• Ik zag dat het niet mogelijk was om credits te kopen. Nu heb ik daar verder geen mededeling over gezien, (kan zijn dat ik die dmv vakantie gemist heb). Maar vandaar de vraag hoe lang dit nog ongeveer gaat duren.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Geen idee, maar bump. 🙆


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sorry voor de bump, maar ben eigenlijk nog steeds wel benieuwd of een mod hier meer over kan vertellen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd?


    Caution first, always.

    Alfyn schreef:
    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd?


    Same, want als dit heel lang duurt ofzo moet ik wel oppassen met dingen in de spotlight zetten x)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik reageer hier zelf even op om te laten weten dat dit topic niet over het hoofd gezien is, maar ik gok dat hier nog aan gesleuteld wordt. Verder heb ik hier ook nog geen info over, helaas.

    TaeTae schreef:
    Ik reageer hier zelf even op om te laten weten dat dit topic niet over het hoofd gezien is, maar ik gok dat hier nog aan gesleuteld wordt. Verder heb ik hier ook nog geen info over, helaas.


    Ik snap dat jullie als moderator er ook weinig aan kunnen doen, maar ik raak wel een beetje gefrustreerd de laatste tijd met het gebrek aan transparantie vanuit Rutger. Er komt een nieuwe layout uit het niets en dat vond ik nog wel prima, want eerlijk dit ziet er beter uit en als alles klaar is werkt hij waarschijnlijk ook beter. Maar er zijn een paar hele grote functies die momenteel niet werken. Gedichten doen het niet je kan geen credits kopen en de chat op mobiel is op eens weg. En ik snap dat er tijd gaat zitten in de oplossing van deze zaken. Maar ik zou het toch wel fijn vinden dat er transparantie komt vanuit Rutger/Tristan en dat ze laten weten waar ze mee bezig zijn of dat ze er mee bezig zijn. En mogelijk (alhoewel ik snap dat je geen onnodige deadlines aan jezelf wil stellen) hoe lang het nog gaat duren voor er een oplossing is. Want nu als dingen aangekaart worden word er of niet of heel laat op gereageerd met een bericht zonder concrete informatie, en het voelt niet fijn om zo in the dark gelaten te worden.

    Nogmaals ik snap dat de vrijwilligers van de crew hier niks aan kunnen doen, jullie krijgen neem ik aan dezelfde informatie als ons. Maar ik zou toch graag zien dat er vanuit de admins misschien iets meer openheid zou komen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Any updates?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    JAMESVALDEZ schreef:
    Any updates?


    26 - 02 - '16

    Voor nu wil ik jullie even verwijzen naar dit topic. Houd deze even in de gaten, want zodra er updates/veranderingen zijn omtrent de site, zullen ze daar z.s.m. geplaatst worden.

    Yooo wanneer kan dit weer, want we zijn inmiddels drie maanden verder en er kunnen nog steeds geen credits gekocht worden?


    •

    We weten het lieve schatten, het is doorgegeven aan Rutger maar meer dan wachten op zijn antwoord kunnen wij helaas ook niet doen :/ we snappen alleszins wel dat dit heel vervelend is..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zag dat het weer mogelijk is om credits te kopen *O*

    Er is alleen nog een klein foutje waarbij het lijkt alsof 250 credits 4,95 kosten. Dit is echter alleen een fout met de afbeelding, want je betaalt nog steeds €19,95. Het is doorgegeven, maar hou hier rekening mee (:

    [ bericht aangepast op 13 nov 2018 - 17:44 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    -> Probleem opgelost, slotje.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.