• op 10 oktober 2010 registreerde ik mij op deze veel te geweldige site.
    En ik was het gisteren niet vergeten maar gewoon te lui om op mijn mobiel een topic te openen. (cat)

    Anyways, dat betekent dat ik al 8 jaar op Q zit en dat vind ik toch al best wel lang op zich. *O*
    Toch raar als je dan even stilstaat bij de tijd, wat je sindsdien allemaal gedaan hebt...
    I mean, ik was toen 14. Time flies.

    Ik zou best willen trakteren of zo, maar een cake door mijn beeldscherm drukken gaat zo lastig. Ik ben momenteel wel bezig met een bakkersopleiding, dus als we een keer meeten, dan moet je even aan de bel trekken, dan neem ik wel wat lekkers mee. :Y)

    Aaaaah superhard gefeliciteerd meid! Dat is echt superleuk(H) Echt oprecht blij dat ik jou leren kennen heb en je mij deze verslaving in gestort hebt, i see u kpop
    Ik zit hier nog niet zo lang maar ik herinner me wel dat ik jou altijd al spotte op het forum, toen nog met je oude username KyloRen en dat ik echt jaloers was op jouw profiel en je creativiteit en omg omg still am tho and even more now
    NEVER STOP <3 Je maakt niet alleen het forum heel leuk met je aanwezigheid, maar je verhalen en overige creaties zijn ook stuk voor stuk (en het zijn er veel!) superleuk. Met die acht jaar verdien je het trouwens meer dan enorm om mod te zijn en dang girl, je doet het echt geweldig ook. :Y)
    I COULD GO ON but i'll continue to send my love to you everyday in de vorm van onze gifjes hehe en mijn chat-gespam


    A to the Z

    @Lauuu
    Lieeeeeeeeef, zo lief! Ik ben ook echt heel blij dat ik jou heb leren kennen, I love our chats omg.
    We really need to meet someday so we can hype together (cat) about stuff... a lot of stuff

    Yay, gefeliciteerd! 🎉🎊 Fijn dat je na 8 jaar nog altijd een heel actieve Quizletter! 😊 En zeker met je initiatieven!


    Ik wil een tuin vol egels

    Time flies when you're having fun. ^^
    Je word echt al een oldie, vast meubilair van de site. Leuk dat je er nog altijd bent!:Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Quizlet is geen Quizlet zonder Laura :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oeeh nog gefeliciteerd! *O* Wat leuk joh dat je hier al zo'n tijd rondloopt!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Lauraaa gefeliciteerd!! Ik kan echt niet wachten om je te meeten morgen (omg) en om samen naar BTS te gaan (OMG). Zoals hierboven al gezegd is doe jet het supergoed als mod. Je bent een echte aanwinst voor Q en je creativiteit is ongeëvenaard. Op naar de volgende 8 jaar zou ik zeggen.
    Ik ga me aansluiten bij de hype en mijn post fijn volstoppen met gifs.
    Let me tell you dat ik een hoop plezier heb gehad in mijn zoektocht naar deze gifs wbw.




    What’s tasty in Busan?

    Rubin schreef:
    Yay, gefeliciteerd! 🎉🎊 Fijn dat je na 8 jaar nog altijd een heel actieve Quizletter! 😊 En zeker met je initiatieven!
    Thank you! ^^

    Scandal schreef:
    Time flies when you're having fun. ^^
    Je word echt al een oldie, vast meubilair van de site. Leuk dat je er nog altijd bent!:Y)
    Zeker waar! En wauw ja, daar pas ik ondertussen al wel langzaam bij haha. ^^
    Frodo schreef:
    Quizlet is geen Quizlet zonder Laura :Y)
    Aaah dit is zo lief <3
    Gaston schreef:
    Oeeh nog gefeliciteerd! *O* Wat leuk joh dat je hier al zo'n tijd rondloopt!
    Dankjeee! *O* soms verbaas ik me ook over de hoeveelheid jaren

    @ Maddie, JAA MORGEN *O* ZO VEEL HYPE
    en thank you girl <33
    Dit soort gifs zijn natuurlijk altijd welkom :9~

    Wow, dat is zeker lang! Super leuk dat je er al zo lang bent!
    Ik weet nog wel dat ik in mijn hoofd altijd wat users had die ‘super bekend en cool’ waren, de pro’s die hier al duizend jaar waren en alles wisten, en dat ik jou altijd in mijn rijtje had staan haha :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Wow, dat is zeker lang! Super leuk dat je er al zo lang bent!
    Ik weet nog wel dat ik in mijn hoofd altijd wat users had die ‘super bekend en cool’ waren, de pro’s die hier al duizend jaar waren en alles wisten, en dat ik jou altijd in mijn rijtje had staan haha :')

    Aah hahaha, ik moest hier echt even om lachen. :'D But thank you haha! ^^