• Kun je aangeschoten raken van 1 radler 0.0 biertje (aangezien daar 0.1 % alcohol in mag zitten) als je nog nooit hebt gedronken?


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Lijkt me persoonlijk erg snel?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik denk het echt niet. Als je van een normaal biertje aangeschoten kunt worden oké al denk ik dan eerder na 2 biertjes maar van 0.0 echt niet denk ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aangeschoten raken van 0.0 lijkt me erg knap, zelfs al zit er een kleine 0.1% in.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Om daar aangeschoten van te worden zou je er al minimaal 50 moeten drinken in tijdsbestek van een uur. Moet je eens proberen vet leuk zo'n watervergiftiging :p


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dat is als dronken worden van 1 kersenbonbon. Huehue. Nee kan me niet voorstellen dat je daar dronken/aangeschoten van raakt. c;


    The truth is out there.

    Ik denk het niet

    Van 0,2% cider merkte ik wel wat, omdat ik toen medicatie slikte en verder nooit dronk. Maar van 0,01% lijkt me watervergiftiging meer waarschijnlijk :p


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik denk dat hierbij de placebo effect van toepassing is hèhè 😂


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    KnopfIer schreef:
    Om daar aangeschoten van te worden zou je er al minimaal 50 moeten drinken in tijdsbestek van een uur. Moet je eens proberen vet leuk zo'n watervergiftiging :p


    Dit dus


    26 - 02 - '16

    Nee hoor, je kunt zonder zorgen genieten van je Radler 0.0 zonder aangeschoten te worden. (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Nee joh. Wist niet eens dat er een beetje alcohol in zat,


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ligt het aan mij of denk ik ineens aan bierbuikje?

    R3HAB schreef:
    Ik denk dat hierbij de placebo effect van toepassing is hèhè 😂


    Indd haha!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    YoungbIood schreef:
    Nee joh. Wist niet eens dat er een beetje alcohol in zat,

    Whoeps dan ben ik zwaar illegaal bezig

    Nee maar dat gebeurt niet hoor, het is net limonade^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    De naam van het product zegt toch "0,0%" .....
    Ik zou het bijzonder knap vinden als je daarvan aangeschoten kan raken (zelfs met die blijkbaar 0,01% die erin zit).
    Zelfs al ben je een lichtgewicht met drank heb je inderdaad sneller een watervergiftiging dan dat je aangeschoten raakt.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO