• Hey allemaal.
    Ik heb het gevoel dat niemand meer fan is. Zo is de zus van mijn beste vriend, die ook fan was, nu geen fan meer omdat Tokio Hotel naar Amerika ging. Vind iedereen ze daarom niet meer leuk ?? Ik blijf ze wel geweldig vinden, ze blijven super goed.

    x.


    you're my favourite part of the day ~

    ik was fan
    ik ben nu helemaal in to Jesse McCartney(H)

    Ik =]

    ik wel nog steeds,
    alleen niet zo overdreven meer,
    nu ben ik een normale fan
    en ik heb haat aan amerika
    ik wacht al 2 maanden op me TH pyjama maar omdat ze in de USA zitten is de merchandising naar NL en waarschijnlijk meerdere landen stilgezet omdat alles naar Amerika moet -___-


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik Blijf Fan Ik vind het juist leuk voor hun dat ze het nou zo goed doen!

    ik ben en blijf gewoon fan egt dom om nu geen fan meer te zijn omdet ze naar amerika zijn gegaan


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik ben nog fan, ja.
    Maar geen hysterische troela.


    Whaa, the same here :').


    Tanya is de beste.

    Ik ben nog steeds wel fan. Maar wel minder. En ik noem Bill gay. En dan zou ik vroeger nooooooooooooooit gedaan hebben. En ik vind nu Tom geiler.

    Ik was fan.
    Ik ben fan.
    Ik blijf fan.

    Ik ben nog wel fan, ja.
    Maar niet zo obsessed ofzo hoor. 8] Nooit geweest eigenlijk.

    [/schaam schaam]
    Ik ben dus ook nog wel fan, beetje ofzo, ik weet niet. :] Eigenlijk ben ik nu gewoon fan púúr om de muziek. Niet meer om de jongens, nee, zeker niet. Vroeger dus wel, écht iemand die zei dat Bill een wijf was, kon een klap ofzo verwachten --' Ik weet ook niet wat me bezielde, maar was gewoon hysterisch ofzo? Nu ben ik zó dus écht niet meer, hoor. Nee, echt niet. Gelukkig ook, eigenlijk xP
    x.


    ok

    ik ben ook nog steeds fan en wil dat zo houden ook ;)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Man ik ga nog voor de volle 100% om met Bill te trouwen :Y) Nee grapje. Of niet! *mystireuze toon*

    Ik ben nog steeds fan en ben van plan om dat toch nog een tijdje te blijvne! (A)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    De fans die geen fan meer zij omdat ze naar amerika zijn gegaan zijn een beeeeetje stom xD Ik bedoel, Tokio Hotel is niet van ons hoor. Europa is niet de 'eigenaar' van Tokio Hotel.

    Maarja, ik ben fan, en ik zal dat (voor zover ik weet) nog een hele tijd blijven ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    IKKEEE!
    [word steeds meer..x]


    Als je maar een ananas hebt..

    uuh.. ik luister nog naar zomige lietjes, heb nog alle posters van, ze aan me muur hangen, maar dat komt omdat anders zo kaal is..XD
    Dus niet, omdat ik graag naar bill ze smoel wil kijken..XD
    Ik dnek niet dat je mij meer egt Fan kan noemne. maar tog ook weer wel.
    In iedergeval niet meer zo veel als 2 maanden terug|:P
    het is opeens heel erg agteruit gegaan, en ik zou niet weten warom :P


    Dunno ><

    De fans die geen fan meer zij omdat ze naar amerika zijn gegaan zijn een beeeeetje stom xD Ik bedoel, Tokio Hotel is niet van ons hoor. Europa is niet de 'eigenaar' van Tokio Hotel.

    Maarja, ik ben fan, en ik zal dat (voor zover ik weet) nog een hele tijd blijven ^^

    Precies. Eindelijk een wijs iemand op deze aarde (krul)


    I recycle my thoughts.