• St. Julian's Bay


    St. Julian, California — USA. 2018.



          ‘‘Pretty girls with pretty smiles all decked out in the latest styles
    Breathtakin', hip-shakin' cuties now. . .’’


          De zomerbeats vliegen je om de oren — en dat kan maar één ding betekenen: het hitteseizoen is officieel begonnen en in St. Julian's staat men een mega drukke zomer te wachten.
          Het toevluchtsoord loopt vol vreemdelingen die grootse plannen hebben voor de komende weken — evenals de locals, die zich opmaken om bergen geld binnen te harken voor de rest van het jaar. St. Julian's Bay is een parel van God dat voor iedereen een plekje lijkt te bieden: nergens ter wereld lijkt het zo makkelijk om overnieuw te beginnen of een compleet nieuwe identiteit aan te nemen. De inwoners zijn er vriendelijk en open en doen er alles aan om een assortiment aan activiteiten en feestjes te organiseren.
          Net als alle voorgaande jaren beloofd het een kwartaal aan overvloedig genieten te worden — met zoete zomerliefdes, oneindige BBQ's en overdadige feestjes.
          Tot het misdaadpijl langzaamaan hoger stijgt dan het kwik en de broeierige warmte voor een onaangename sfeer zorgt in het lokale Sheriff—station. . .


    Regels

    • Minimaal 50 woorden per post.
    • Houd aantallen gelijk.
    • 16+ is toegestaan mits gewaarschuwd.
    • Relaties mogen worden besproken mits dat netjes in het praattopic wordt geregeld.

    Rollen

    • Arsonist | Montana Stonehouse | 19 | Raven Lyn | 1.2 | The Runaway | Local
    • KingRichard | Alyx Carlton | 22 | Margot Robbie | 1.2 | The Heiress | Tourist
    • Remiinds | Naam | Leeftijd | FC | Pagina | Status
    • Egorova | Naam | Leeftijd | FC | Pagina | Status | Tourist
    • Gashina | Soyeon Lee | 20 | Kim Jennie | 1.2 | The Orphan | Local
    • AroonCat | Arabella Egberdina Miora Mackenzie | 21 | Lily Collins | 1.3 | (Secret)Drugsdealer/Artist | Tourist

    • Amari | Tobin Steele | 21 | FC | 1.2 | Sheriff's son | Local
    • LittleOwlet | Amory Aero Madden | 21 | FC | 1.1 | Psychopath | Local
    • Oriole | Mateo Nelo Huerta | 20 | FC | 1.3 | The Puppy | Tourist
    • Wildfowls | Jett Orion Zealand | 21 | Jay Alvarrez | 1.3 | The Australian Surfer | Tourist
    • | IrisWestAllen | Hugo Mason Velásquez | 23 | Gabriel Medina | 1.3 | The Lifeguard | Local

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd: 16 / 30
    Status: Voor locals: waar staan ze om bekend. Voor tourists: denk aan een geheim // doel // indruk die ze met zich meenemen.
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:



    Beginning

          Terwijl de inwoners St. Julian's hebben omgetoverd tot een inheems paradijs (foodtrucks met het beste eten en drinken, BBQ's aan het meer, late night bonfires op het strand, thema feestjes voor elke leeftijd, sportieve activiteiten in, op en naast het water etc.) hebben de lokale autoriteiten hun handen vol aan binnenkomende meldingen.
          Uit alle windstreken druppelen er personen binnen. Hele families, teruggetrokken individuen, jonge koppels, oude veteranen, losbandige tieners. . . Allemaal zijn ze op zoek gegaan naar een uitweg voor de zomermaanden. . . Ze hebben hun geheimen, verlangens, gevaren en hoop meegenomen naar St. Julian's en het beloofd een zomer te worden die nooit meer vergeten zal worden.

          ‘‘Ever since you got here —— this is the better place.’’


    [ bericht aangepast op 3 juni 2018 - 11:37 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Gabs — You know the drill, boi for me.


    •

    Girl for me? ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh eh, ik twijfel. Even mt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dit klinkt zo leukk. Helaas piepen de examens om de hoek enzo - maar ik wilde toch even zeggen dat de lay-out er minstens even heerlijk uitziet als die ijsjes.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mag ik een meisje reserveren?


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Ik ga jullie erbij zetten!

