je broer er zo bij, moet ik die ijsbreker maar bewaren voor een volgende keer,'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Forsythia "Jellybean" Jones
    Southside Princess|16|With Sweet Pea|Outfit


    “Ik kan geen nee zeggen tegen de doctor, right?” zei Fangs geamuseerd en ik grijns even. 'Zeker niet, nee.' antwoord ik. 'Geweldig idee,' was ook Sweets het met me eens. "Komt voor elkaar, JB" zei Kevin en glimlachend kijk ik toe hoe hij opstaat. 'Ik snap niet wat jullie leuk vinden aan hem,' mompelt Sweet Pea zodra hij weg is en ik lach enkel. Hij had het niet zo op hem, het waren dan ook twee compleet verschillende types. Kijk ik was met Kevin opgegroeid, dan is dat niet zomaar weg. “Kunnen jullie nog onsubtieler zijn?” vroeg Fangs ons toen en ik haal licht mijn schouders op. 'Kan wel, maar dan is denk ik je eetlust weg,' antwoord ik plagend en nonchalant. In mijn ogen was dit zeer subtiel en kon dit enkel het beeld geven van goede vrienden. 'Fangs, jij ziet het alleen omdat je het weet,' zei Sweets op zijn beurt en ik knik lichtjes.
    “Ik kan Kevin zo misschien wel naar aan andere booth lokken om jullie even alone time te geven.” zei Fangs toen. “Jullie zijn me vanavond dan wel wat drankjes verschuldigd.” voegde hij vervolgens nog aan zijn woorden toe. 'Thank god, je zou echt een held zijn,' Ik glimlach breed naar Fangs. 'You got yourself a deal,' glimlach ik. "Bacon burgers, milkshakes, en frietjes. Tast toe." klonk toen opeens en ik kijk op van de twee jongens, naar Kevin. 'Food!' juich ik bijna en kijk met twinkelende ogen naar de verschillende dingen die hij mee heeft genomen. Zodra het voor mijn neus staat neem ik dan ook gelijk wat frietjes. .”Ik denk dat Jug mijn pillen nog heeft, Ik moet ze innemen met eten you know.” klonk toen en ik kijk op naar Fangs. 'Ook belangrijk natuurlijk,' zeg ik met een lichte lach op mijn lippen, ik wist natuurlijk heel goed wat hij deed. Ik kijk de twee jongens na en zodra ze weg zijn, kijk ik naar Sweets die nu plek voor me heeft genomen. 'Volgens mij noemen we dit wel echt een date,' zei Sweet Pea grinnikend en een lach vormt zich weer op mijn lippen. 'Dit noem ik zeker een date, yay.' zeg ik met een glimlach. 'Normaal zouden we net zoals die film met de hondjes onze frietjes zo kunnen eten tot de kussen, maar met je broer er zo bij, moet ik die ijsbreker maar bewaren voor een volgende keer,' Ik lach en schud mijn hoofd. 'Dat was toch spaghetti?' ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Misschien een idee als we ooit de burgers en milkshakes zat zijn..' zeg ik grijnzend. Al wist ik heel goed dat ik dat nooit zat kon worden. 'Hmh, volgende keer? Als mijn trailer voorlopig zo verlaten is als wat? Beetje jammer..' zeg ik nonchalant en ik knipoog even naar hem. Mijn vader bleef hier toch wel en Jughead leek hier voorlopig goed te zitten. Het zou technisch gezien makkelijk kunnen. Ik pak de burger en neem een hap, waarna een verheerlijkt geluidje over mijn lippen rolt. 'I love bacon.'


    El Diablo.

    Kevin Keller
    17 || The Gay™ || Junior || Outside Pop's || My knight in a shining leather jacket <3 || Fangs


