• Hey quizlet! Ik was mijn kledingkast aan het opruimen en ik kwam erachter dat mijn stijl nogal... saai is. Ik merk dat ik heel erg dingen veilig houd en mijn comfortzone niet uit ga. Dus, om mijn kennis wat uit te breiden: wat zijn jouw favoriete kledingwinkels en hoe zou je je stijl omschrijven?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Sam Friday!!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mijn stijl is vrij simpel. Vaak een spijkerbroek en een T-shirt. Ik winkel vaak online bij Large onder andere. Mijn broeken koop ik bij Jeans Center, mijn truien/vesten bij MissEtam en de rest is vrij willekeurig. Bij mij in de buurt zit ook een grote outlet, ARO, en daar ga ik ook wel eens heen (:


    26 - 02 - '16

    Vero Moda, H&M (heel af en toe), Primark, P&B, Zara..

    Ik ben echt wel een comfortabele kleding liefhebber, dus ik draag veel truien (die van de Primark oml), spijkerbroeken en T-shirts met printjes en zo. Oh, en sneakers. Ik wissel wel eens af met een blouse maar ik heb het 9 van de 10x koud haha (':


    We were the forever that didn't last

    Urban Outfitters, Episode, .wen, Brandy, & other stories en gwn dingen in de 9 straatjes
    Ik pluk ook dingen van de markt, vind je soms echt de leukste dingen. Had laatst ook een Levi’s broek gevonden in zo’n grabbelstapel voor 10 euro

    [ bericht aangepast op 23 juni 2018 - 23:29 ]


    I just caught the wave in your eyes

    H&M, Bershka, Pull&Bear, Only/Vero Moda, Forever21, heel soms Primark

    [ bericht aangepast op 24 juni 2018 - 0:47 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Los van m'n budget zijn mijn favoriete winkels Steps, Promiss en Eringa (waar ik woon). Daarnaast ga ik graag naar Mango en Costes.
    Eh ik denk dat mijn stijl tegenwoordig simpel en een tikje elegant met soms een kleurrijke twist is :')).
    Ik draag graag koele heldere of donkere kleuren, maar pasteltinten en gedempte tinten (beige) staan me voor geen meter.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2018 - 1:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn favoriete winkels zijn de laatste tijd Pull&Bear, H&M, Stradivarius en Monki (hoewel de dingen die ik de laatste tijd bij Monki heb gekocht wel meer de basic dingen zijn die ze in die winkel hebben en niet de meer aparte dingen die ze er ook hebben). Ik vind de stijl van Urban Outfitters ook heel leuk, maar eigenlijk vind ik de kleding daar vaak wat te duur, dus kijk ik daar graag als het uitverkoop is (:

    Mijn stijl vind ik lastig te omschrijven, hoewel ik wel echt een specifieke/eigen stijl heb, vind ik. Ik draag het liefst kleding waarin ik me stoer voel, dus dat houdt voor mij in dat ik alles wat ik 'tuttig' vind uit de weg ga. Ik hou van blazers en bloesjes, maar ook van oversizede truien en t-shirts, en soms hou ik er van om meer 'casual' kledingstukken met meer 'nette' kledingstukken te combineren, of om wat meisjesachtige/vrouwelijke items met meer uniseks dingen te combineren (een jurkje met allstars eronder, een blazer met een spijkerbroek en sneakers, een vrij nette broek met een simpel T-shirt, dat soort combinaties). En ik draag graag kleding waarmee ik mijn middel een beetje benadruk, omdat ik dat bij mijn figuur het mooist vind, en ik draag voornamelijk donkere of felle kleuren (weinig pasteltinten en kleuren als bruin/beige/grijs), en het moet ook allemaal comfortabel zijn, en veel dingen die ik draag zijn redelijk simpel, maar wel op een manier die ik niet saai vind. Oh, en er zijn ook dingen die ik juist draag omdat mijn jongere zelf ze nooit gedragen zou hebben (als je uit je comfortzone wilt komen, kan ik die strategie wel aanraden ^^). Zoiets, denk ik? (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Vooral Jack & Jones, Levi's, Nike en Primark, denk ik. :')


    Caution first, always.

    Ik heb echt liefde voor Pull&Bear.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Snipes, H&M en mijn absolute favoriet is de ZEB maar die is enkel bekend in België denk ik (: Maar ZEB is gewoon een winkel waar ze alle merken verkopen.


    made a list of my regrets and you were the first, love