• Hallo,

    Ik ben me een beetje aan het ergeren aan de reclame die op mijn hele scherm staat. Vooral omdat hij zo fel oranje/geel is en gewoon echt heel lelijk, haha. Het is de reclame voor "The wingerd warrior" (zie foto)



    Heeft iemand anders hier ook last van?


    Look deep into nature and then you will understand everything better

    Daar heb ik gelukkig geen last van. Wel heel erg vervelend zeg ):


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ja, bij mij is het blauwe reclame van één of ander tv-programma, dus het irriteert me niet zo. Bij mij ligt het denk ik aan Firefox, dat is namelijk de browser die mijn ouders gebruiken op hun computer. Met Chrome, op mijn eigen laptop, heb ik er geen last van. (:


    The soul needs autumn.

    Whoa da's wel erg opvallend. Helpt adblovker niet?


    [ heaven knows ]

    Haha, dat komt omdat heel veel users Ad-blocker gaan gebruiken.
    Daardoor verdient Quizlet niets meer en de Reclames ook niet.
    De reclames gaan dan groter en flashier worden zodat je wel moet betalen.
    Dit is echter niet de fout van Quizlet.

    Ik kan mij nog herinneren dat een half jaar terug de reclames groot waren maar dit is gewoon zo groot dat ik er zelfs om moet lachen.

    Ik vind het wel leuk staan haha, leuker dan alleen een neutraal kleurtje voor de achtergrond.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik heb zelf zeer storende reclame dat in het beeld van Qzl komt waardoor ik de pagina's 5 keer moest herladen om in de chat te kunnen want de advertentie blokkeerde de char


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Daarom gebruik ik Adblock, geen last van reclames.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    De allerbeste oplossing: een goldemember worden bwhahaha :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Plagiaat schreef:
    Ik heb zelf zeer storende reclame dat in het beeld van Qzl komt waardoor ik de pagina's 5 keer moest herladen om in de chat te kunnen want de advertentie blokkeerde de char


    Als je een reclame hebt die knopjes blokkeert moet je het melden, die kunnen we veranderen. Helaas is voor dit grote ding geen oplossing, geloof ik.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    (...)

    Als je een reclame hebt die knopjes blokkeert moet je het melden, die kunnen we veranderen. Helaas is voor dit grote ding geen oplossing, geloof ik.


    Bij mij blokkeert de reclame ook veel functies, waar zou ik dat moeten melden? Zo kan ik niet schrijven :S


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Bij mij blokkeert de Nickelodeon reclame een compleet stuk van de site, waardoor ik forumposts niet meer volledig kan lezen/melden/quoten.

    Ja ik ben goldenmember geworden om die reden. Nooo ads ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    NiareNero schreef:
    (...)

    Bij mij blokkeert de reclame ook veel functies, waar zou ik dat moeten melden? Zo kan ik niet schrijven :S


    Dat kan je melden door een moderator een berichtje te sturen, of rechtsbovenin “contact” aan te klikken. Als het gaat over de Nickelodeon reclame dan hoef je het niet meer te melden, daar is Rutger van op de hoogte en die zal hopelijk spoedig weggehaald worden.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    ik had er gisteren een mega over Nickelodeon en Alvin and the Chipmunks


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ristridin schreef:
    (...)

    Dat kan je melden door een moderator een berichtje te sturen, of rechtsbovenin “contact” aan te klikken. Als het gaat over de Nickelodeon reclame dan hoef je het niet meer te melden, daar is Rutger van op de hoogte en die zal hopelijk spoedig weggehaald worden.

    Maar voor de zekerheid nog eens aangehaald bij Rutger.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury