• Even serieus, hebben jullie deze al gehoord? Ik kreeg 'm net toegestuurd en ik heb óveral kippenvel



    en voor de mensen met spotify

    Wat was de laatste keer dat jij zó geraakt werd door een liedje de eerste keer dat je 'm luisterde? En welk liedje was dat?

    I admit dat dit een beetje een topic is in het thema "het forum levendiger maken", maar dit is echt, wow.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2018 - 15:32 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Oh meid, ik heb zitten janken. Geen grap. Ik luister al zo lang naar haar en ugh, dit liedje is zo emotioneel.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Terroriser schreef:
    Oh meid, ik heb zitten janken. Geen grap. Ik luister al zo lang naar haar en ugh, dit liedje is zo emotioneel.


    Same, en hij staat al de hele dag op repeat. Niet normaal.


    Spinning around, I'm weightless.

    Eilandpiraat schreef:
    (...)

    Same, en hij staat al de hele dag op repeat. Niet normaal.

    Ja precies. Ik heb (om eerlijk te zijn) een beetje moeite gehad met haar andere (en hiermee bedoel ik haar nieuwste nummers) muziek omdat de meeste nummers net niet iets voor mij was, maar dit nummer... Damn.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2018 - 15:49 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vind het wel een prachtig nummer (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Goeie tekst, alleen niet echt een nummer voor mij haha
    — Heartbreak Warfare doet het 'm wel altijd voor mij


    I just caught the wave in your eyes

    Mooi liedje, inderdaad. ^^

    Ik word niet snel van de eerste keer geraakt door een liedje. Het eerste dat ik mij herinner, was bij Save You van Simple Plan, maar dat is blijkbaar al 9-10 jaar geleden. :') Die had mij echt geraakt. Oh, Battlefield van Jordin Sparks ook wel. Verder zijn er nog wel een paar liedjes die ik van de eerste keer mooi vond, maar hadden niet hetzelfde effect als die twee. Airplanes van B.o.B. ft. Hayley Williams en Coming Home van P. Diddy onder andere.

    Blijf topics maken. (krul)


    Ik wil een tuin vol egels

    Sterk nummer!
    Maar ik ken de kleine pianodeun wel ergens van? (Wss dat het gewoon ergens heel hard op lijkt en niet hetzelfde is haha)


    A to the Z

    Oeh, ik vind het mooi!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Prachtig nummer! Het staat al sinds gisterennamiddag op repeat en ik zing de hele dag niets anders. Ik ben zo trots dat ze haar waarheid met ons durft te delen en ik ben blij dat de Lovatics allemaal zo supportive zijn.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Demi Lovato betekent al jaren best wel veel voor me, ook met haar documentaires over wat ze heeft meegemaakt met haar mental health en zo. En ik heb haar afgelopen week gezien toen ze in Nederland was, dus het kwam best wel binnen toen ze dit nummer dropte, ook omdat ik haar net daarvoor gewoon in het echt heb gezien. En om dan te horen dat het eigenlijk gewoon best wel slecht gaat. Het is echt een heel erg mooi nummer en ik vind het ook wel lef dat ze het uitgebracht heeft. That's why I love her en niet perse omdat ik nou echt enorm fan ben van haar muziek. I like it, maar het gaat mij echt vooral om hoe open ze is en daarmee mensen probeert te helpen en zo. I think it's pretty inspiring.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Koldovstoretz schreef:
    Demi Lovato betekent al jaren best wel veel voor me, ook met haar documentaires over wat ze heeft meegemaakt met haar mental health en zo. En ik heb haar afgelopen week gezien toen ze in Nederland was, dus het kwam best wel binnen toen ze dit nummer dropte, ook omdat ik haar net daarvoor gewoon in het echt heb gezien. En om dan te horen dat het eigenlijk gewoon best wel slecht gaat. Het is echt een heel erg mooi nummer en ik vind het ook wel lef dat ze het uitgebracht heeft. That's why I love her en niet perse omdat ik nou echt enorm fan ben van haar muziek. I like it, maar het gaat mij echt vooral om hoe open ze is en daarmee mensen probeert te helpen en zo. I think it's pretty inspiring.



    Ja dit was het voor mij ook echt heel erg


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik had van de week echt even een throwback naar haar oude nummers. Heartattack, skyscraper, in case... Love those


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik luister eigenlijk nooit naar haar muziek, maar deze door dit topic toch geluisterd. Damn, wat een mooi nummer! Die kwam wel even binnen hoor.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.