• Hey allemaal.
    Ik heb het gevoel dat niemand meer fan is. Zo is de zus van mijn beste vriend, die ook fan was, nu geen fan meer omdat Tokio Hotel naar Amerika ging. Vind iedereen ze daarom niet meer leuk ?? Ik blijf ze wel geweldig vinden, ze blijven super goed.

    x.


    you're my favourite part of the day ~

    Ikku


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Ik vind hun nog altijd geweldig maar luister wel niet een hele dag naar hun, dat heb ik trouwens nooit gedaan x)


    The soul needs autumn.

    first I thought they are not
    now I think they are hot


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    Ik ben al fan van ze toen ze devilish heette en blijf gewoon fan van de jongens waar ze ter wereld ook zitten.


    muziek altijd overal

    Ikke benn super fan :D:D Enn fan vn Bobi Andonov Zoo mooie jonge Met zo Een Mooie stem

    (...)
    Precies. Eindelijk een wijs iemand op deze aarde (krul)


    Jeeeej =D

    Maar het zijn echt de fans die egoistisch zijn, en eigenlijk geen echte fan, die zeggen dat ze EU in de steek laten.


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik ben nog fan xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Nog fan ja, maar ik lig erg dicht tegen de hatende fan aan =]


    Life is hard and then we die

    IK
    IK
    IK
    IK
    IK
    IK
    IK
    IK
    IK
    IK
    IK
    IK!!

    alleen, ik wil dat amerika ze wel weer terug geeft, zegmaar. ANDERS KOM IK ZE PERSOONLIJK HALEN :((.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    IK
    BEN
    FAN

    (yeah)


    rules don't stop me

    ik niet ik vind er maar niks aan :P


    Je Vind Me Dope Schatje

    IK BEN NOG ALTIJD MEGA FAN!!!!!!!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Ik ban nog fan :D!


    hoi?

    Ikkeeee:Y)(A)(yeah):P


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ben al fan van ze toen ze devilish heette en blijf gewoon fan van de jongens waar ze ter wereld ook zitten.

    Idd! vind ik ook XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.