• Hey guys,

    Ik heb een groot probleem. Ik zweet enorm veel en het stinkt verschrikkelijk.
    Als ik bepaalde spuitdeo gebruik mengt dat met de zweetgeur, wat het alleen nog maar erger maakt.
    Om even mijn dagactiviteit te vertellen:
    Sochtends fiets ik een dik uur naar school (ongeveer 22 km per uur). Hiervan ga ik dus al aardig zweten. Daarnaast zweet ik de hele dag door, veroorzaakt door een beetje stress, opwinding of zenuwen. Heel normaal denk ik.
    Alleen denk ik dat ik meer zweet dan gewoonlijk.

    En nu mijn vraag:
    Ik heb dus ooit een keer gehoord van zalf die je opsmeerd en dat je de hele dag (ECHT) beschermd tegen die stinkgeur. Ik heb al op internet gekeken en kwam op Oderex lotion, waar ik ook goeie recensies van kon vinden.

    Hebben jullie nog tips of ervaring met Oderex Lotion?



    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Ik heb zelf geen ervaring met odorex, maar herken je probleem wel enigszins. Voor mij was het gebruik van een gewone roldeo ipv spuitdeo de oplossing. Momenteel gebruik ik van het merk rexona.
    Misschien kan je dat eerst proberen? Want de prijzen daarvan zijn prima en ik kan me voorstellen dat zo'n odorex nogal prijzig is.


    Stenenlikker

    Je hebt inderdaad van die deo’s die je op moet rollen nadat je gedouchet hebt (sommige eens in de tien dagen zelf) en die het zweten veel verminderen. Je mag die bijv wel niet opdoen als je net geschoren hebt, wat ik wel een lastige vind want ik moet echt elke dag scheren (anders is het ook erger, dus ik weet niet of je het goed bijhoudt daar? Dat maakt echt een verschil).

    Het is geen lotion dat ik bedoel. Het is echt zo een rollerdeo waar je dan tien dagen mee beschermd bent dus dat is heel handig. Ik heb geen ervaring met hetgeen dat jij zegt, maar met dit wel en bij mij heeft het wel echt veel geholpen!