• Hey allemaal.
    Ik heb het gevoel dat niemand meer fan is. Zo is de zus van mijn beste vriend, die ook fan was, nu geen fan meer omdat Tokio Hotel naar Amerika ging. Vind iedereen ze daarom niet meer leuk ?? Ik blijf ze wel geweldig vinden, ze blijven super goed.

    x.


    you're my favourite part of the day ~

    Ik was fan


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik ben nog steeds fan ^^


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Ik kan wel zeggen dat ik t nog ben maar ik luister nog heeeel heeel affentoe een nummer van th[meeste kan ik niet meer horen], voor de rest vind ik t saai worden. En dan gaat t vanzelf over.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    mijn zusje dan ik zat met haar te klooien op haar kamer en ineens komt ze zo af van ja ik ben eigenlijk niet zoveel fan meer. ik dacht dat ik haar ieder moment kon neerschieten

    Ik ben nog fan, ja.
    Maar geen hysterische troela.

    Ik ben nogsteeds fan hoor.
    Ze komen echt wel trug (A)

    ikkah nog steeds fan zijn :D:D:D en ikka een happy fan :D [/ enn ikkah een beedje hyper xD]


    A Noble was Born in Chaos

    Niet omdat ze naar Amerika gingen, daarvoor al, t zijn een stelletje arrogante kleine *** (A) xD
    En ze maken beloftes die ze niet nakomen ><
    Dus naja nog klein beetje (A)
    Xx,,


    Get back motherfuckerz'

    m'n zusje woont in Amerika en als ik haar aan de telefoon krijg is het: 'weet je wanneer Tokio Hotel weer naar Amerika komt?'
    dus ja ik vind het niet gek dat ze minder fans krijgen..
    In Amerika zitten ze te zeuren dat TH te weinig komt en in Europa precies hetzelfde..


    Believe in yourself.

    Ik ben wel fan, maar zeker niet meer van de jongens, echt puur voor de muziek nog. (Dat was vroeger niet zo helemaal xD)


    Your make-up is terrible

    ik was, ben en blijf fan:P;)


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Ik ben nooit fan geweestxD

    Ik ben nog wel fan, ja.
    Maar niet zo obsessed ofzo hoor. 8] Nooit geweest eigenlijk.


    -

    Hmm, ben al 3 jaar fan, sinds dat als die nieuwe fans fan zijn geworden door monsoon ben ik steeds minder fan geworden .___.
    Want die hysterische fans zijn echt fucked up you know..
    Maar sinds ze in Amerika zijn, zijn ze best wel achteruit gegaan, ze hebben kapsones gekregen door de aandacht en shit..
    -mijn mening dan huh-


    I don't need words to feel those lips.

    Hmm.
    A little bit.