• Hallo Q.'ers (en dan voornamelijk de vrouwelijke zijde — oftewel, 99% van de Q.ers) —

    Het festivalseizoen is weer van start gegaan en nu ben ik op zoek naar goede hars / wax voor m'n beentjes. Het zit namelijk zo: ik heb een aantal festivals gepland staan waarbij ik op een camping zit en dus drie/vier dagen geen fatsoenlijke douche ter beschikking heb. Als ik mijn benen scheer, heb ik na één of twee dagen alweer stoppeltjes en dat vind ik gewoon niet chill op een festival.

    Dus: wie heeft de gouden tip?

    Note: ik ben een arme student dus niet te duur aub.


    •

    Zit er een beauty opleiding in de buurt? Dan daar laten doen. Kun je voor een tientje je benen 'professioneel' laten harsen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je kunt idd naar een beauty opleiding gaan en daar je benen laten waxen, zoals hierboven al gezegd is. Maar heel eerlijk - ik zou gewoon je benen scheren voordat je weggaat en verder het gewoon laten staan. Het is voor zo'n korte periode dat het heeel kleine haartjes zullen zijn die niemand ziet. En niemand let op je beenhaar hoor (;


    And then we'll see it.

    Mt

    Koffie schreef:
    Je kunt idd naar een beauty opleiding gaan en daar je benen laten waxen, zoals hierboven al gezegd is. Maar heel eerlijk - ik zou gewoon je benen scheren voordat je weggaat en verder het gewoon laten staan. Het is voor zo'n korte periode dat het heeel kleine haartjes zullen zijn die niemand ziet. En niemand let op je beenhaar hoor (;


    Mirte, niemand die op je beenhaar gaat letten. Je hoofd is veel leuker om naar te kijken!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Mirte, niemand die op je beenhaar gaat letten. Je hoofd is veel leuker om naar te kijken!


    I second this


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    N'ah — jullie zijn lief. Het gaat me eerlijk gezegd ook niet om anderen, maar om mezelf. Ik vind het gewoon fijner als m'n beentjes glad zijn. (:

    Dat van die beauty opleidingen moet ik eens gaan checken tho, goede tip!


    •

    Ik doe het zelf altijd met Veet (van het Kruidvat), werkt heel goed, het is niet te duur en je hebt het zo gedaan (:


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Werkt dat suiker/water/citroen-dinges eigenlijk dat je tegenwoordig overal op Facebook/instagram ziet?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Werkt dat suiker/water/citroen-dinges eigenlijk dat je tegenwoordig overal op Facebook/instagram ziet?

    Mwehish. Voor mij niet zo, maar het is lastig om het goed te krijgen.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Wat dacht je van Epileren? :Y) dat doe ik al jaren en nooit last hairy legs op festivals c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Locomotief schreef:
    Wat dacht je van Epileren? :Y) dat doe ik al jaren en nooit last hairy legs op festivals c;

    Ik krijg al pijn bij de gedachte eraan, lol.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Florent schreef:
    (...)
    Ik krijg al pijn bij de gedachte eraan, lol.


    Alles went :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Locomotief schreef:
    Wat dacht je van Epileren? :Y) dat doe ik al jaren en nooit last hairy legs op festivals c;


    Hoeeee doe jij je knieën waaant dat krijg ik niet voor elkaar :’)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Hoeeee doe jij je knieën waaant dat krijg ik niet voor elkaar :’)


    Jaren ervaring 😏


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya