• Hey allemaal.
    Ik heb het gevoel dat niemand meer fan is. Zo is de zus van mijn beste vriend, die ook fan was, nu geen fan meer omdat Tokio Hotel naar Amerika ging. Vind iedereen ze daarom niet meer leuk ?? Ik blijf ze wel geweldig vinden, ze blijven super goed.

    x.


    you're my favourite part of the day ~

    Ik been geen hysterische truttige fan zonder leven nee.

    Maar ze blijven wel iets voor me =] Anders kan niet, daarvoor zit ik te diep daar :')

    Ikke ^^

    Ik was er al klaar mee voordat ze naar Amerika gingen.


    Mew <3

    IKKA 1000000000000000000000000000000000000%(A)


    xx marisha:Y)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ikke!!

    ikke!!

    ikke!!

    [en de rest mag stikken!!xD]

    [geintje...xD]

    heb er nooit wat mee gehad, het is mijn muziek niet. Maar ik ben niet echt een obsessief fan type.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik nooit gewweest en zal nooit worden. Maar gwoed; Ik heb wel de laatste tijd gemerkt dat de th-fans meer haat beginne te krijgen aan th:S
    Hetzelfde.
    Nooit fan geweest
    Zal ook nooit fan worden
    En TH-fans krijgen haat een ToHo <.< (Niet iedereen)


    I live for the applause, you will die for it.

    het is zo, ik ben wel gek op ze,,, mar ze zitten nu bijna alleen maar in amerika , en dat is zonde, ze maken wel goede muziek. en ze zijn lekker, maar ze laten ons redelijk lang wachten

    Hey allemaal.
    Ik heb het gevoel dat niemand meer fan is. Zo is de zus van mijn beste vriend, die ook fan was, nu geen fan meer omdat Tokio Hotel naar Amerika ging. Vind iedereen ze daarom niet meer leuk ?? Ik blijf ze wel geweldig vinden, ze blijven super goed.

    x.

    Hoezo niemand, hier op quizlet krioelt het nog van de fans, hoor.:'D
    x.


    ok

    Ik gun het zel wel , hoor! begrijp me niet verkeerd ;)

    Hmmm, ik luister de muziek nog wel soms, maar ik noem mezelf niet echt fan meer.
    Maar ik zal hun ook echt nooit vergeten, ik ken ze al vetlang en ben best gehecht geraakt aan de dingen die ik van ze heb enzeu. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Klein beetje n.n


    bla bla bla

    IKKE !! En zal dat ook altijd blijven (A)

    Ik ben fan nog steeds.
    Geen tijd gehad dat ik minder fan was ofzo. Ik haak niet zo snel af =)


    I recycle my thoughts.

    ik ben nog altijd eve grote fan
    en pas op das groot xD (maar nu niet
    helemaal gefreaked hoor )