• Dat je al vanaf voirge week maandag bijna alleen maar aan schoolwerk hebt gezeten, je contstant hoofdpijn hebt en je en je het liefst alleen maar wilt huilen omdat je nog een tentamen hebt op maandag, twee tentamens op dinsdag, een deadline voor een extra punt project op woensdag (wat ik echt desperate nodig heb om het vak te halen) en een deadline op donderdag voor je project. Oh en dan valt je nieuwe natuurheling steentjes keting ook nog kapot. Het flesje viel gewoon van de ketting af en ja toen moest ik janken. Great week guys.

    I need hugs :c


    You were born original, don't die as a copy.

    Awh Jolijn, dat klinkt echt super stresserend :c het komt ook allemaal ineens samen. Ik ga alleszins voor je duimen meid, deze maandag en dinsdag! Nog eventjes knallen en dan kan je genieten van een welverdiende zomervakantie.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Awh Jolijn, dat klinkt echt super stresserend :c het komt ook allemaal ineens samen. Ik ga alleszins voor je duimen meid, deze maandag en dinsdag! Nog eventjes knallen en dan kan je genieten van een welverdiende zomervakantie.



    Merp, thanks Bes. <3
    Echt deze laatste periode is echt de meest stressende ooit, ook gewoon een week korter dan alle andere, dus dat merk je wel qua druk.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat jammer van je ketting en wat een stressvolle periode. :c Neem even een momentje rust en daarna weer alles geven. Je kan het wel! *veel hugs!* 🤗


    Ik wil een tuin vol egels

    Ahw heel veel succes en een dikke knuffel.

    Mocht je ooit je ei kwijt willen of even Afleiding wilt staat mijn pb open


    Change is for weirdos ~ Niall Horan