• SPELLBINDER!

    Door al het onweer de afgelopen dagen, en dan vooral de bliksem, begon mijn creativiteit te lopen en dacht ik zo van goh stel dat de bliksem een poort naar een andere wereld opent (zeer origineel I know...).

    Maaaar omg toen dacht ik opeens wacht was er niet zo'n tv-serie vroeger op Ketnet? En na wat Googlen kwam ik dus op Spellbinder uit. Oké blijkt dat hij niet echt door de bliksem in de andere wereld is geraakt, maar iets met statische energie ofzoiets close enough

    Al de herinneringen komen nu terug en omg er was ook zo een vervolg met een Japanse tempel ofzoiets? Dat herinner ik me nog maar vaag, maar ik weet nog wel heel levendig hoe er zo van die 'ruimte'schepen (ze kwamen niet echt van de ruimte natuurlijk) rondvlogen! En dat ik het hoofdpersonage toen een cutie vond.

    Hier is een linkje naar de trailer voor diegenen die het niet kennen. Het acteerwerk is wel niet eh al te best, maar dat had mijn 11jarige ik echt niet door (;

    Zijn er nog Quizletters die zich dit programma herinneren?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 20:03 ]


    The soul needs autumn.

    Titel aangepast (: en nee, het zegt me helaas niets.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Titel aangepast (: en nee, het zegt me helaas niets.

    Super bedankt!
    Oh jammer ):


    The soul needs autumn.

    Nee ik ken het niet helaas!


    And then we'll see it.

    Is er echt niemand die hier naar keek? 😦


    The soul needs autumn.

    Helaas nog nooit van gehoord keek vroeger wel veel ketnet dat wel. Er waren best leuke series op in die tijd. Sommige komen er nog steeds op zo als Samson and gert bijvoorbeeld. Ik vond dat vroeger altijd zo leuk maar nu ik het terug keek een tijdje geleden toen ik ziek tijdens was en ik aan het zappen was er er op uitkwam vond ik het een stuk minder leuk. Maar dat is meestal bij oude shows die ik vroeger keek behalve dan misschien bij het huis anubis kan ik duizend keer kijken bijft echt super.


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Doet mij denken aan een film ofzo wat ik keek als kind met een soort kabouter-achtige man en een vrouw die een kat was genaamd Snoezepoes en een kind ging door een portaal waarbij ze hen ontmoette op warm sneeuw en.....

    Ja, dit was een bestaande kindershow
    Waarom is het uitleggen van kindershows altijd zo geweldig raar (':

    Nee keek ik nooit :/


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Damn, echt niemand? ;o


    The soul needs autumn.

    Nee, maar het lijkt me dus echt geweldig voor een wat jongere ik


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.