• Want vandaag ging na net wat langer dan een jaar mijn beugel eruit. Ik ben nu ondertussen 19, dus ik ben ongelofelijk blij dat ik er niet meer uitzie als een 12-jarige. Ik snap nu ook hoe iedereen zich voelde op z'n veertiende, haha.

    Hebben jullie een beugel (gehad)? En anders: waarom vind jij deze dag geweldig? (yeah)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik wacht nog steeds op de dag dat mijn beugel eruit mag ):


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb ook een beugel gehad, van 13-15. Ik kan er niks aan doen maar ik vind iedereen eruit zien als een puber met een beugel, ook mijn 33-jarige nicht die 'm eerder nooit had lol. Maar hij is het zo waard! Ik had echt een ziek scheve bakkes eerst, nu mooi recht. Gefeliciteerd met je nieuwe smile!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nawh leuk! Goed voor je! ^^ Mijn beugel is er allaaaaaaaaang uit, haha.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ah, wat fijn! Geniet van je vrijheid, haha. *O*

    Ik heb nooit een beugel gehad, want volgens de tandarts was het niet enorm hard nodig en mijn tanden zijn blijkbaar erg zacht (kaastandjes, zei ze), dus het had mogelijk meer kwaad dan goed gedaan. Eigenlijk ben ik altijd best blij dat ik die dans ben ontsprongen, want het klinkt niet erg prettig allemaal.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh ja, dat is zo'n leuk gevoel! Ik heb die dag een uur voor de spiegel gestaan denk ik :'D je tanden gaan nu ook heel zacht aanvoelen, al klinkt dat wat raar haha.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bakugou schreef:
    Ik wacht nog steeds op de dag dat mijn beugel eruit mag ):

    Stay strong, haha! Mijn mond voelt zo leeg nu Ö


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Square schreef:
    Ah, wat fijn! Geniet van je vrijheid, haha. *O*

    Ik heb nooit een beugel gehad, want volgens de tandarts was het niet enorm hard nodig en mijn tanden zijn blijkbaar erg zacht (kaastandjes, zei ze), dus het had mogelijk meer kwaad dan goed gedaan. Eigenlijk ben ik altijd best blij dat ik die dans ben ontsprongen, want het klinkt niet erg prettig allemaal.

    Wees maar blij dat je het nooit heb gehoeven. Ik dacht dat ik klaar was na m'n blokbeugel, maar toen kreeg ik ineens verstandskiezen en toen was alles weer naar de klote verpest );

    @ Frodo: mijn tanden voelen zo glad, echt niet normaal. Alleen het spalkje voelt wel naar.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    (...)
    Wees maar blij dat je het nooit heb gehoeven. Ik dacht dat ik klaar was na m'n blokbeugel, maar toen kreeg ik ineens verstandskiezen en toen was alles weer naar de klote verpest );

    @ Frodo: mijn tanden voelen zo glad, echt niet normaal. Alleen het spalkje voelt wel naar.


    Ja, dat went na een tijdje. Als je last blijft voelen, na een week ofzoiets, toch eens langs gaan bij orthodont. Bij mijn nicht zat hij gewoon niet goed en toen hebben ze hem iets losser gemaakt (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh my god, throwback naar middelbare school-Madelon met een buitenboordmotor (nee, dit is geen autocorrect, zo noemde iedereen hem) die altijd aan mijn trui en whatnot bleef hangen. Wat een drama en wat was ik blij toen hij er eindelijk uit mocht. Ik kan me zo goed voorstellen hoe jij je voelt!! c:


    What’s tasty in Busan?

    Infires schreef:
    Oh my god, throwback naar middelbare school-Madelon met een buitenboordmotor (nee, dit is geen autocorrect, zo noemde iedereen hem) die altijd aan mijn trui en whatnot bleef hangen. Wat een drama en wat was ik blij toen hij er eindelijk uit mocht. Ik kan me zo goed voorstellen hoe jij je voelt!! c:

    Buitenboord is nog wel een stapje erger tho, haha


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb 3 jaar met een beugel gelopen + een kaakoperatie en draag nu nog een nachtbeugel.

    Voelt echt gek als de beugel er eindelijk uit is!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wat fijn voor je!
    Ik heb ook een beugel gehad en was ook heel blij toen hij er eindelijk (na anderhalf jaar) uit mocht. Dat voelde wel vreemd in het begin, tho.

    Ah, geweldig! 😁
    Mijn tanden voelden ook heel glad toen de beugel eraf mocht. Typisch, haha.

    Ik was blij dat onze vader ons op vroege leeftijd een beugel wilde geven (12 was ik denk ik?) en ik wilde het zelf ook graag want een paar tanden stonden echt scheef. Eentje duwde m’n tandvlees wat naar voor. Je zag het niet, maar ik voelde het wel. Het maakte mij echt niet uit als ik door de beugel er wat “lelijker” uitzag, want daarna zou ik veel mooiere tanden hebben. x) Maar in die tijd werd het al niet meer als lelijk gezien. Er werd niet gepest en zelfs niet geplaagd om een beugel. (In mijn school/omgeving toch niet.) Dat viel me op omdat ik in films wat anders zag. :’)
    Ik ben echt dankbaar dat deze uitvinding bestaat. :’D Als ik nu nog die tanden had van vroeger.. 😬 Echt niemand hoeft zich te schamen voor een beugel, want dat is het zo waard.


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh, en ik wed dat ik niet de enige was die dacht dat dit een verjaardagstopic ging zijn? 😅


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Ah, geweldig! 😁
    Mijn tanden voelden ook heel glad toen de beugel eraf mocht. Typisch, haha.

    Ik was blij dat onze vader ons op vroege leeftijd een beugel wilde geven (12 was ik denk ik?) en ik wilde het zelf ook graag want een paar tanden stonden echt scheef. Eentje duwde m’n tandvlees wat naar voor. Je zag het niet, maar ik voelde het wel. Het maakte mij echt niet uit als ik door de beugel er wat “lelijker” uitzag, want daarna zou ik veel mooiere tanden hebben. x) Maar in die tijd werd het al niet meer als lelijk gezien. Er werd niet gepest en zelfs niet geplaagd om een beugel. (In mijn school/omgeving toch niet.) Dat viel me op omdat ik in films wat anders zag. :’)
    Ik ben echt dankbaar dat deze uitvinding bestaat. :’D Als ik nu nog die tanden had van vroeger.. 😬 Echt niemand hoeft zich te schamen voor een beugel, want dat is het zo waard.

    Mijn gedachte was: ik doe het liever op m'n 17e dan op m'n 23e - dan ziet het er echt niet uit haha


    There are poems inside of you that paper can't handle