    Ik probeerde alleen te helpen, maar het leek wel of Sweet Pea's haat voor mij aanstekelijk was. Toch leunde Fangs wel op me, waardoor ik ook niet meteen weer met een verontschuldiging hem losliet, maar hem netjes meehielp naar de booth te lopen. Daar bleef ik toch even staan en nam de bestelling op, voor ik naar de bar liep om het eten te halen. Ik wist echt niet wat ik fout had gedaan dat Sweet Pea zo tegen me deed, maar ik wist echt niet hoe ik deze 'dubbel date' ging overleven. Intussen viel mijn oog op Jughead en Louie die het wel erg gezellig hadden in hun booth. Jughead gaf me een seintje om bij hen te komen zitten, maar ik wilde ook niet hun privé momentje onderbreken, hoe graag ik ook Sweet Pea ontweek. Dan hadden in elk geval twee jongens samen een gezellige middag.
    Ik liep terug naar de tafel, waar ik gelukkig iets vriendelijker werd ontvangen nu ik eten had, maar niet veel. Zoals verwacht begon Jellybean meteen te eten, maar tegen mijn verwachting in, stapelde Fangs het eten van ons twee weer terug op het dienblad. Zijn woorden waren echt heel lief, al hoefde hij dat voor mij niet te doen. Dit waren wel zijn vrienden. Toch leek hij een smoes klaar te hebben, of een echt excuus, dat wist ik niet. Ik pakte het dienblad op en liet me meesleuren in de richting van Jughead en Louie. Op het laatste moment liep ik door naar een andere booth, zodat zij ook hun privacy zouden hebben. De ene dubbeldate verwisselen voor de ander leek me een heel slecht idee. Ik zette het dienblad neer en plofte zelf neer op de comfortabele bank. "Dank je, Fangs. Echt. Ik sta bij je in het krijt." zei ik tegen hem, voor ik een slok van mijn milkshake nam. Ik voelde me eigenlijk meteen wat meer comfortabel nu ik niet 1 meter van iemand af zat die waarschijnlijk graag mijn bloed zag vloeien. De casual glimlach op mijn gezicht reflecteerde dat. Ik ademde een keer diep uit en ging nog wat beter zitten. "Ik wil niet stoken of me bemoeien met zaken waar ik niet vanaf hoor te weten, maar waarom heeft Sweet Pea een hekel aan me? Like, ik weet dat mijn vader de sheriff was en dat er wat botsingen tussen de Bulldogs en de Serpents zijn geweest, maar jij, Tony, Joaquin, Jughead, en Jellybean behandelen me niet alsof ik een over aanhankelijke schurftige straathond ben." Ik wilde het gewoon weten, want ik kon er gewoon niet tegen dat ik dit mogelijk kon veranderen, maar niet wist hoe. Ik at een paar frietjes die ik daarvoor eerst in mijn shake doopte. Velen dachten dat het raar was, maar het was de perfecte combinatie van zout en zoet.
    Plots kwamen zijn woorden weer terug in mijn gedachten. "Trouwens, moest je echt pillen bij Jug ophalen, want dan haal ik ze wel voor je, of was het alleen een smoes om mijn leven te redden? Daar ben ik je alsnog heel dankbaar voor." zei ik lichtelijk bezorgd, maar wel met een glimlach op mijn gezicht. Als je het jasje weg zou denken, was Fangs misschien wel een van de schattigste jongens van de hele omgeving. Jammer genoeg bevestigde dat jasje het feit dat zijn leven verre van veilig was en dat iets met hem beginnen gedoemd was te mislukken. Ik at nog een paar frietjes en keek naar Fangs. Ik deed echt mijn best om niet te vallen voor dat prachtige gezichtje van hem met zijn grote bruine puppy ogen en prachtige glimlach. Wie hield ik voor de gek? Ik was smitten, maar de angst voor een tweede gebroken hart zorgde ervoor dat ik hem nog altijd zo ver mogelijk op afstand hield. Een gebroken hart hoorde er misschien bij in het leven, maar ik ging het niet willens en wetens opzoeken. Maar dat betekende niet dat ik niet samen met hem van junkfood kon genieten, toch?


    Isn't there a nice gay kid at your school?

    Yes, there is. Me.



    I don’t think I can date someone named “Fangs.”

    [ bericht aangepast op 4 juni 2018 - 9:40 ]


    Bowties were never Cooler

    Veronica 'Ronnie' Cecilia Lodge
    @pops with Sumni & Archiekins


    Ritmisch tikten mijn hakjes op de straat, waar ik met een geheven hoofd op liep. Er zou vanavond een speakeasy zijn in Pops, waar ik wél bij moest zijn als eigenaar ervan. Misschien leerde mijn vader dan wel hoe je op een legale manier te werk kon gaan.
    Ik viste mijn mobiel even tevoorschijn, waar ik een berichtje van Archie binnen zag komen. Net op het moment dat ik voor Pops’ stond.