    @ Wasikowska: thank you. C:

    En aan alle twijfelaars: het gaat een hele simpele, goed te volgen RPG zijn so don’t worry. Everybody’s muchos welcome. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dit lijkt me nou een super leuke, casual RPG. Mag ik een meisje reserveren, alsjeblieft?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mannetje voor mij. Psychopaatje in the making ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meisje?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina


    Amory Aero Madden


    Leeftijd
    Eenentwintig
    12/03/1997

    Status
    Geboren en getogen in St. Julian's bay.
    Hoewel niemand weet dat Amory in zijn vrije tijd graag diertjes vermoord en opzet in zijn kelder, staat hij er wel om bekend dat hij in het donkerste huis van de stad woont. Hij mist een vinger en dit is ook bekend bij de meesten. Al weet niemand waardoor het komt, tenzij er naar vragen. Zijn blinde en bijna dove oma woont bij hem en hij neemt haar soms mee naar buiten in de rolstoel.

    Uiterlijk
    - Bruine haarkleur
    - Groenblauwe oogkleur
    - Lichte huidskleur die snel rood wordt in de zon
    - Mist aan zijn rechterhand zijn volledige pink
    - Draagt meestal tanktops en spijkerbroeken met zwarte, merkloze, sneakers
    - Aan zijn linker pols draagt hij het horloge van zijn vader die is overleden
    - Op zijn gezicht staat altijd een stoppelbaardje die hij elke drie dagen scheert
    - Slanke bouw
    - Geen piercings en tattoo's, al zou hij graag een tattoo hebben.

    Innerlijk
    Weinig empathie naar anderen, dat is wel waar hij om bekend staat. Wanneer mensen hem iets vertellen wat de meesten mensen als treurig of juist heel leuk zouden zien, reageert hij meestal met een "ok" of "hmh". Dit kan nogal wat irritatie opwekken bij anderen, maar Amory doet het niet expres. Het komt gewoon door zijn verleden en dat hij erg teruggetrokken is in zichzelf.
    Amory neemt ook niet snel het voortouw. Hij is eerder een volgertje en laat anderen dingen doen. Wanneer mensen iets van hem vragen wil hij het wel doen, maar vaak staat er een prijs tegenover. Alleen mensen waar hij goed mee over weg kan, krijgen het voor niets.
    Daarnaast is Amory ook niet erg open over zichzelf, omdat hij zichzelf niet wil verraden. Daarom verzint hij vaak verhaaltjes en weet niet iedereen alles van hem, of nou ja, de waarheden dan. Hij verteld mensen wel over zijn verleden wanneer ze ernaar vragen, maar laat het doden van dieren en zijn interesse voor taxidermie er toch wel uit. Hoewel sommige mensen hem al als freak zien, heeft hij geen zin om voor moordenaar aangezien te worden. Daarbij weet hij donders goed dat wat hij doen, strafbaar is.
    Andere kunnen bij Amory terecht voor geheimen. Gezien hij zijn eigen geheimen al goed kan bewaren, is dit voor de geheimen van andere mensen ook geen probleem.
    Amory hecht zich niet snel aan andere mensen, sinds het verlies van bijna iedereen die hem dierbaar is, maar zodra je een vriend of vriendin bij die heel dichtbij staat, kan hij zich erg goed hechten en zelfs lol hebben met die persoon. Wil iemand anders een beetje lol hebben met hem, dan moeten ze hem eerst volgieten met alcohol. Echter zal hij dan een beetje lacherig worden en om elk woord dubbel liggen.
    Hij kan mensen ook goed boeien met zijn verhalen. Omdat hij een best rijke fantasie heeft, kan hij mooie verhalen verzinnen. Dit is ook een hobby van hem; Verhalen schrijven.
    Geschiedenis
    Amory is opgegroeid in het huis waar hij nog altijd woont. Echter is er door de jaren heen veel veranderd. Toen hij zes was verloor hij zijn moeder, ze pleegde zelfmoord omdat ze zwaar depressief was en niet meer verder wilde leven. Amory heeft haar gevonden in bad, maar was te laat om haar nog te kunnen redden. Ze stierf uiteindelijk in zijn armen. Amory is hierdoor veel veranderd. Hij hield erg veel van zijn moeder en hij keek zelfs een beetje tegen haar op. Toen hij elf was toonde hij vrijwel geen emoties meer en begon hij in zichzelf te keren. Omdat hij niet zeker meer wist of hij überhaupt nog wel iets voelde, sneed hij zijn pink van zijn rechterhand eraf met een mes. Het ging niet heel soepel en snel, waardoor er nu een lelijk litteken over is gebleven. Het heeft ook erg veel pijn gedaan, waardoor zijn vraag werd beantwoord.
    Op zijn dertiende ging zijn vader op zakenreis en keerde nooit meer terug. Datzelfde jaar overleed zijn opa en stonden Amory en zijn oma er alleen voor. Gelukkig had zijn oma de zorg voor Amory over kunnen nemen, al is het nu andersom. Nu zorgt Amory voor zijn oma.
    Rond de leeftijd van vijftien begon Amory zich te interesseren in het ontleden van dode dieren, nadat hij op school een paar lessen kikkers ontleden had gehad. Echter bleef het hier niet bij. Hij ontdekte taxidermie en begon hier onderzoek naar te doen. Toen besloot hij het zelf te doen, maar hij kwam er achter dat dieren die langer dood waren, niet heel fijn waren om mee te werken. Dus besloot hij zelf dieren te doden, om deze mee te nemen naar huis en op te zetten. In zijn kelder staat een hele verzameling, waaronder ook een paar "vermiste" dieren van St. Julian's bay en een stad ernaast. Echter loopt Amory al een aantal jaren met het idee dat hij wat groters dan een hond of kat wil doden en opzetten...

