• In Engeland, dan. (krul)

    Eerlijk waar, het was nog fantastisch weer toen ik wegreed op de bakfiets om mijn oppaskids op te halen, maar toen ik eenmaal daar was begon het opeens te donderen, echt absurd. Normaal gesproken haalt de moeder ze op met de auto met slecht weer, maar omdat het zo goed was geweest toen ik wegfietste, kwamen we echt vol in de stortregen terecht, met korte mouwen shirts en bliksem overal en keiharde donder en oke, de kids vonden het dan misschien niet zo tof om totaal doorweekt te raken, maar kinderen zijn mietjes. Echt, serieus, zomers weer en dan zo'n enorme stortbui met donder en bliksem overal? daar fiets ik echt heel graag door heen om een of andere reden :'D

    alleen wel een beetje jammer dat er nu enorme druk is overal en dat het me hoofdpijn geeft maar ik vind het het waard

    waar staan jullie ten opzichte van onweer?

    Onweer, kut of leuk?

    28.0% (7 stemmen)
     
    Leuk, de bliksem mag me opeten

    36.0% (9 stemmen)
     
    Leuk, maar alleen als ik binnenzit

    8.0% (2 stemmen)
     
    Toch best kut om doorheen te fietsen Jip wtf

    16.0% (4 stemmen)
     
    Hey Jip je woont toch bovenop een heuvel waarom vond je het leuk om door het onweer te fietsen dat is levensgevaarlijk bitch

    0.0% (0 stemmen)
     
    Onweer is altijd redelijk kut want dan kan ik niet slapen

    12.0% (3 stemmen)
     
    Ik ben bang voor onweer en mijn angst uit zich in woede dus ik haat dit topic en als ik ooit Thor ontmoet knip ik z'n piemel eraf


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben een voorstander van onweer. :Y)

    Onweer is echt shit. Maar wel cool om er doorheen te fietsen


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Muh. Door je topictitel kreeg ik hoop op onweer vanavond. Maar die heb je met de rest van je topic weer weggeblazen. :c

    Maar naahw, onweer is mooi. Hoewel ik wel snap dat doorweekt thuiskomen niet erg chill is. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    Muh. Door je topictitel kreeg ik hoop op onweer vanavond. Maar die heb je met de rest van je topic weer weggeblazen. :c

    Maar naahw, onweer is mooi. Hoewel ik wel snap dat doorweekt thuiskomen niet erg chill is. :')

    Ik denk dat het jullie kant op komt though meestal als het erg genoeg is om in mijn stad te komen (we worden omringd door hoge heuvels dus het bereikt ons vaak niet) is het zeker erg genoeg om de Noordzee over te steken


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben geen voorstander van onweer. Bij mijn ouders is een tijd terug, terwijl ik daar was, de bliksem ingeslagen en daardoor ontplofte de experiabox van de tv, de router en de magnetron was naar de klote. Zeker gezien m'n ouders net een hoop tegenslagen hadden, de verzekeraar niks kon doen en ik iedere keer met onweer bang ben voor inslag met de gevolgen van dien, is Thor echt de Sjaak als 'ie zich nog meldt. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 21:58 ]


    26 - 02 - '16

    Oei, dat is echt heftig Stubbs!

    Ikzelf was vroeger als de dood voor onweer maar nu vind ik het zo magisch en mooi! Geweldig gewoon (H). Juist vervelend als je binnen bent want dan kan je het niet zo goed zien...


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Ik ben bang voor onweer en mijn angst uit zich in woede dus ik haat dit topic en als ik ooit Thor ontmoet knip ik z'n piemel eraf

    Dit. Behalve dat laatste hallo D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik moest toen ik 13 was een keer terug fietsen van schoolkamp met onweer... door een bos... met kampeerspullen achterop... en voorop mijn fiets... NEE. Nooit meer.

    Maar binnen zitten met onweer is wel a e s t h e t i c. En kino.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.