    TEKST to Ronnie:
    Wat zijn je plannen vanavond (: ?


    Even glimlachte ik, waar ik al bij Pops naar binnen gluurde. Ik zag dat Archie net een shakey aan het drinken was met Sumni. Kevin was op zijn beurt bezig met een groep South Siders. Iets waar ik mezelf nu niet mee ging mengen, omdat dit nog niet goed zou aflopen. Puur door mijn last name. The curse of the Lodges.

    TEXT to Archiekins
    Spending time with a handsome red- haired Adonis. I hope.


    Ik duwde de deur van Pops open, waar ik naar de booth liep waar Archie en Sumni zaten. Archie nam net een slok van zijn vanille shake, voor ik naast hem neer plofte en ook een slokje uit zijn glas nam.
    ‘Mmmh. Vanilla with a hint of ginger spice. I like.’ Glimlachte ik liefjes, voor ik een plukje van Archies rode lokken goed legde. Ik knipoogde even naar Sumni, terwijl ik mijn hand vervlocht in die van Archiekins. ‘Dus, welke diepste geheimen waren jullie aan het bespreken?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Alice Cooper
    @pops with FP & Fred


    Zoekend keek ik even rond mij heen. In Pops zaten weer de gebruikelijk hoeveelheid tieners en hoewel ik laatste tijd gewend was om omringt door ze te worden sinds de musical, zocht ik naar iets anders. Ik ging heus niet voor mijn lol tussen alle feromonen van de jeugd van tegenwoordig zitten. Daar had ik thuis al zat van.
    Algauw maakte het tikkende geluid van mijn hakjes een weg naar beneden, waar ik twee mannen zag staan met een biertje in hun hand. ‘Just in time, as I see.’ Glimlachte ik, terwijl ik naar het tweetal af liep. Ik pakte een glas en tapte hier wat bier in. Onschuldig nam ik een slokje van het glas, waarbij mijn ogen een enkele seconden de donkere kijkers van FP vonden.
    ‘Als het vanavond fout gaat, dan zal het in iedergeval niet aan het kwaliteit van de drank liggen.’ grinnikte ik, waarna ik wat schuim weg veegde met mijn duim. Ik liet mijn blik van FP naar Fred gaan. We hadden het eigenlijk nooit op elkaar gehad, voornamelijk doordat mijn hart op mijn tong lag. Maar ik was de afgelopen maanden wel achter gekomen waar mijn loyaliteit moet liggen en dat was in ieder geval niet bij de North Side waar Hal me in getrokken had.
    ‘Wie weet scoor jij ook nog wel wat vanavond, Andrews. Just like the old times? Ik hoorde dat mannen enorm goed in bed zijn als ze een tijd droog hebben gestaan.'

    [ bericht aangepast op 4 juni 2018 - 22:31 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sunmi Bae || Korean girl who just tries || With Archie And Veronica




    Nadat we plaats hebben genomen, neem ik meteen een slok. Meteen heb ik spijt dat ik niet eerder naar Pops ben geweest, want dit smaakt heel erg goed. Wanneer ik Archie vroeg naar zijn plannen voor vanavond reageerde hij met dat hij waarschijnlijk langs zijn vriendin Veronica gaat. Toen hij aan mij vroeg wat ik van plan was antwoorde ik ‘Waarschijnlijk ga ik straks nog even langs mijn huis aangezien mijn ma me waarschijnlijk nodig heeft voor geen idee wat,’ zeg ik terwijl ik een beetje lach. Ik zag Archie zijn telefoon pakken, waarschijnlijk om Veronica te appen. In dat ogenblikje neem ik weer een slok van mijn milkshake. Niet zo veel later hoor ik de deur opengaan, wanneer ik mij omdraai zie ik Veronica binnenkomen, die meteen plaats neemt naast haar vriendje en een slok van archie’s milkshake nam. ‘Mhm, vanilia with A hint of ginger spice, i like’ zegt ze vervolgens. ‘Dus, welke diepste geheimen waren jullie aan het bespreken?’ vraagt ze vervolgens. ‘We wouden net beginnen met het bespreken van onze diepste geheimen,’ zeg ik terwijl ik plagend knipoog ‘Just kidding, we hadden het over vanavond,’. Ik pak de kers van mijn milkshake en neem een hapje van de kers.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    ~ Let's skip lovelies c; ~


    El Diablo.

