• Dump hier de smileys die jij raar of vaag vind, want geloof me, er zijn smileys waar ik zo mijn vragen bij heb.

    De enige echte SM-smiley:



    En deze smiley ziet het niet meer zitten:


    Queer zijn is gewoon alles

    Die eerste is echt geweldig (en een tikkeltje sadistisch, hooguit)

    Ik verbaas me eigenlijk altijd over hoe veel de zelfde emoji’s er zijn 📓📔📒📕📗📘📙📚 🖊🖋✒️🖌🖍📝✏️🔏 📪📫📬📭📮
    Like, ik heb echt 8 verschillende boeken, 8 pennen of 5 brievenbussen nodig in mijn leven🤔

    Wel vind ik dit: 🐡🐙🦐🦑🙃 geweldige emoji’s, en ik ben zo blij dat deze er is🤨(dit is echt mijn leven lol)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Volgens mij is dat gemartelde popje dood in de eerste haha :') Er bestaan precies een heleboel vreemde smileys ja XD
    Ik gebruik alleen die op Q, Skype en whatsapp, dus veel vreemde zitten daar niet tegen. Behalve op Skype, daar heb je dansende kerstbomen en dansende gebraden kalkoenen enzo
    :Y) --> Deze gebruik ik vaak, maar heb ik nooit echt gesnapt. Wat gaat hij eten? (Stiekem is ie gewoon een kannibaal)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Baz schreef:
    Volgens mij is dat gemartelde popje dood in de eerste haha :') Er bestaan precies een heleboel vreemde smileys ja XD
    Ik gebruik alleen die op Q, Skype en whatsapp, dus veel vreemde zitten daar niet tegen. Behalve op Skype, daar heb je dansende kerstbomen en dansende gebraden kalkoenen enzo
    :Y) --> Deze gebruik ik vaak, maar heb ik nooit echt gesnapt. Wat gaat hij eten? (Stiekem is ie gewoon een kannibaal)


    Ik dacht altijd dat hij gewoon zo’n duiveldrietand had :’)

    😹😻😾😿🙀😽😼 ik vind dit zulke onzinemoji’s, wat moet je met een kat met emoties?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    (...)

    Ik dacht altijd dat hij gewoon zo’n duiveldrietand had :’)

    😹😻😾😿🙀😽😼 ik vind dit zulke onzinemoji’s, wat moet je met een kat met emoties?

    Waaaat? Wil je zeggen dat hij geen vork heeft en een big smile heeft omdat hij kan eten? Is hij stiekem al die tijd al evil? XD (Nu je het zegt, zijn lach is wel lichtelijk evil)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik gebruik deze :Y) vaak dat hij zijn hand op steekt met de tekst ‘ik ook’ of ‘mee eens’. Wat het echt voortelt... geen idee :')
    Waarschijnlijk is dat net als dat half Quizlet denkt dat je een Ananas Member kan worden xD


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    :Y)
    Ik vind deze best wel entertainend
    Gaat hij iets vreten als een zwijn of is ie klaar om een heks het dorp uit te jagen met zijn hooivork? Geen idee but i love that its multifunctional

    :(( deze heb ik nooit gesnapt tho


    A to the Z

    :Y) <- Dat is toch een hooivork? :’D Ik dacht altijd dat het betekende “mee eens, hier heb ik vrede mee, dus ik ga niet protesteren zwaaiend met een hooivork”. (Je weet wel, zoals je in films Middeleeuwse burgers ziet protesteren met hooivorken en fakkels.) Maar ik gebruik het meestal in gevallen waarin ik tevredenheid wil uitdrukken. :p

    Ik vind dat WhatsApp echt te veel overbodige smileys heeft. Te veel is niet leuk. 😩

    Pixielisje schreef:
    :Y)
    Ik vind deze best wel entertainend
    Gaat hij iets vreten als een zwijn of is ie klaar om een heks het dorp uit te jagen met zijn hooivork? Geen idee but i love that its multifunctional

    :(( deze heb ik nooit gesnapt tho
    Omdat je dat laatste aanhaalde, ging ik eens inzoomen en omg ik zie nu pas dat ie een derde oog heeft. :| Ik dacht altijd dat een uiterst rare frons was.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2018 - 19:27 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Lol wtf drie ogen..
    En hoe durft iemand kattenemojis te beledigen..


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)


    26 - 02 - '16