• Hallo!
    Ik zoek Sims 4 spelers die mij na willen maken in de Sims.
    Ik ben al weken bezig, maar ik heb dus geen realistisch beeld van mezelf dus het lukt niet.
    Wie is hier een beetje handig in en wil een poging wagen (dan post ik de foto's van mezelf)
    4 credits voor degene die me het beste maakt.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Drop ook ff je Sims ID (ook als je niet kan helpen) wil even wat nieuwe mensen volgen


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik heb geen idee hoe dat werkt met sims ID enzo maar ik heb Sims 4 op de playstation en zou eventueel een kansje kunnen wagen als ik weet wat die sims ID stuff is. Weet niet hoe goed ik er in ben alleen, dus als anderen zich aanbieden is dat ook prima maar mocht dat niet gebeuren kan ik een poging wagen. (:


    The truth is out there.

    Ik wil het wel proberen (: Met of zonder cc?


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Ik wil het wel proberen (: Met of zonder cc?

    het liefst zonder, ben niet zo van de CC hah


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Sansa schreef:
    Ik heb geen idee hoe dat werkt met sims ID enzo maar ik heb Sims 4 op de playstation en zou eventueel een kansje kunnen wagen als ik weet wat die sims ID stuff is. Weet niet hoe goed ik er in ben alleen, dus als anderen zich aanbieden is dat ook prima maar mocht dat niet gebeuren kan ik een poging wagen. (:


    Je sims ID is zegmaar de naam waarbij mensen je kunnen opzoeken in de gallerij. Ik weet niet of als je het op de playstation maakt ik hem ook kan gebruiken op de computer.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Quapo schreef:
    (...)
    het liefst zonder, ben niet zo van de CC hah


    Geen probleem c:


    El Diablo.

    https://www.instagram.com/nicolovingx En ik zal nog even een zijprofiel foto opzoeken.
    Als je ze niet kan gebruiken let me know

    [ bericht aangepast op 15 aug 2018 - 18:01 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    I tried, maar ik heb mezelf overschat denk ik :’D
    Mijn Sims ID is ShortiiD en de sim heet Nicole X, maarja. Don’t expect much :’D


    El Diablo.

    De gezichtvorm is echt top hoor! en mn body type ook. Enige wat voor mijn idee niet helemaal klopt zijn de ogen. Good job! Ik wacht nog even af of er nog meer mensen willen helpen, anders krijg je de credits ;)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik wil wel wat proberen, maar dan wordt het wel pas zaterdag ben ik bang. Ik weet niet of je zo lang wil wachten?


    We were the forever that didn't last

    Ik wil wel helpen! Mijn sims is even aan het updaten en dan wil ik het wel proberen :)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2018 - 12:38 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Eostre schreef:
    Ik wil wel wat proberen, maar dan wordt het wel pas zaterdag ben ik bang. Ik weet niet of je zo lang wil wachten?

    Graag! Ik heb alle tijd hoor!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    AroonCat schreef:
    Ik wil wel helpen! Mijn sims is even aan het updaten en dan wil ik het wel proberen :)



    Yayay! Graag!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    ^Oké top! (:


    We were the forever that didn't last

    Ik wil ook best proberen, als ik de tijd nog vind dit weekend!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis