• Hoi!

    Ik zoek een cover voor mijn story, op een moodboard heb ik een beetje de vibe kunnen vastzetten, ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

    Moodboard & Vibe Klik
    Titel Bad Reputation
    Type Onbekende personen en Nederlands talig.
    Genres Drama, romantiek
    Boek omslag




    She had fire in her veins and ember in her eyes


    De familie Reyes. Een gezin wat bekend staat om zijn successen in de juridische wereld, welvarendheid en de spontane verdwijning van hun toenmalige achttienjarige dochter. De zoektocht naar Talia Reyes, de jongste dochter, duurde niet lang. Welgeteld twee maanden en zestien dagen. Alle tranen en wanhopige gebeden waren als een rookgordijn voor de waarheid. Een waarheid die de familie absoluut wist.

    Het is 2012 wanneer Talia besluit haar rol als zwart schaap van de familie daadwerkelijk waar te maken en haar koffers pakt. Ze vertrekt naar New York, de stad die nooit slaapt. Zo jong, onwetend en onschuldig als ze is, komt ze al snel met de verkeerde mensen in aanraking. Het kost haar zes jaar om een reputatie op te bouwen, waar menig niet trots op is, maar Talia niet kan deren. Ze is een vechter, met een liefde voor haar vrijheid en een neus voor problemen.

    Problemen zijn als de zesentwintigjarige Jasper Jones' middelnaam. Waar hij ook komt, volgt chaos en als een echte koning van de stad is dat precies waar hij van geniet. Het duurde zes jaar voordat zijn ogen eindelijk op Talia vielen, maar toen dat eenmaal gebeurde, lieten ze haar ook niet meer los.

    And that sounds like a recipe for a beautiful disaster.

    Faceclaims Scarlett Leithold voor Talia en Stephen James voor Jasper
    Wat voor cover zoek ik? Ik zoek een simpele cover met een scherp, duister randje. Iets was de gangster aesthetic goed uitstraalt. Het verhaal speelt zich af in New York, het heden. Wat ik misschien wel mooi vind is beide personages op de cover, misschien niet direct met hun gezicht erop, maar de zijkant oid.
    (Heb je meer informatie nodig kun je daar altijd om vragen dan krijg je PB)
    Cover moet verticaal, met de titel erop. Mijn naam hoeft er niet bij.

    Meer informatie nodig, vraag er gerust naar!


    Ik heb nog een extra beloning voor degene die voor mij van die 'vibe' plaatjes kan maken die de aestetic van het verhaal goed vergeven, diegene kan ook 9 credits verdienen :')

    link naar verhaal

    Grace schreef:
    (...)

    Is het zo beter?
    Het witte gedeelte tussen de twee irriteert me een beetje, geen idee waarom.

    Ik heb echt liggen vloeken op die titel




    Ja zo! Nu kan ik hem goed lezen :'D Ik kijk nog even hoe Arabella's cover met de titel is en dan kies ik :')

    Denk niet dat iemand anders nog wat gaat maken



    Ik struggle een beetje met het lettertype, dus how 'bout this?


    I just caught the wave in your eyes

    Perfect! Maar wat dat betreft zijn jullie beide covers perfect, terwijl ze zo verschillend zijn! Hierdoor ga ik toch voor beide en zullen jullie allebei 9 credits ontvangen! Ik ga ze naar jullie toesturen :') @Grace & @Arabella

    Ik heb nog een extra beloning voor degene die voor mij van die 'vibe' plaatjes kan maken die de aestetic van het verhaal goed vergeven, diegene kan ook 9 credits verdienen :')


    Wat bedoel je hiermee, trouwens? Ik kan me daar misschien ook nog aan wagen namelijk
    — en heel erg bedankt c: blij dat ik van dienst kon zijn. Heb het covers maken wel gemist, misschien open ik weer eens een coverstore...


    I just caught the wave in your eyes

    ArabelIa schreef:
    (...)

    Wat bedoel je hiermee, trouwens? Ik kan me daar misschien ook nog aan wagen namelijk
    — en heel erg bedankt c: blij dat ik van dienst kon zijn. Heb het covers maken wel gemist, misschien open ik weer eens een coverstore...


    Dit, maar ik heb geen idee hoe je zoiets noemt hahah

    Leuk! Vooral doen, kom ik misschien nog wel eens bij je voor andere stories :'D haha!

    Oooh super bedankt voor de credits!!! ♡♡♡

    Ik zal maandag eens naar zo'n moodboard kijken om te maken.^^


    The soul needs autumn.