• ”Shall we live?”

    ”Or die?.”



    The Sails




    In de oude tijden van de wereld voelden mensen zich altijd aangetrokken door de zee. Ze wilden elke uithoek er van ontdekken en trokken er op uit met hun grote schepen. Vele verhalen die je nu kunt lezen over zeemeerminnen, oude schatten en andere zee mythologie zijn door deze mensen geschreven. Dit verhaal speelt zich af in een havenstad genaamd Labriël. Een stad gevuld met wezens die van alle uithoeken in de wereld komen. Ze kunnen hier zijn om weer familie te bezoeken, ze kunnen hier wonen of ze kunnen hier zijn om even op adem te komen na een lange reis op hun schepen. Veel van hun hebben een leven op het schip gekozen en hierdoor ontstaat conflict. Niet hebben we alleen piraten, ook zijn er handelaars die eerlijk hun brood proberen te verdienen. Al snel ontstaat er onheil en hier begint het verhaal. Een kleine havenstad op het punt van uitbarsten!




    Rollen:



    • Piraten:

    • Vrouwen:
    -
    -
    -

    • Mannen:
    -
    -
    -

    • Handelaren:

    • Vrouwen:
    -
    -
    -

    • Mannen:
    -
    -
    -



    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Piraat/Handelaar:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Relaties:
    Extra:


    Locatie:







    Regels:
    - Er is een minimum van 250 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.

    P.s.: Het is een tijdje geleden dat ik online ben geweest op Q. Ik zal mijn uiterste best doen om alles zo smooth mogelijk te laten verlopen!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2018 - 16:51 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Yes yes yes! Super leuk idee! Moet alleen even kijken of het wel handig is dat ik nu meedoe.


    [ heaven knows ]

    Count me in!


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Storiefan schreef:
    Count me in!


    Leuk! Welke rol zou je willen reserveren?


    "Rebellion's are build on hope"

    Piraat
    Ik zal zo de eigenschappen e.d invullen


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Naam: Harry Greywolf AKA the Black Mask AKA het zwarte masker
    Leeftijd: 20
    Piraat/Handelaar: Piraat
    Innerlijk: Heel erg loyaal en beschermend, slim, haat religie, maar vooral katholieken en protestanten.
    Uiterlijk: Ziet eruit als Jack Sparrow.
    Geschiedenis: Nadat hij geleerd had hoe je met zwaarden en messen kon vechten, en op een bewegend schip heel goed kon schieten, stal deze jonge edelman een zeilmes en een eenmans-zeilboot en vertrok de wijde wereld in met alle wapens en andere wereldse bezittingen die hij had. In een kroeg ontmoette hij Meghan, die zat op te scheppen over de schepen die ze had overvallen en de buit en die hij overigens zeer aantrekkelijk vond. Later kwam hij haar opnieuw tegen terwijl ze een schip beroofde terwijl er een ander schip op haar af kwam varen. Gemaskerd en wel sprong hij aan boord, bedreigde de kapitein en verzocht hem en de crew zich af te kopen. Omdat de buit die hij zo kreeg beter was dan het geld dat hij zou verdienen door eerlijk werk, besloot hij dat trucje later nog eens te herhalen. Voor nu was Meghan hem zeer dankbaar en bleek de aantrekking wederzijds te zijn. Na een lichtelijk impulsieve beslissing in de eerste ontmoeting was Meghan -12 jaar, net als hij- zwanger. Hoewel hij dat absoluut niet had verwacht (hij dacht dat dat pas vanaf je vijftiende was), nam hij zich voor te zorgen dat ze genoeg geld had om van te leven. Tevens was dat het moment waarop hij besloot een dynastie van piraten te stichten. Het werd een jongen, Finn. Er volgden nog 6, plus 7 meiden, (mede dankzij de magie in de buurt?). Toen ze langs een oorlogsgebied kwamen pikten ze iedereen op die mee wilde op in Meghans schip, waarbij Harry's schip als reddingsboot diende. Harry nam aan dat hij de kostwinner zou zijn maar daar was Meghan het niet mee eens. Ze bereikten een compromis; Als Meghan hoogzwanger was, of de borst aan het geven mocht Harry het overnemen, maar anders was ze gewoon de kapitein. Toen de rivaliteit onder de kinderen wat uit de hand liep nam Jack zeven kinderen onder zijn hoede en Meghan de andere zeven en op een geroofd en snel handelsschip dat hij de Grijze wolf noemde vertrok Harry en belandde in Labriël, waar hij van plan is zijn familie tot adellijke familie uit te roepen, en zijn kinderen zo snel mogelijk te leren kapitein te worden, zodat ze uiteindelijk de hele wereld konden plunderen en heren (en dames) van de zeven zeeën konden worden.
    Wapens: Zwaard en messen met wolfskop, meerdere pistolen, zijn charme, stamina, en listigheid
    Relaties: Romantische relatie met Meghan, vaderlijke tegenover zijn manschappen en zijn kinderen
    Extra: zijn ouders zijn dood, hij werd vermist verklaard en kan dus niet het landhuis opeisen, wat mede de reden is dat hij zijn familie tot adellijke familie wil uitroepen (niet dat dat in het echt zou kunnen maar fuck realisme, oké).

    Hoop dat het niet al te raar is. In welke tijd speelt dit eigenlijk? Denk nu aan de 17e eeuw ofzo.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Hmmm, ik twijfel. Hij klinkt wel heel erg leuk, maar er zijn nu gewoon super veel nieuwe gave RPG’s gekomen en tijd enzo...
    Ik denk nog even na.
    Een dingetje was nog onduidelijk, zijn de handelaren daar nou wel of niet eerlijk/betrouwbaar?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Slotje op aanvraag


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien