• Liefste users,

    Het is ondertussen vijf maanden geleden dat wij, de nieuwe moderators, zijn aangesteld. Om jullie op de hoogte te houden van ons proces, hebben we allemaal een klein stukje geschreven over onze ervaringen. Op die manier krijgen jullie een idee van hoe het ons vergaat, achter de schermen! Als jullie feedback willen geven aan ons als nieuwe mods, horen we dat ook graag in dit topic.
    Veel leesplezier!

    Wrathsteed/Anne:

    Het lijkt nog niet zo lang geleden dat ik in de pauze van een van mijn musicalreptities onbedacht op mijn mobiel keek en toen te zien kreeg dat ik moderator was. Ik voelde me licht geschrokken naast de blijdschap, met name omdat ik het niet echt kon geloven.
    Ik begon meteen al wat door te lezen tot het einde van de pauze, maar de volgende dagen kon ik pas echt beter goed kijken naar het hoe en wat. Natuulijk ga je het moderatorschap in met enige idee van wat het inhoud. Toch was er ook veel bij te leren en te onthouden. Ik weet nog hoe ik in de eerste weken geregeld wel eens op verkeerde knopjes (wilde) drukken. Wennen duurt natuurlijk even, maar dat zit nu zeker goed bij mij. Het ‘oude’ moderatorteam heeft hier ook goed aan meegeholpen!
    Eigenlijk is het, zoals ik in het begin al benoem, best gek om te geloven dat ik nu al weer 5 maanden deze functie heb. Ergens voelt het niet alsof er al zo veel tijd voorbij gevlogen is. Wat vaker zo is als je plezier hebt, dus dat is alleen maar een goed teken van hoe ik de afgelopen maanden ervaren heb.
    De tijd die ik op Quizlet besteed is er daarbij niet echt minder op geworden, want ik blijf de dingen doen die ik hiervoor op Q deed naast het mod zijn. Dit zie ik mezelf dan ook nog zeker lang doen!


    Frodo/Bes:
    Toen ik zo'n vijf jaar geleden mod werd, was ik eigenlijk nog niet klaar voor de taak. Ik wou absoluut Quizlet helpen verbeteren en nieuwe initiatieven oprichten, maar was nog niet verantwoordelijk/volwassen genoeg. Ik ben dan ook heel blij dat ik een tweede kans heb gekregen, vijf jaar later.
    Mijn doelen zijn immers nog niet veranderd! Q heeft me als dertienjarige ukkie heel wat geleerd en 7 jaar later hou ik nog steeds evenveel van de site. Daarom wil ik de site actief blijven houden en zoveel mogelijk ervoor doen als mogelijk.
    In het begin was het op het modforum erg hectisch. Ik was alles vergeten van onze functies en opdrachten en heb verschillende dagen nodig gehad om er terug aan te wennen. In die periode heb ik ook een paar topics per ongeluk gesloten, geleerd hoe ik het terug moest openen, en daarna terug gesloten :') gelukkig waren de 'oude' modjes er, om ons te begeleiden, tips te geven en een beetje te lachen met onze stommiteiten. Nu we alweer 5 maand mod zijn, lukt het al stukken beter. Toch ben ik blij dat we de vaste crew rond ons hebben ^^
    Het mod-zijn brengt heel wat met zich mee, maar ik ben blij dat ik iets kan doen voor de site die zoveel voor mij gedaan heeft. Jullie zijn dus nog lang niet van me af, als het aan mij ligt (bloos).


    MaFlodder/Elise:

    Er zijn alweer vijf maanden voorbij gegaan sinds mijn username voor het eerst in het rood te zien was. Ik weet nog dat ik eerst waanzinnig blij was en daarna de doodsangst kwam om per ongeluk topics te sluiten of te deleten of iets ergers, want al die nieuwe knopjes deden me duizelen. (Ik had zelfs een nachtmerrie dat ik per ongeluk de hele site delete. Niet dat daar een knop voor is. Denk ik. Hoop ik.)
    Je weet van te voren natuurlijk dat je een heleboel nieuwe dingen moet gaan leren, maar met de hulp van de "oudjes" is dat helemaal in orde gekomen! Dus een speciaal bedankje naar het crew team, waardoor ik me helemaal welkom voelde.
    Het modwerk blijf ik echt waanzinnig leuk vinden en ik kan niet wachten om nog meer te leren en leuke dingen te organiseren voor jullie! Dus bereid je maar voor; want ik ben nog lang niet van plan om te stoppen (:


    TaeTae/Laura:
    Ik wilde al een tijdje graag moderator worden. Voornamelijk omdat ik gewoon erg veel tijd spendeer op deze plek en ik me ook graag nuttig wilde maken en iets terug wilde doen voor Q. Ik struin hier al rond sinds mijn veertiende en al die jaren heb ik dat met veel plezier gedaan. Het was dan ook echt een opluchting en een geweldig moment toen ik online kwam en zag dat ik moderator was geworden.
    In de vijf maand hebben we veel geleerd over de gang van zaken en hoe we bepaalde situaties het beste kunnen aanpakken. We werden ontzettend goed ontvangen door het team en daar wil ik ook zeker mijn complimenten aan schenken want het is belangrijk om je welkom te voelen.
    Het team is leuk, de taken zijn leuk, ik ben gewoon heel positief over de functie als mod die ik gekregen heb. Het is erg fijn dat ik nu in een positie sta waarin ik me kan inzetten voor de site en ik kijk er naar uit om leuke acties op touw te zetten!
    Buiten het mod zijn om, blijf ik echter nog wel altijd gewoon een user die veel te fanatiek aanwezig is op het forum en ik vrees dat dit ook nog wel een lange tijd zo zal blijven. Daarvoor is deze plek veel te gezellig. Bovendien is Q gewoon vast in mijn dagelijkse ritme gesleten, dus je kunt wel stellen dat ik een verslaving heb. Ik zou het ook niet anders willen hebben. ^^

    [ bericht aangepast op 27 sep 2018 - 11:46 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jullie zijn toppers *O*


    It's never gonna happen, Guys.

    Yes, we love you! Blij om zulke positieve ervaringen te lezen!


    A to the Z

    Ik distantieer mij officieel van deze selectie mods, Echt de slechtste generatie sinds het ontstaan van deze website.

    Mopje, jullie zijn echt allemaal awesome collega's, love you all!(bloos)(kudo)


    Queer zijn is gewoon alles

    Jullie zijn stuk voor stuk geweldig! Fijn om met jullie samen te werken. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Fijn om te lezen dat het jullie allemaal goed bevalt! 😊 Hopelijk blijven jullie nog lang mod, want jullie doen het top!

    Oh, die nachtmerrie over per ongeluk de site verwijderen, moet verschrikkelijk zijn geweest. D: 😅


    Ik wil een tuin vol egels

    Nogmaals bedankt om het 'oude team' te versterken! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury