• Want Inge is jarig! Dit nieuwe design verward me, dus ik heb geen idee hoe al die fancy mooie dingen te maken die mensen maken (jullie zijn heksen), maar ik heb taarten!!





    Ik wou dat ik die kon maken, maar ik ben van plan iets te maken voor dinsdag. En cadeau's natuurlijk. En nu, wens haar een fijne verjaardag!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gefeliciteerd! *O*

    Gefeliciteerd Inge :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Gefeliciteerd!! (banana)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Gefeliciteeeeeerd!


    A to the Z

    Gefeliciteerd!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Gefeliciteerd! 🎉🎉🎉


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oh my gosh, wat een sneaky topic? Ik had dit helemaal nog niet gezien, haha, maar bedankt! Dit is erg lief. (heart2)

    Die Shadowhunters taart is heel gaaf trouwens, maar ik word wel heel nerveus van hoe dat (nep)mes daar geplaatst is. Dat is een (zogenaamd) scherp voorwerp, @taartmaker! Je zet geen messen rechtop tegen een kelk bovenop een taart, want dat is een perfect recept voor een mes in iemands voet, holy shit. Living on the edge.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    KnopfIer schreef:
    Gefeliciteerd Inge :D



    Dit is... zo hypnotiserend. Dank je, omg.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dit is... zo hypnotiserend. Dank je, omg.


    Ja heerlijk he?

    Ik dacht trouwens ook eerst dat je je username had veranderd naar sonsofgondor voor een splitsecond. Maar toen ik het topic bekeek maakte alles weer sense xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    KnopfIer schreef:
    (...)

    Ja heerlijk he?

    Ik dacht trouwens ook eerst dat je je username had veranderd naar sonsofgondor voor een splitsecond. Maar toen ik het topic bekeek maakte alles weer sense xD


    Hah, oh no, dat zou een erg slecht idee voor me zijn op dit punt, want ik zou mezelf nergens meer herkennen. Ik blijf vierkant achter mijn vierkant staan. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd *O*


    It's never gonna happen, Guys.

    Gelukkige verjaardag! (banana)*O*


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Square schreef:
    (...)

    Hah, oh no, dat zou een erg slecht idee voor me zijn op dit punt, want ik zou mezelf nergens meer herkennen. Ik blijf vierkant achter mijn vierkant staan. (nerd)


    Ook geen (kleine) rondingen? _O_ I mean, rondINGEn!

    Maar van harte gefeliciteerd, Inge! Ik wens je een heeeeeeeeele geweltaartische verjaardag met ongekend veel cadeaus en liederen! 🎉🎉🎉
    😘❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    AAAH INGE!!!! Gefeliciteerd!!! In dit geval zijn zoveel uitroeptekens nodig, want mijn enthousiasme is groot


    look at the stars, look how they shine for you;

    Gefeliciteerd, Inge! (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."