    Relaties
    Unimportant
    Extra's
    - Hoewel Amory zich niet interesseert in seks, weet hij wel dat hij homoseksueel is. Echter heeft hij nog nooit een relatie gehad en weet hij ook niet zo goed wat liefde voor een andere persoon is.
    - Af en toe rookt hij een joint om gedachten aan zijn verleden te onderdrukken. Meestal doet hij dit tijdens het opzetten van dieren.
    - Hij wil ooit zijn eigen boek uitbrengen.
    - Amory is linkshandig
    - Al sinds hij kan lopen, heeft hij een klein zwiepje in zijn linkerbeen tijdens het lopen.

    [img]



    [ bericht aangepast op 27 mei 2018 - 21:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    Beginnetje

    Extra:

    [img] < foto links
    Amory Aero Madden


    Leeftijd
    tekst

    Status
    tekst


    Uiterlijk
    tekst
    Innerlijk
    tekst
    [img] < foto rechts
    [IMG] < foto links

    Geschiedenis
    tekst
    Relaties
    Unimportant
    Extra's
    tekst



    Misschien de volgende keer even wachten totdat je een rol hebt gekregen? x:
    Ik weet dat er nu nog niet veel rollen zijn verdeeld etc. dus het zal vast geen probleem zijn. Maar eerder een kwestie van fatsoen (I don't know fatsoen is niet het juiste woord maar ik hoop dat je me snapt, haha).


    •

    Amari schreef:
    (...)

    Misschien de volgende keer even wachten totdat je een rol hebt gekregen? x:
    Ik weet dat er nu nog niet veel rollen zijn verdeeld etc. dus het zal vast geen probleem zijn. Maar eerder een kwestie van fatsoen (I don't know fatsoen is niet het juiste woord maar ik hoop dat je me snapt, haha).


    Ja je hebt gelijk, ben gewoon een beetje enthousiast. Het is voor het eerst in bijna 1,5 jaar dat ik weer RPG en ik heb zoveel ideetjes. Maar je hebt gelijk. Ik zal hem gewoon even onder een spoiler zetten en daar stilletjes verder werken tot ik de rol heb gekregen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Ja je hebt gelijk, ben gewoon een beetje enthousiast. Het is voor het eerst in bijna 1,5 jaar dat ik weer RPG en ik heb zoveel ideetjes. Maar je hebt gelijk. Ik zal hem gewoon even onder een spoiler zetten en daar stilletjes verder werken tot ik de rol heb gekregen.


    HAHA. Begrijpelijk, hoor. (: Like I said: het zal geen probleem zijn. Maar lief dat je hem even onder een spoiler plaatst!


    •

    FYI — Ik zou graag de zoon van de sheriff willen claimen (een local, dus).


    •

    @ All above — dankjulliewel voor het enthousiasme.
    Alles is goedgekeurd tot nu toe. ^^

    && Ik heb het er niet specifiek bijgezet: maar graag even vermelden ergens of je perso een local of tourist is. c:

    [ bericht aangepast op 27 mei 2018 - 18:55 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.