    Daffodil "Dee" Doherty
    17 • Serpent and student • at Pop's • Dom •

          Geïrriteerd kickstartte ik mijn motor, die brullend tot leven kwam. Dom deed achter me hetzelfde met zijn motor. Hij gaf met een grijns wat gas, zodat de motor nog harder begon te bulderen. Ik rolde met mijn ogen. " Je bent ook echt geen uitslover." riep ik over het kabaal heen.
          " Klopt, dat ben ik ook niet." hoorde ik hem terug schreeuwen. Hij kwam naast me staan. " Als ik er achter kom dat je niet achter me rijdt, heb je voor de rest van je leven huisarrest." waarschuwde Dom, die het kapje van zijn helm naar beneden trok en wegscheurde.
          Ik gromde, en reed achter Dom aan. De wind was wat sterker geworden, en paste mijn rijstijl er licht op aan.
          Ik vond dit de mooiste tijd om met een motor te rijden. De zonsondergang was al van start gegaan, wat de lucht in een mooie, rood-oranje gloed wierp. Als een soort lamp, of zo.
          Het duurde niet lang tot dat we aankwamen bij Pop's, waar het al behoorlijk druk was. Ik parkeerde mijn motor tussen die van mijn maten en stapte af. Ik trok de helm van mijn hoofd af, dankbaar voor de bries die door mijn haren blies.
          Ik draaide me om naar Dom, die me aan zat te gapen. Ik trok mijn wenkbrauwen op. " Wat?" vroeg ik hem, mijn stem scherp. Dom schudde echter zijn hoofd. " Niets. Veel plezier vanavond." Ik fronste. " Dat is niet het woord dat ik voor deze avond zou kiezen." mompelde ik en liep zonder mijn broer naar de ingang. Hopelijk waren hier mensen die deze avond wat leuker konden maken.


    Domhnall " The Dom" Doherty
    31 • Serpent/mechanic • at Pop's • Daffodil

          Daffodil was altijd zo snel geïrriteerd. Helemaal wanneer mevrouw haar zin niet kreeg, zoals vandaag. Haar glanzende gele motor kwam vlak voor me tot leven. Ik gooide mijn been over de motor heen en kickstartte hem. Ik liet de motor even brullen. Wat een geweldig gevoel was dat toch, om op een machine te rijden met zoveel kracht achter zich.
          Ik zag Daffodil met haar ogen rollen. " Je bent ook echt geen uitslover." riep ze boven het geluid van beide motoren uit.
          " Klopt, want dat ben ik ook niet." schreeuwde ik terug en rolde mijn motor naast die van haar.
          " Als ik er achter kom dat je niet achter me rijdt, heb je voor de rest van je leven huisarrest." dreigde ik. Ze wist dat ik het meende. Ik trok het kapje van mijn helm naar beneden en scheurde weg. Ik hoorde dat Daffodil na enkele seconden volgde.
          Ik had het nooit echt makkelijk gehad, sinds de dood van onze ouders. Ik hield van Daffy, maar soms was ze echt zo vervelend als een stuk stront.
          Bij aankomst was het al behoorlijk druk. Ik parkeerde mijn motor naast die van Dee en keek naar mijn kleine zusje, hoe haar blonde lokken door de wind in de lucht werden geblazen.
    Ik slikte bij het aanzicht van het meisje dat bijna-vrouw was. Ik kon me de busrit hier naartoe nog goed herinneren, hoe klein ze had geleken in haar gele jurk.
          " Wat?" vroeg Daffodil, die me had zien staren. Ik slikte en schudde mijn hoofd. " Niets. Veel plezier vanavond."
          " Dat is niet het woord dat ik voor deze avond zou kiezen." mompelde ze, en liep richting de ingang. Ik zuchtte. Ik had nu al medelijden met de persoon die met haar zou samen moeten leven.



    Stuck between "fuck it" and "what if." 

