• Vorig jaar heb ik een RPG opgestart en die is dankzij mij dood gelopen. Ik merkte gewoon dat het mij teveel tijd kostte en dat ik moeite had met een RPG draaiende houden. Ik had wel een idee voor een RPG, maar geen goede ideeën om ervoor te zorgen dat de RPG bleef lopen. Want ik vond het een leuke RPG en ik vind het jammer dat ik hem dood heb laten lopen.

    Dus ik vroeg mij af of er iemand is die samen met mij een RPG wil bedenken, opstarten en draaiende houden. Zodat als de een minder tijd heeft, er toch nog iemand is en er dan hopelijk minder kans is dat de RPG dood loopt. Ik wil het wel echt samen doen en je niet gewoon halverwege in de steek laten.

    Is er iemand die het avontuur met mij wil aan gaan?

    {p.s. Mods als dit niet in het juiste subforum staat, willen jullie het dan verplaatsen? Want ik wist niet waar ik het anders moest neerzetten/vragen}

    [ bericht aangepast op 5 aug 2018 - 16:09 ]


    Physics is awesome

    Hm, ik zou best met jou een rpg willen starten? Ik ben alleen een beetje inspiratieloos (':


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    Hm, ik zou best met jou een rpg willen starten? Ik ben alleen een beetje inspiratieloos (':


    Wat lief dat je een RPG met mij wil starten. Zijn er bepaalde thema's die je liever wel of niet in een RPG wil? Misschien komt daar een idee uit.

    Ik heb je ook een pb gestuurd!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2018 - 17:23 ]


    Physics is awesome

    Ik zat vandaag ook na te denken over het feit dat ik na mijn vakantie een RPG wil opstarten en iets samen doen lijkt me ook wel leuk.
    Wel doe ik graag iets binnen het fantasy/historisch thema.


    Stenenlikker

    Stenenlikker schreef:
    Ik zat vandaag ook na te denken over het feit dat ik na mijn vakantie een RPG wil opstarten en iets samen doen lijkt me ook wel leuk.
    Wel doe ik graag iets binnen het fantasy/historisch thema.


    Nu maak je het wel heel verleidelijk met het fantasy/historisch thema. Je kent toch niet toevallig de serie The Musketeers? ;)


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Nu maak je het wel heel verleidelijk met het fantasy/historisch thema. Je kent toch niet toevallig de serie The Musketeers? ;)


    Ah, nee, helaas, al heb ik er wel van gehoord en wil ik het wel kijken als ik eindelijk door al mn andere series heen ben, haha.


    Stenenlikker

    Stenenlikker schreef:
    (...)

    Ah, nee, helaas, al heb ik er wel van gehoord en wil ik het wel kijken als ik eindelijk door al mn andere series heen ben, haha.


    Dan heb ik over een tijd misschien een mede fan bij. Ik sta ook open voor andere fantasy/historische thema's, maar die serie ben ik nu aan het kijken dus nu ligt het nog vers in het geheugen.


    Physics is awesome