• De stelling van deze week luidt:
    Een waarschuwing op energiedrankjes is overdreven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oneens. Ik heb een verslaving aan Engerydrink gehad en heel eerlijk begon mijn hart dat heel erg te voelen, samen met andere organen. Dus een waarschuwing zou wel handig zijn ja. Vooral omdat kinderen van 12 dit zelfs drinken nu... niet normaal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Spunlay schreef:
    Ik ben die betutteling van de overheid zo kots- en kotsbeu.


    26 - 02 - '16

    LittleOwlet schreef:
    Oneens. Ik heb een verslaving aan Engerydrink gehad en heel eerlijk begon mijn hart dat heel erg te voelen, samen met andere organen. Dus een waarschuwing zou wel handig zijn ja. Vooral omdat kinderen van 12 dit zelfs drinken nu... niet normaal.

    Dat was een paar jaar geleden ook al zo. Het was helemaal in tien jaar geleden. Ik was zo'n beetje de enige die het niet dronk. Nu pas blijkt hoe slecht het wel niet is. Ik denk dat veel jongeren het gevaar onderschatten, dus er zou wel een waarschuwing op mogen.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Nou ja, bijna alles is chemische troep tegenwoordig. We kunnen wel overal waarschuwings labeltjes op plakken maar ik denk dat mensen zelf moeten bedenken wat goed en slecht is voor hun lichaam.

    Sattler schreef:
    Dus iedereen die zegt ‘onzin’ is ook van mening dat waarschuwingen op sigaretten niet hoeven?


    Sigaretten bevatten nicotine en dat is een harddrug. Nogal wat anders dan suiker of cafeïne.
    En I don't care of het erop staat of niet. Een mens moet maar nadenken voor ze iets kopen. Kan je evengoed beginnen waarschuwingen te zetten zure beertjes.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 11:30 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oneens, heel veel mensen weten niet hoe slecht die dingen voor je zijn. Ze weten wel dat het niet gezond is, maar veel mensen zijn zich niet bewust van de gezondheidsrisico's bij overmatig gebruik, zoals hartkloppingen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het niet overdreven, maar ik vind dat de waarschuwing moet worden aangepast aan de doelgroep. De mensen die niet weten dat het gevaarlijk is, zijn vaak kinderen en jongeren. In plaats van in de kleine lettertjes te zetten dat er caffeïne en suikers in zitten, kunnen ze misschien beter een etiket erop plakken met:
    "Pas je op? Dit product bevat veel suiker en caffeïne." En dan in het klein de gevolgen van overmatig drinken. Niet afschrikwekkend, maar eerder waarschuwend.

    Ik vind die waarschuwingen op schadelijke producten goed, maar er kan meer uit gehaald worden. Het is dé manier voor de overheid om met consumenten te communiceren en ze te waarschuwen.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Oneens. Heb vroeger ooit als 12 á 13 jarige 's middags een blikje redbull gedronken en vervolgens de gehele nacht niet geslapen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Cafeïne is net zo hard een drug als ieder ander stofje en energy drinkt menig kind liters achter elkaar naar binnen, sneller dan dat ze bakken koffie zouden gaan zuipen, haha.

    Vind het wel terecht dat er iets van een waarschuwing op staat. Toen ik vroeger zei dat ik er niks van wilde omdat ik er hartkloppingen van kreeg, werd daar enkel lacherig over gedaan door mijn leeftijdsgenoten.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.