• Hoi allemaal!

    Het zit dus zo: ik spreek al een maand of 2 af met een jongen, super gezellig en leuk enzo, en komende dinsdag is hij jarig.

    MAAR IK WEET NIET WAT IK MOET GEVEN.

    Hij heeft mij twee weken terug een heel leuk cadeautje gegeven, dus ik wil ook niet iets lames teruggeven. Ik weet alleen oprecht nooit iets voor jongens/mannen...

    Als iemand tips heeft; heeeell graag! Want ik ben een beetje radeloos. :/

    Hij is heel sportief, speelt hockey en fitnesst een aantal keer in de week. Ook rijdt 'ie motor. Verder houdt hij van buiten zijn en heeft hij weleens genoemd dat 'ie nog een keer iets met me wilde gaan eten.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ehhh een uit eten bon en misschien iets voor sporten (elastische banden, gepersonaliseerde bidon, sport accessoires)?


    The truth is out there.

    Misschien een hockeybal of een hockeyhandschoen? Of je geeft hem een tegoedbon voor ‘een keer met mij uit eten en ik betaal’ (zoals Okoye al zei)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2018 - 10:41 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Misschien 2 badmintonrackets of zo zodat jullie samen kunnen badmintonnen? (:


    And then we'll see it.

    Is hij ook bezig met zijn eten? Dan kan je hem misschien een kookboek met gezonde recepten geven.


    <3