• Oke, het klinkt heel gek, maar ik droom steeds weer over dezelfde jongen. Ik heb geen idee hoe dit kan, want ik heb al langer dan 4 jaar geen contact meer met hem.
    Ik kan me eigenlijk ook niet echt bedenken dat ik door de dag heen aan hem denk.
    Toen de tijd (4 jaar geleden) ben ik verliefd geweest op hem, dit is voor mij nooit echt afgesloten, want we zagen elkaar opeens niet meer.
    Ik vind het nog steeds een leuke jongen om te zien, maar heb geen idee hoe hij is veranderd.
    Toch heb ik vaak nog een droom van hem, waarin we in iedergeval verder gingen op liefdes gebied dan dat we ooit zijn geweest. Maar waarom deze jongen?!

    Heeft iemand dit ook of is hier alstublieft een verklaring voor?


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Noem mij maar zweverig, maar ik geloof wel in dat dromen onbewust iets kunnen betekenen. Deze site helpt mij wel ontzettend, want ik droom ook de meest aparte dingen die soms akelig realistisch lijken. Zoals vannacht, toen droomde ik over mijn situatie op werk (zoals ie nu is) en dat ik in een keer weer rookte. Terwijl ik al bijna 3 maanden gestopt ben en eigenlijk geen last heb van afkickverschijnselen.


    26 - 02 - '16

    Dat heb ik ook een hele tijd gehad, een paar maand geleden, met een jongen waarmee ik op de basisschool heb gezeten en na zoveel jaar tegen kwam op het station (':

    Ik weet niet of dromen altijd iets betekenen, want ik droomde gisteren over president Trump als designated survivor, en dat hij zijn toupetje af deed toen hij de nucleaire codes kreeg haha. Maar, je zou idd eens kunnen kijken op de link die McSteamy heeft geplaatst.


    We were the forever that didn't last

    In dromen zit meestal wel (een kern van) waarheid, denk ik zo.
    Misschien voel je je op een of andere manier toch aangetrokken door die jongen?

    Chilton schreef:
    In dromen zit meestal wel (een kern van) waarheid, denk ik zo.
    Misschien voel je je op een of andere manier toch aangetrokken door die jongen?


    Als ik naar zijn foto's kijk op Insta, zie ik ook nog echt wel wat in hem. Hij was voor mij de eerste echte jongen die ik leuk vond. De rest van de jongen die ik ooit leuk vonden waren of toch een tikkeltje arrogant, lui of gemeen.
    Dus misschien blijft hij in mijn hoofd rondspoken omdat hij er niet meer uit gaat. Het rare is dat ik hem al 4 jaar niet meer heb gezien.


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    IngridBirdy schreef:
    (...)

    Als ik naar zijn foto's kijk op Insta, zie ik ook nog echt wel wat in hem. Hij was voor mij de eerste echte jongen die ik leuk vond. De rest van de jongen die ik ooit leuk vonden waren of toch een tikkeltje arrogant, lui of gemeen.
    Dus misschien blijft hij in mijn hoofd rondspoken omdat hij er niet meer uit gaat. Het rare is dat ik hem al 4 jaar niet meer heb gezien.


    Ik ben geen expert in het verklaren van dromen enzo, haha. Maar misschien vertelt je onderbewuste je in de vorm van dromen dat hij toch wel wat voor je is, ook al heb je hem 4 jaar niet gezien.

    Chilton schreef:
    (...)

    Ik ben geen expert in het verklaren van dromen enzo, haha. Maar misschien vertelt je onderbewuste je in de vorm van dromen dat hij toch wel wat voor je is, ook al heb je hem 4 jaar niet gezien.


    De jongen zoals ik hem kende misschien, maar ik heb er geen weet van hoe hij zich nu heeft ontwikkeld. Maar hem een keer spreken lijkt me wel leuk. OMG WAT MOET IK TOCH MET ZULKE DROMEN


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    IngridBirdy schreef:
    (...)

    De jongen zoals ik hem kende misschien, maar ik heb er geen weet van hoe hij zich nu heeft ontwikkeld. Maar hem een keer spreken lijkt me wel leuk. OMG WAT MOET IK TOCH MET ZULKE DROMEN


    Nja, dat weet je nooit. Daar kun je alleen achter komen door hem een keer te spreken. Dus ik zou zeggen: praat een keer met hem en zie wat er gebeurt.
    Niet geschoten is altijd mis, nietwaar? (:

    Chilton schreef:
    (...)

    Nja, dat weet je nooit. Daar kun je alleen achter komen door hem een keer te spreken. Dus ik zou zeggen: praat een keer met hem en zie wat er gebeurt.
    Niet geschoten is altijd mis, nietwaar? (:


    Dan borrelt de akwardsness al weer in me op, ben ik bang dat hij mij een rare Pipo vond in die tijden, dus daar zie ik snel al van af.


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Zijn er bepaalde activiteiten, plaatsen of voorwerpen die een beetje gelinkt zijn met hem vroeger waarmee je onlangs in contact mee bent gekomen? Ik heb zelf ook eens dromen gehad over bepaalde gebeurtenissen of personen uit het verleden terwijl ik er ook niet aan dacht. Maar op een of andere manier wist ik dat het door iets specifiek dat ik de dag ervoor was tegengekomen kwam. Terwijl dat slechts een kleine link ermee had. Ik ben geen expert, haha. Maar misschien dat het brein bepaalde info tegenkwam gedurende de dag en herkent van vroeger. En dat het 's nachts die info terug wil bovenhalen en dan allerlei herinneringen naar boven haalt en er een verhaal van maakt. :') Maar nogmaals, ik ben geen expert. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Zijn er bepaalde activiteiten, plaatsen of voorwerpen die een beetje gelinkt zijn met hem vroeger waarmee je onlangs in contact mee bent gekomen? Ik heb zelf ook eens dromen gehad over bepaalde gebeurtenissen of personen uit het verleden terwijl ik er ook niet aan dacht. Maar op een of andere manier wist ik dat het door iets specifiek dat ik de dag ervoor was tegengekomen kwam. Terwijl dat slechts een kleine link ermee had. Ik ben geen expert, haha. Maar misschien dat het brein bepaalde info tegenkwam gedurende de dag en herkent van vroeger. En dat het 's nachts die info terug wil bovenhalen en dan allerlei herinneringen naar boven haalt en er een verhaal van maakt. :') Maar nogmaals, ik ben geen expert. :p


    Ik heb wel dat het in vlagen komt. Nu heb ik bv 2 keer over hem gedroomd in 1 week. Dan kan het zo zijn dat ik weer even niet aan hem denk en dat ik na 2 maanden weer 3 keer over hem droom. Dus misschien dat het inderdaad zoiets is!


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    IngridBirdy schreef:
    (...)

    Dan borrelt de akwardsness al weer in me op, ben ik bang dat hij mij een rare Pipo vond in die tijden, dus daar zie ik snel al van af.
    Misschien denkt hij "De rare pipo van zoals ik haar kende, maar ik weet niet hoe ze zich nu ontwikkeld heeft". ;D Hoe schattig zou het zijn als jullie nu naar elkaar toegroeien, samen zijn en later vertelt dat je dromen zeiden dat hij het was? :p Haha, ik ben nu natuurlijk veel te snel vooruit aan het kijken. :p
    IngridBirdy schreef:
    (...)

    Ik heb wel dat het in vlagen komt. Nu heb ik bv 2 keer over hem gedroomd in 1 week. Dan kan het zo zijn dat ik weer even niet aan hem denk en dat ik na 2 maanden weer 3 keer over hem droom. Dus misschien dat het inderdaad zoiets is!
    Als je bv vaak naar de speeltuin ging met hem en bent er daarna jaren niet meer geweest, dan kan de ene keer dat je er plots weer komt wel ervoor zorgen dat je brein het een en ander wil oproepen.


    Ik wil een tuin vol egels

    IngridBirdy schreef:
    (...)

    Dan borrelt de akwardsness al weer in me op, ben ik bang dat hij mij een rare Pipo vond in die tijden, dus daar zie ik snel al van af.


    Precies zoals Rubin al zegt: hij weet niet hoe jij je in de jaren ontwikkeld hebt. Misschien vond hij je toen al helemaal geen rare. En als hij dat wel vond kun je nu bewijzen dat je geen rare (meer) bent en dat je in die 4 jaar juist erg gegroeid bent als persoon.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2018 - 16:05 ]

    Beetje herkenbaar. Ik had op de middelbare school gedroomd over een jongen in een liefdevolle romantische omgeving. En sinds dien werd ik enorm verliefd op hem. Gelukkig was de liefde binnen een halfjaar weg toen ik ontdekte dat hij heel raar en appart was.

    Misschien betekent dit dat je hem weer tegen komt en een relatie met hem krijgt. :Y)

    Ik weet dat ik al vanaf mijn zesde (wat nu zo'n negen jaar lang) al dromen heb over Peter Pan for no reason haha - dus ik snap je confusion. Bij mij zijn een hoop mensen waarover ik droom vaak niet wie ik eerst denk dat ze zijn. Zo kan een zangeres waarnaar ik luister eigenlijk voor mijn beste vriendin staan en een klasgenoot voor sociaal contact in het algemeen. Dus misschien bedoelt je onderbewuste hem niet direct?
    Het zou natuurlijk wel kunnen - maar misschien is hij meer zeg maar romantiek in het algemeen?
    Hoeft niet hoor haha, maar misschien heb je er wat aan.


    obsessive rage

    Abbunny schreef:
    Ik weet dat ik al vanaf mijn zesde (wat nu zo'n negen jaar lang) al dromen heb over Peter Pan for no reason haha - dus ik snap je confusion. Bij mij zijn een hoop mensen waarover ik droom vaak niet wie ik eerst denk dat ze zijn. Zo kan een zangeres waarnaar ik luister eigenlijk voor mijn beste vriendin staan en een klasgenoot voor sociaal contact in het algemeen. Dus misschien bedoelt je onderbewuste hem niet direct?
    Het zou natuurlijk wel kunnen - maar misschien is hij meer zeg maar romantiek in het algemeen?
    Hoeft niet hoor haha, maar misschien heb je er wat aan.


    Dat is indd wel een goeie. Of dat ik nu meer kennis begin te maken met romantiek en dergelijke en dat hij in die zin nog steeds voor mij een soort crush is. Tnx


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.