• De laatste tijd zie ik op Q heel veel mooie tattoages. Ik ben zelf van plan om zelf weer wat te laten tattoeren dus ik vind het wel leuk om jullie werkjes te zien dus ik dacht, laten we ze allemaal op een plek bij elkaar verzamelen.

    Het lijkt me leuk als iedereen een foto plaatst van zijn/haar/hun tattoo(‘s) en daar onder de betekenis als die er is en de tattoshop als je die wilt delen.

    Ik bijt het spits wel af !



    Dit is mijn bloemetje in memory of mijn lieve oma. Ik heb hem afgelopen oktober laten zetten bij Moose tattoo :)

    Heb je tattoo’s?


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk


    Dit is een herinnering aan mijn beste vriendin die is overleden aan suicide.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    MT ik plaats hier later foto's


    26 - 02 - '16

    Tattoo 1: een pootafdrukje van mijn kat Pim



    Tattoo 2: een roos



    Tattoo 3: een geluksbrenger in Sailor Jerry stijl



    De meeste foto's zijn van het moment vlak na het zetten, maar dat waren de beste die ik kon vinden (:

    Alledrie gezet bij Blue Heart Tattoo in Zwolle 💪

    [ bericht aangepast op 29 aug 2018 - 17:53 ]


    26 - 02 - '16

    Ik kan momenteel niet aan mijn foto's, maar mijn beste vriendin en ik hebben een kleine zon en maan op onze rug (: ik heb de zon, aangezien ik meer het extraverte type ben en zij, de introvert, heeft de maan. We hebben hem laten zetten in Antwerpen, maar vraag me niet waar :x
    Edit: en oh, de 'straaltjes' van het zonnetje staan bij mij los van het bolletje, niet eraan zoals op de foto

    [ bericht aangepast op 29 aug 2018 - 16:58 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik kan momenteel niet aan mijn foto's, maar mijn beste vriendin en ik hebben een kleine zon en maan op onze rug (: ik heb de zon, aangezien ik meer het extraverte type ben en zij, de introvert, heeft de maan. We hebben hem laten zetten in Antwerpen, maar vraag me niet waar :x
    Edit: en oh, de 'straaltjes' van het zonnetje staan bij mij los van het bolletje, niet eraan zoals op de foto



    Dit is zo cute! Ik wil dit supergraag met m’n zus laten zetten!


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk