• BTS is op wereldtour. Met al een flinke waslijst aan concerten achter de rug, zetten eindelijk ze voet op Schiphol. Het Ziggo Dome in Amsterdam is aan de beurt.
    ·•·

    Een paar dagen voordat haar vakantie begint, krijgt Luna te horen dat haar werkschema is aangepast. Ze heeft weken uitgekeken naar haar tripje Parijs, dus de teleurstelling is groot. Zeker wanneer ze hoort dat het maar om één werkdag gaat. Maar hoe hard ze ook haar best doet om haar baas te overtuigen; hij vertikt het om een beveiliger van de concurrentie op te roepen. Luna moet het doen.

    Luna is nog niet zo heel lang beveiliger, dus ze krijgt de schrik van haar leven wanneer ze de fans meemaakt die ze die dag in bedwang moet gaan houden. Bekend is ze niet met BTS, maar de fans zien eruit als een stel hongerige wolven. Ze kan alleen maar hopen dat ze er die avond zonder kleerscheuren vanaf zal komen.

    ·•·
    · Short story
    · Geen BTS kennis nodig

    Joee, daar ben ik weer met mijn k-pop verslaving. Dit keer een story, omdat het kan. :Y)
    Link naar de story

    Echt jij weer, Laura, hahaha! Maar wel een leuk onderwerp en niet zo standaard met een fan erin. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    Chantico schreef:
    Echt jij weer, Laura, hahaha! Maar wel een leuk onderwerp en niet zo standaard met een fan erin. XD

    Hahaha, oops. :'D
    Ja, ik wilde eens wat anders hehe. :Y)


    me going about my day until you decided to swipe me off of my feet with this
    ik ga hier zoveel van genieten je hebt geen idee oke jawel je hebt er wel een goed idee van ik stalk je 24/7 sinds mijn bekering maar ok


    A to the Z

    @lau
    I LOVE THAT GIF SO MUCH- Poor jimin lol
    and <3

    Update: Just one day

    Update: Awake

    Update: Run