• Hallo Q.'ers (en dan voornamelijk de vrouwelijke zijde — oftewel, 99% van de Q.ers) —

    Het festivalseizoen is weer van start gegaan en nu ben ik op zoek naar goede hars / wax voor m'n beentjes. Het zit namelijk zo: ik heb een aantal festivals gepland staan waarbij ik op een camping zit en dus drie/vier dagen geen fatsoenlijke douche ter beschikking heb. Als ik mijn benen scheer, heb ik na één of twee dagen alweer stoppeltjes en dat vind ik gewoon niet chill op een festival.

    Dus: wie heeft de gouden tip?

    Note: ik ben een arme student dus niet te duur aub.


    •

    Zit er een beauty opleiding in de buurt? Dan daar laten doen. Kun je voor een tientje je benen 'professioneel' laten harsen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je kunt idd naar een beauty opleiding gaan en daar je benen laten waxen, zoals hierboven al gezegd is. Maar heel eerlijk - ik zou gewoon je benen scheren voordat je weggaat en verder het gewoon laten staan. Het is voor zo'n korte periode dat het heeel kleine haartjes zullen zijn die niemand ziet. En niemand let op je beenhaar hoor (;


    And then we'll see it.

    Mt

    Koffie schreef:
    Je kunt idd naar een beauty opleiding gaan en daar je benen laten waxen, zoals hierboven al gezegd is. Maar heel eerlijk - ik zou gewoon je benen scheren voordat je weggaat en verder het gewoon laten staan. Het is voor zo'n korte periode dat het heeel kleine haartjes zullen zijn die niemand ziet. En niemand let op je beenhaar hoor (;


    Mirte, niemand die op je beenhaar gaat letten. Je hoofd is veel leuker om naar te kijken!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Mirte, niemand die op je beenhaar gaat letten. Je hoofd is veel leuker om naar te kijken!


    I second this


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28