• HENRY CAVILL.


    De gamers onder Q-users wisten het waarschijnlijk al. Netflix is bezig met het maken met een The Witcher serie, en vandaag is eindelijk de acteur voor de hoofdpersonage onthuld: en het is niemand anders dan Henry Cavill.

    Zelf had ik eerder een wat... Hoe zeg je dit netjes... "rougher around the edges" acteur verwacht, iemand zoals Travis Fimmel of zelfs Mads Mikkelsen, maar ik ben zeker niet teleurgesteld door deze casting. Dit maakt me alleen nog maar nieuwsgieriger naar de casting van andere Witcher characters, zoals Yennefer & mijn favoriet: Ciri!

    Nu weet ik dat niet iedereen interesse heeft in deze games / boekenserie, dus om het topic relevant te houden:

    Welke surprise casting heeft jullie de laatste tijd verrast? Dit kan zijn voor een verfilming van een boek, een film waar je al een tijd naar uitkijkt, of zelfs een casting voor een VA ?


    [ bericht aangepast op 4 sep 2018 - 19:44 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Henry zelf is ook fan van de boeken/games dus ik denk dat het wel goed komt. Hij was geweldig in Mission Impossible Fallout dus ik ben erg benieuwd! :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik had eigenlijk een Europese niet-Britse acteur verwacht, of gewild, meer voor een licht accent dan voor iets anders. Nu heeft Geralt canon natuurlijk niet echt een specifieke nationaliteit en faket hij volgens de lore ook zijn accent om Riviaans over te komen, maar ik had dus liever iets anders dan Brits.

    Maar goed, in ieder geval wel een goede acteur :Y)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.