• Ik kom net terug van een rondje hardlopen en ik zat te denken: wauw, wat is dit toch saai! Dus, geef me inspiratie! Wat voor sport doen jullie en waarom is het zo leuk (en waarom moet ik het eigenlijk ook gaan doen)? Thanks!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik doe geen sport, maar ik ben wel benieuwd haha :')
    Vroeger deed ik boogschieten. Het is niet mega actief, maar ik vond het wel super leuk om te doen (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik doe ook niet aan een sport.
    Wel wandel ik minstens 2 keer in de week, en als ik wandel is dat al gauw 5-10km, het liefst doe ik dat in het bos met muziek op om gewoon even mijn gedachtes er uit te lopen.


    Life is a beautiful struggle

    Ga op zumba! :Y)

    Zoals je weet doe ik aan boogschieten en that's it. Maar binnenkort bij tapdansen kijken.
    Ga op een dansstijl?^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zwem twee keer per week (: zalig om je gedachten te verzetten. + Ik krijg altijd de beste schrijf-ideeën onder water, vraag me niet hoe dat komt haha.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zit op waterscouting, dus enerzijds is het scouting=geen sport, aan de andere kant is het zeilen=sport. Maar het is vooral mensen in het water duwen, zwemmen en voetballen op het strandje, met tussendoor soms wat zeilen :') Misschien geen echte sport, in ieder geval wel actief genoeg.

    Ik ga nog op een andere sport, maar ik weet nog niet precies wat. Vorige week heb ik een proefles snorkelen gedaan, wat ik hardstikke leuk vond! En ik wil binnekort bij een boogschietverening in de buurt gaan kijken, wat me ook erg leuk lijkt (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik loop hard, maar wel samen met iemand zodat het wat minder saai is. Verder doe ik wat yoga, met filmpjes van YouTube en ga ik donderdag voor het eerst boksen.


    I am an idiot, I move.

    Telt bingewatchen op hoog niveau?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb jaren gehockeyd, maar daar ben ik nu mee gestopt omdat ze niet een volledig team op de rit kunnen krijgen (lang leve Emmen) en dan zit je elke wedstrijd weer in de stress of je wel een volledig team hebt en een wedstrijd kunt spelen.
    Daarnaast doe ik nu al 5 jaar krav maga. Dat is een Israëlische vechtsport wat ze daar ook gebruiken in het leger. Het is niet echt te vergelijken met een andere vechtsport, of ik kan er zo nu niet één bedenken wat lijkt op straatvechten en waarbij je ook iemand leert te ontwapenen van een pistool, geweer of stok bijvoorbeeld. Ook leer je chokes, waarbij iemand je van achteren, van de zijkant of van de voorkant bij je keel grijpt met als plan die dicht te knijpen. Het klinkt best heftig, en dat is het ook. Er komt ook een hoop doorzettingsvermogen bij kijken want je wordt wel constant gepusht om door te blijven gaan. Je kunt examens doen en je volgende levels halen, waarna je weer nieuwe technieken leert. Ik doe het na al die tijd nog met veel plezier!


    What’s tasty in Busan?

    @ hierboven; wauw, die vechtsport klinkt wel echt superstoer!

    Ik doe aan stijldansen (ik doe nu de cursus Zilver) en ga zaterdag zelfs nieuwe schoenen kopen, gewoon omdat ik mijn huidige dansschoenen een beetje saai vind :')
    Hopelijk kan ik iets huidkleurigs/beige vinden met een leuke hakhoogte, 7-8 centimeter of zo.

    *knip*

    [ bericht aangepast op 9 mei 2019 - 9:48 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ikzelf train op de hometrainer en dat is wel saai, als je niets erbij doet. Dus dan lees ik tijdens het sporten of kijk ik film/serie/anime en dat maakt het ook veel leuker. Daarnaast touwtje springen en wandel ik redelijk vaak met mooi weer. Wandelen is echt wel leuk, want dan kan je naar dieren, natuur en mensen bekijken. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik doe nu tijdelijk joggen ter voorbereiding van een loopparcours voor het goede doel Think Pink: klik. Je kon kiezen tussen joggen of wandelen en ik heb 0 conditie, maar ik ga graag voor uitdagingen dus koos ik joggen. :') En het was extra motivatie om meer te bewegen. Geen idee of ik ga blijven joggen als dat evenement voorbij is. Ik wil liever ook een leukere sport doen. :')

    Oké, dit zal je niet veel inspireren tot een nieuwe sport, aangezien je hardlopen saai vindt en joggen een rustige versie er van is. x'D

    [ bericht aangepast op 19 sep 2018 - 16:32 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Skeeleren is erg leuk om te doen en tevens goed voor je! :Y)
    Het is redelijk zwaar voor je benen in het begin, maar je went er wel aan :D


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik rij paard en doe aan fitness.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dansen! Helemaal los gaan of juist strikt aan oefeningen houden tot je op bent. Heerlijk!


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.