    [ bericht aangepast op 11 juni 2018 - 1:44 ]


    We were the forever that didn't last

    Forsythia "Jellybean" Jones
    Southside Princess|16|With Sweet Pea|Outfit


    Na al dat hemelse eten hadden Sweet Pea en ik besloten om inderdaad maar eens naar mijn trailer te gaan, die zoals verwacht leeg en verlaten was. De tijd ging helaas snel en uit het niets hadden we Jug's motor horen stoppen voor het huis. Oeps. Run for your life Sweets. Hij was heel snel vertrokken uit het raam achterin de trailer, waar Jug het onmogelijk zou zien. Ik lag op de bank met mijn notities voor me, alsof ik dit al uren deed. We deden dit al langer dan vandaag en we waren er best goed in geworden, of dat een goed iets is weet ik nog zo snel niet. Voor nu wel, in elk geval.
    'Hey Juggie,' glimlach ik als hij binnen wandelt en ik klap langzaam mijn notitieblok dicht, waarna ik langzaam van de bank op sta. 'Pap blijft zeker bij de speakeasy?' vraag ik hem, al kan ik het wel raden. Het was bijna tijd voor de opening dus ik denk niet dat hij nu nog even thuis zou komen. Ik rek me even uit en kijk naar de klok, half acht ongeveer. 'Heb je trouwens die nieuwe baconburgers geprobeerd bij Pop's? Ze zijn geweldig, ik heb er een voor je meegenomen. Ligt in de koelkast,' zeg ik en glimlach. 'Ik ga me even snel omkleden.' deel ik dan mee. Ik kon wel een feestje vieren in mijn huidige kleding, maar ik droeg het momenteel al de hele dag en dat zag ik ook niet echt zitten. Ik loop mijn kamer in en kleed me snel om, waarna ik naar buiten loop terwijl ik het spijkerjasje aandoe. 'Ik moet trouwens even met jou meerijden,' zeg ik, mijn toon en blik zo onschuldig mogelijk. Ik ging lang niet altijd zo voorzichtig om met mijn spullen en mijn eigen motor heeft dat vaak genoeg gemerkt. Gelukkig zijn de mensen hier zo aardig om het altijd voor me te regelen, waar zou ik zijn zonder mijn Serpent familie.


    El Diablo.

    F O R S Y T H E      "J U G H E A D"      P E N D L E T O N      J O N E S      I I I

    Serpent king - 17 - With Jelly



    Een aantal uren waren verstreken bij Pop's en ik had al een aantal burgers achter mijn kiezen. Louie was zo lief mee te betalen aan mijn enorme eetlust waardoor ik niet weer meteen al platzak was. Ook zaten we op de eerste rij bij Kevin en Fangs hun date wat geen date was, maar uiteindelijk toch wel veel op een date leek. Stiekem vond ik de twee best goed bij elkaar passen. Ik snapte dat Kevin er nogal een hard hoofd in had gezien zijn geschiedenis met Joaquin. Tenzij je zelf een Serpent was, wonnen Serpents vaak niet direct de prijs van beste vriendje.
    Hoe leuk het ook was bij Pop's, ik wilde me nog wel even om kunnen kleden voor de grote opening van de Speakeasy. Ik had natuurlijk weer aardig zitten knoeien, wat eigenlijk ook wel onvermijdelijk was na al dat eten wat ik naar binnen had gewerkt.
    Inmiddels was ik thuis aangekomen en kreeg ik een lichte hartaanval toen Jellybean me aansprak. Ik was veel te druk bezig geweest met Louie en Kevin en Fangs hun "date" dat het me helemaal ontgaan was dat Jelly en Sweetpea het gebouw ook verlaten hadden. 'Hey, Jelly.' zuchtte ik en keek toe hoe ze haar spullen opborg. Ik knikte op haar vraag. 'Ja, hij was Fred nog aan het helpen geloof ik.' mompelde ik. 'En met helpen bedoel ik een biertje met elkaar drinken en met elkaar praten over "de goede oude tijd".' grinnikte ik. Pa en Fred hadden elkaar weer aardig gevonden en ik vond het fijn de twee zo te zien, pa was ook was er aan toe weer tijd door te brengen met zijn vrienden en het was te zien dat het hem oprecht goed deed. Ik trok mijn jasje alvast uit welke ik over een stoel in de keuken hing. Vervolgens richtte ik mijn blik weer op Jelly wie een glimlach op mijn gezicht wist te brengen door haar volgende woorden. 'Nee heb ik niet, maar daar komt dan snel verandering in.' zei ik. 'Je bent een baconburger brengend engeltje.' glimlachte ik naar haar.
    Ik knikte op haar opmerking en dook vervolgens de koelkast in om de burger te pakken die mijn lieve zusje voor me mee had genomen. Wat kende ze me toch goed. Ik had zonet bij Pop's wel veel gegeten, maar dat was al weer iets meer dan een uurtje geleden, genoeg tijd voor mijn eten om al genoeg gezakt te zijn om weer iets te eten. Ik had een probleem, het was een waar talent hoeveel ik naar binnen kon werken, maar ik had wel echt een probleem. Genoeg tijd om het hele ding op te eten had ik niet aangezien Jelly binnen enkele minuten alweer voor me stond. Maar een hapje kon geen kwaad, toch.
    Deze dingen waren verrukkelijk wat betekende dat Pop's mij de komende tijd nog meer kon verwachten in zijn shop. 'Thanks, Jelly, je hebt me zojuist weer een nieuwe verslaving gegeven.' zei ik met een grijns en gaf haar een speels een duwtje. Echter maakte deze grijns snel plek voor een paar opgetrokken wenkbrauwen. 'Uhm, mag ik weten waarom?' vroeg ik en sloeg mijn ogen ten hemel proberend mijn lach in te houden. Ze hoefde het me al niet eens meer te vertellen ik wist al precies waarom. Ze had haar motor weer in de prak gereden. 'Help me eraan herinneren dat ik jou nooit, maar dan ook nooit, mijn motor uitleen.' grinnikte ik. 'Ik trek even snel een ander shirt aan en dan gaan we, oké?' zei ik en rende snel naar mijn kamer om even snel van shirt te verwisselen. Eenmaal terug in de keuken trok ik mijn jasje weer aan. 'Let's go,'.


    How far is far

    Forsythia "Jellybean" Jones
    Southside Princess|16|With Sweet Pea|Outfit


    'Nee heb ik niet, maar daar komt dan snel verandering in. Je bent een baconburger brengend engeltje.' glimlachte hij nog naar me. Ik glimlach ook. 'Tell me something I don't know,' plaag ik en loop dan naar mijn kamer om me om te kleden. 'Thanks, Jelly, je hebt me zojuist weer een nieuwe verslaving gegeven.' zei Jug toen ik de keuken weer in liep en ik lach terwijl hij me een speels duwtje geeft. 'Als ik met deze verslaving moet dealen, dan moet jij dat ook. Dat is gewoon hoe het werkt.' Ik steek mijn tong uit.
    Ik kijk hem geamuseerd aan als hij zijn wenkbrauwen optrekt. 'Uhm, mag ik weten waarom?' vroeg hij me en ik haal lichtje mijn schouders op. 'Help me eraan herinneren dat ik jou nooit, maar dan ook nooit, mijn motor uitleen.' grinnikte hij en ik rol lachend mijn ogen. 'Nou zeg, zo erg is het ook weer niet.' pruil ik en schud mijn hoofd. 'Het ging er gewoon iets te wild aan toe met racen. Maar ik kwam er vanaf met wat schrammen dus het zit goed.' glimlach ik. 'Ik trek even snel een ander shirt aan en dan gaan we, oké?' Ik knik. 'Sounds good,' zeg ik en vis mijn eigen burger uit de koelkast. Ik kon het niet laten, deze dingen waren te goed. Ik neem plaats op het aanrecht en neem een grote hap, waarna een tevreden grijns op mijn lippen vormt.
    'Let's go,' hoor ik dan opeens en ik kijk op van mijn burger naar Jug. 'Yesss,' zeg ik en neem nog wat grote happen, binnen enkele momenten is de burger weg. 'Party time,' grijns ik en loop naar buiten, waar ik alvast plaats neem op zijn motor. 'Niet te gek doen vanavond hé, je moet nog rijden.' plaag ik hem. Meestal was ik degene zonder rem op feestjes, maar een beetje plagen kan geen kwaad toch.


    El Diablo.