• Finish The Prompts


    Hoi, welkom!


          Omdat Quizlet onder andere een platform is voor de toekomstige auteur, quizzenschrijfster en pollenmakers, leek het me een leuk idee om een ‘Finish The Prompts’ te creëren.
          Prompts zijn in het leven geroepen om schrijvers te helpen met het begin, verloop of einde van het verhaal, om je schrijversvaardigheden te verbeteren of om een writersblock te verhelpen.
          Prompts zijn kleine stukjes tekst, soms een dialoog en soms een beschrijving van een plaats, een persoon of een situatie, waar je naar je eigen fantasie op verder kunt schrijven, of een verhaal verzinnen.

          Het idee is dat elke week twee nieuwe prompts online wordt gezet waar je uit kunt kiezen, waar je minimaal 50 woorden aan moet schrijven. Er zit geen maximum aan—schrijf zoveel je wil!
          Elke dinsdag zullen er dus twee nieuwe prompts online komen, die je dan voor de volgende maandag 23:59 u moet hebben afgerond. Je mag er eentje schrijven, maar ook alle twee of zelfs meerdere versies, whatever floats your writingboat!
          Iedereen is vrij om zich hier bij aan te sluiten: jong, oud, beginner en expert. Daarnaast ben je niet verplicht om elke week een nieuw stukje te schrijven, dus je zit nergens aan vast!

          Nu ben ik niet rijk en bezit ik niet over een oneindig aantal credits om weg te geven, dus zal dit een topic worden waarin je je schrijfvaardigheden kunt oefenen en verbeteren en eventuele writersblock kunt opheffen.
          Moedig elkaar aan, geef elkaar complimentjes, tips en eventuele verbeterpunten! We zijn tenslotte nooit te oud om te leren (;



    So, let the creative juices flow, and let's get started!


    ۞Prompts of 03-07—09-07
    Prompt 1
    je bent een slechterik die verliefd werd op een held. Hoewel je de sterkste schurk ter wereld bent, verlies je constant je held, omdat je gewoon van rivaliteit houdt en niet wilt dat het eindigt. Terwijl je op een dag wordt gearresteerd, wordt je held aangevallen door een andere slechterik, iemand die te sterk is om te verslaan.


    Prompt 2
    Het is 2138 en op 21-jarige leeftijd kan iedereen slechts één door de overheid toegekende superkracht selecteren. Je bent net 21 geworden en gaat je naar je plaatselijke gerechtsgebouw om je superkracht te selecteren. In de archieven ontdek je een kracht die iedereen over het hoofd heeft gezien.



    ۞ Afgelopen prompts
    ۞Prompts of 12-06—18-06
    Prompt 1
    Er wordt op je deur geklopt. Als je hem opent, kijk je recht in het gezicht van een man dat dezelfde kenmerkende kleren draagt als Sherlock Holmes. Hij vertelt je dat hij een detective is, en dat jij de verdachte bent in de verdwijning van een man genaamd John Watson. Wat gebeurt er?

    Prompt 2
    Je bent een archeoloog en je bent bezig met een opgraving, als je op een dik stuk glas stuit. Als je het vuil weg veegt, zie je de binnenkant van een gigantische vergeten en vergane bio koepel. Binnenin zit nog maar één organisme, wat bedoeld was om te worden vergeten.



    Spelregels
    - De Quizlet Huisregels
    - Minimaal 50 woorden per prompt, geen maximum
    - Elke dinsdag worden er twee nieuwe prompts geplaatst
    - Inleveren kan tot maandag 23:59
    - Nieuwe topics worden aangemaakt door moi
    probably forgot something

    [ bericht aangepast op 3 juli 2018 - 19:26 ]


    We were the forever that didn't last

    Even een mt! Goed idee Melissa!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wow dit is echt een leuk idee!

    Yasss, me likes ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oe, leuk topic!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Leuk idee!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Leuk idee! Even een MT.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Fijn idee en geweldige layout. c:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Love it!


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Wat een geweldig idee :)



    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mt!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ۞Prompts of 03-07—09-07

    Prompt 1
    je bent een slechterik die verliefd werd op een held. Hoewel je de sterkste schurk ter wereld bent, verlies je constant je held, omdat je gewoon van rivaliteit houdt en niet wilt dat het eindigt. Terwijl je op een dag wordt gearresteerd, wordt je held aangevallen door een andere slechterik, iemand die te sterk is om te verslaan.


    Prompt 2
    Het is 2138 en op 21-jarige leeftijd kan iedereen slechts één door de overheid toegekende superkracht selecteren. Je bent net 21 geworden en gaat je naar je plaatselijke gerechtsgebouw om je superkracht te selecteren. In de archieven ontdek je een kracht die iedereen over het hoofd heeft gezien.


    We were the forever that didn't last

    mt!


    A to the Z

    Wat ontzettend leuk dit! Mt


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Aah wat een leuk idee! Count me in.
    Nog even een vraagje- waar precies moeten we onze creaties dumpen, hier in het topic of ergens anders?


    What’s tasty in Busan?

    TAEGl schreef:
    Aah wat een leuk idee! Count me in.
    Nog even een vraagje- waar precies moeten we onze creaties dumpen, hier in het topic of ergens anders?


    Dat is aan jezelf. Je mag een creatie aanmaken, maar je mag het ook gewoon hier posten ^^


    We were the forever that didn't last