• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik heb echt de grote neiging om iemand te slaan. Kut OV.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Also, dan fucking niet. Not feeling people anymore at all.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zit echt in een zware tweestrijd

    ... Verhaal 1 of 2 eerst schrijven?


    obsessive rage

    ik kan niet tegen warmte, jongens. why oh why. ik heb deze vijf maanden eigenlijk alleen freezing cold of deze hitte gehad


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het is warm, mam, ik heb dan geen zin in preken over de telefoon waarin je - je ongenoegen uit over mijn levenskeuzes en je - je continu opstelt als de medelijdene moeder die je godverdomme nooit voor mij geweest bent toen ik het ècht nodig had, toen ik erom smeekte nota bene. Ik weet niet meer wat ik van je vinden moet, maar je maakt me kwaad. Je laat mijn energie verdwijnen als een ijsje in de zon. Eigenlijk zou ik medelijden moeten hebben met jou. Het is werkelijkwaar meelijwekkend dat je je dochter altijd de cold shoulder hebt gegeven en haar nu haar geluk niet gunt. You're pathetic. /rant over

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 15:56 ]


    26 - 02 - '16

    Uuuugh. Waarom bestaan crushes?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    TaeTae schreef:
    (...)
    Frodoooooooooo <3


    Alrighty then (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Alrighty then (wbw)


    Welkom terug (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugggghhhh ik kan niet de juiste plaatjes vinden als characters voor mijn nieuwe story *trekt aan hoofdhaar* :(
    Waar vinden jullie goeie plaatjes voor de characters in jullie story's?


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Donderdag. Nog maar tot donderdag.. Dan mag je weer schrijven.. Laat donderdag maar snel komen want mn handen jeuken

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 16:57 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    ’Ik heb een frikandellenbroodje voor je meegenomen als avondeten.’

    1) Ik heb je vanmorgen gezegd dat ik voortaan op mijn eetpatroon wil letten, vanwege m’n gewichtstoename.
    2) Ik lust geen frikandellenbroodje.


    •

    Leeggehaald door een moderator

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 mei 2018 - 19:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb echt het idee dat ik ieder moment flauw kan vallen en ugh. :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Misschien was bijna de hele bovenverdieping stofzuigen terwijl het zo warm is buiten geen slim plan. Maar ik ben wel trots op mezelf en ik heb mezelf de tijd gegund om het rustig aan te doen. Stuk dankbaarder voor koud water.

    En mij menstruatie blijgt nog steeds regelmatig. Ik weet niet wat ik goed heb gedaan, hopelijk blijft het zo. Scheelt een hoop gestress. Ik herken de signalen dat het eraan komt nu wel beter, maar die regelmatigheid blijft me verbazen.


    Physics is awesome

    Look, if I share my popcorn with you, it means I really like you.. Take the hint.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )