• Stel een vraag (maakt niet uit waarover) en laat degene onder je de vraag beantwoorden.

    De laatste vraag was: Wat is je favoriete seizoen van het jaar?

    Hmmm. Ik denk dat ik iets zou doen omtrent het klimaat en dan zou ik voornamelijk inzetten op een beter klimaatakkoord met veel minder vervuiling van gigantische bedrijven/ketens maar hoe ik dat exact zou doen idk

    Oké nu we toch met zo'n diepgaande vragen bezig zijn hahaha:
    Tijdens WO II zijn er verschrikkelijke experimenten gebeurd om joden in de concentratiekampen (denk maar aan de tweeling-experimenten), waardoor we nu heel veel weten op wetenschappelijk vlak (gynaecologie staat daardoor bijzonder ver bijvoorbeeld). Stel: Je kan de wetenschap de dag van vandaag nóg meer laten verbeteren door opnieuw dergelijk onderzoek te voeren. De keuze is in jouw handen. Als er onderzoek gevoerd wordt op dergelijke manier, is er 99% kans dat er doeltreffende behandelingsmethodes worden gevonden voor ernstige ziektes zoals alzheimer, kanker, ... en dat deze ziektes genezen kunnen worden.
    Zou jij dergelijke experimenten laten uitvoeren dan op pakweg 1000 paar tweelingen of niet?


    A to the Z

    Er zijn goede dingen ontdekt op een gruwelijke wijze. En hoe fijn het ook is dat er oplossingen zijn voor ziektes e.d., zou ik daar absoluut geen mensen mee kunnen pijnigen. Wie ben ik om zoiets te laten uitvoeren? Om onschuldige mensen als proefkonijn te gebruiken? Ja, het zou natuurlijk kunnen resulteren in een remedie voor dodelijke ziektes, maar niemand is in een positie om zo over het leven van een ander te beslissen.
    Maar wel een goede vraag!

    Je wordt bekend en functioneert hierdoor ook als een rolmodel voor veel jongeren. Wat vind je dan belangrijk om je volgers mee te geven? Levensadvies bijvoorbeeld? Of wat vind je belangrijk?

    Begin met van jezelf te houden, want als je jezelf haat zie je jezelf niet als hoe je echt bent.


    Als je mocht kiezen tussen: "Een nieuwe planeet ontdekken" of "Een uitgestorven diersoort weer tot leven wekken." welke zou jij dan kiezen?

    [ bericht aangepast op 4 okt 2018 - 20:10 ]


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Een uitgestorven diersoort weer tot leven wekken - en dan zorgen dat de mensheid er met z'n poten vanaf blijft

    Je mag met een bekend persoon een dagje spenderen in een stad naar keuze. Wie kies je, naar welke stad ga je en wat ga je daar allemaal met z'n tweeën doen?

    UM OKE DEZE VRAAG IS EVERYTHINGGG
    Park Jimin ofc en dan zou ik voor Rome kiezen want the visual van kunst met kunst, daarna kan ik in vrede de geest laten. Of hij kiest de bestemming en kiest wat we gaan doen, i would go everywhere with him yafeelme

    Oké stel je kan zingen, dansen, noem maar op en je zit in een groep/bent een soloartiest. Jij mag de visuals bedenken voor een videoclip. Wat is een aesthetic die jij echt wilt nastreven in die clip? (maw wat zou je er echt in willen!)


    A to the Z

    Beeld je even in dat ik in een soort BTS-groep zit (hehe). Ik zou het dan supernice vinden om een video vorm te geven met het thema van de 7 deadly sins. Maar dan niet te duister en ook niet te licht - beetje een tussenweg. Hoewel duister rond halloween ook wel vet is. Het moet wel echt eyepleasing zijn. Dus ik zou me laten inspireren door VIXX want boyyy are they good. Misschien door hun Shangri la video.

    Hoe ziet jouw droomwoning/huis/appartement eruit? Welke kleuren ga je het geven? Veel of weinig bloemen en planten? Bijzondere decoratiedingen?

    Nieuwe vraag dan maar; je wint de loterij en bent miljonair. Hoe gaat jouw leven er dan uit zien? Blijf je de opleiding/werk doen wat je nu doet? Kies je voor een ander beroep? Ga je reizen of verhuizen?

    Lol weet je ik beantwoord ze gewoon alle twee want ik vind het echt goeie vragen hahahhaha

    Hoe ziet jouw droomwoning/huis/appartement eruit? Welke kleuren ga je het geven? Veel of weinig bloemen en planten? Bijzondere decoratiedingen?

    Wel moest ik zo rijk zijn als ik zou willen zijn, dan kocht ik letterlijk een paleis als het Hermitage, Versailles of het Vaticaan. I mean, i just love dem stairs and paintings. Lijkt mij echt waar niets beters in het leven te bestaan dan 100 marmeren trappen naar beneden te donderen, omdat ik weer eens te dom ben geweest om op de bovenste verdieping al mijn extra-af sokken aan te trekken.

    Nee even serieus. Gewoon liefst iets heel opens met veel zonlicht. Also i'm a sucker for white. Ik wil sowieso mijn fluffy wit tapijt meenemen van thuis. Mijn kamer is nu oranje met boterbloemgele muren en ik denk dat ik dat kleurschema wel in een kamer terug neem ook because i love it. Of een kleurschema zoals op mn profiel, dikke liefde dat lichtroze met dat geel en oranje. En een hemelbed hopelijk ook. Ik wil in de living ook heel graag een hoekzetel, lijkt mij wel gezellig. Also een mooie boekenkast met massa's geschiedenisboeken, museumboeken en klassiekers en zo afgewisseld van mooie boekensteunen en beelden. I dont know where, but I know i'd love it.

    Nieuwe vraag dan maar; je wint de loterij en bent miljonair. Hoe gaat jouw leven er dan uit zien? Blijf je de opleiding/werk doen wat je nu doet? Kies je voor een ander beroep? Ga je reizen of verhuizen?


    Sowieso heel veel reizen, waarschijnlijk naar die paleizen hierboven genoemd. Zo vaak naartoe gaan dat ik er een residentie van mag maken of zo. :') Ik denk dat ik dan echt gewoon al die plaatsen die ik bezoeken wil afhuur om alleen te bezoeken. Dat vind ik nu altijd zo jammer dat je nooit alleen kan zijn ergens met de schoonheid van een gebouw/kunstwerk en je fototoestel. Verder zou ik wel willen blijven schrijven en tekenen.

    Nieuwe vraag:
    Stel de aarde vergaat: de helft van de bevolking wordt op ruimteschepen gezet richting Mars. De toekomst daar is onzeker, maar overlevingskansen zijn 50 procent. Maar slechts de helft van de bevolking kan dus mee (alleen mensen jonger dan 30, laten we zeggen) . Jij krijgt de keuze: Meegaan of niet. Wat kies je?


    A to the Z

    Ik denk dat ik oprecht veel te bang zou zijn om mee te gaan. I mean, beide keuzes zijn echt eng, maar ik heb altijd al een kleine angst gehad voor de ruimte om de een of andere reden? misschien omdat er gewoon zo weinig over bekend is en zo. En het zou misschien nog super traumatisch zijn ook - om de aarde te zien vergaan.

    Je wordt wakker en opeens begeef je je in de rol van een filmpersonage of boek. Wie ben je en houd je je ook aan het script - de dingen waarvan je weet die komen gaan?