• Oke, het klinkt heel gek, maar ik droom steeds weer over dezelfde jongen. Ik heb geen idee hoe dit kan, want ik heb al langer dan 4 jaar geen contact meer met hem.
    Ik kan me eigenlijk ook niet echt bedenken dat ik door de dag heen aan hem denk.
    Toen de tijd (4 jaar geleden) ben ik verliefd geweest op hem, dit is voor mij nooit echt afgesloten, want we zagen elkaar opeens niet meer.
    Ik vind het nog steeds een leuke jongen om te zien, maar heb geen idee hoe hij is veranderd.
    Toch heb ik vaak nog een droom van hem, waarin we in iedergeval verder gingen op liefdes gebied dan dat we ooit zijn geweest. Maar waarom deze jongen?!

    Heeft iemand dit ook of is hier alstublieft een verklaring voor?


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Ik had vannacht ook heel raar gedroomd. Ik had gedroomd over een jongen die ik 3 jaar geleden niet meer heb gezien. In mijn droom had hij al een relatie, maar we deden in mijn droom heel intens. Het was trouwens die ene eikel die op de middelbare school pest!

    Vreemd.... Ik heb ook wel eens over oude vrienden gedroomd, maar misschien is het wat Abbunny zegt: dat hij staat voor een symbool van iets, maar niet perse over hemzelf dat je droomt.

    En trouwens, dromen zijn om een of andere reden altijd vreemd..
    Ik heb ooit eens gedroomd dat ik ontvoerd werd door een megagrote krab.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2018 - 13:10 ]


    It's never gonna happen, Guys.