• Want ik faal voor dit verhaal een beetje veel wat covers betreft :/
    Okay, ik had laatst een best cool idee voor een verhaal (hoop ik - haha), en het zal waarschijnlijk wel even duren voordat ik het werkelijk schrijf gezien het een OP versie van een fanfiction zou zijn, maar ik wil stiekem wel heel graag een cover. En mijn skills zeggen "Nee", eh, help?

    Degene wiens cover ik gebruik mag 5 credits hebben van me, want ik had credits over, hoera.

    Titel CICADE (als je hoofdletters gebruikt, moet alles ook in caps, maar ik snap dat het met sommige fonts lastig is.) Deze moet erop.
    Auteursnaam Als iemand er "iNKy bLAcK" (jep, in die hoofdletters, ik ben verschrikkelijk, ik weet het haha) bij weet te proppen, zou dat erg fijn zijn.
    Genre Horror want Halloween, waarschijnlijk een soort gothic-diary-formed horror. (Oftewel, alles wordt waarschijnlijk door brieven en dagboek fragmenten weergeven. Ik weet niet, misschien helpt dat een beetje voor een helder idee, al is het niet echt een genre)
    Beschrijving Ik heb niet echt een veelzeggende flaptekst, maar het idee is dat een jonge twintiger terug gaat naar het dorp waar ze is opgegroeid om te kijken of ze haar oude vriendengroepje terug kan vinden. Met deze vrienden had ze ook een geheime club toen ze rond de tien waren, genaamd "Kinderen van de Cicade". De hoofdpersoon is verhuisd nadat één van deze vrienden verdronk. (Dit begint zo erg als IT te klinken nu ik het opschrijf, help haha)
    Met het overblijfsel van dit vriendengroepje probeert ze uit te vinden wat er met die vriend is gebeurd, en of het mogelijk een verband heeft met de mensen die nu als vermist zijn opgegeven in het dorp.
    (Wat het uiteraard heeft, anders heb ik geen verhaal, haha)
    Personages
    Ik hoef er niet perse iemand op, maar voor als je nu echt een heel geweldig idee hebt voor een cover met mensen erop, geef ik je toch maar wat info haha.

    Bailey Oliver
    Bailey is de hoofdpersoon, ze heeft krullend lichtbruin haar tot de schouders, donkerbruine ogen en waarschijnlijk tamelijk rond gezicht. Ze draagt vooral warme truien en ziet er vrij gemiddeld, maar wel sympathiek uit. Ze is zo'n 21 jaar oud.

    Mikko/Micaela Jersey
    (Zoals te zien, heb ik al een ongeverish plaatje van haar, het enige grote verschil zou zijn dat ze sproeten moet hebben)
    Mikko is één van Baileys vriendinnen, met waarschijnlijk de meest morbide en cynische humor. Ze hangt tegen lichtelijk alternatief aan qua kleding en heeft dan ook knalrood geverfd haar. Ze is erg knap en rond de 1,80 m. Ze is ongeveer 22 jaar.

    Robin zonder achternaam
    Nog geen idee wat zijn achternaam wordt, maar dit is de dude die al dood is als het verhaal begint (basically de vriend die verdronken is op zijn 12e). Hij is waarschijnlijk ook nooit ouder geworden dan 12 en heeft ook geen heel duidelijk uiterlijk. Ik zie hem voor me als magere jongen met donkerbruin haar, groene ogen (als hij zelfs maar ogen heeft - de kans bestaat dat hij alleen grote zwarte gaten heeft daar, oeps) met donkere wallen en een ietwat verontrustend wijde grijns. Hij is een soort geest achtig wezen in het verhaal.

    Phoebe heeft ook nog geen achternaam
    Phoebe is een wat zwaarder meisje met stijl zwart haar (van nature is ze blond), blauwe ogen en lieve lach. Ze draagt graag vrolijke kleuren, zoals geel, blauw en lichtroze. Ze is het vrolijke kind van het groepje, en momenteel zo'n 20 jaar.

    Plaatjes Het enige wat ik als echt belangrijk aspect voor het verhaal zou aanwijzen, is een cicade. Maar zelfs die hoeft er niet perse op. Voor de rest heb ik vooral ideeën.
    Het verhaal speelt zich af in de buurt van een bos, en het idee van een galgenboom is tamelijk belangrijk, dus bomen mogen erop van mij, haha. Verder wil ik er een soort Frankenstein-maar-niet-helemaal-precies-Frankenstein-kinderen in voor laten komen, als in, dat er hechtingen op vreemde plekken zitten in hun lichaam, dus misschien kan je dat meenemen? (Het hoeft niet al te expliciet haha, als je er geen mooie manier van kan vinden hoeft het niet) En eh, een keukenmes is belangrijk. Meer weet ik eigenlijk niet zo gauw op te noemen. Ik hoef er niet perse mensen op. Het lijkt me wel heel gaaf als het ruis achtige dingen erin heeft, of van die camera dingen (tijd, batterijbesparing), alsof het aan het filmen is, gezien dat goed bij de verhaalvorm past. (Klik voor een voorbeeld, deze kleuren zijn ook ongeveer wat ik zoek)
    Sfeer Het verhaal is best wel luguber, dus het mag op zich best duister. Maar ik heb eigenlijk liever toch wel een beetje kleur erin, met voorkeur roze of oranje tinten, als van zonsondergang of zo. Het hoeft van mij geen "dit is super creepy en iedereen gaat dood" uit te schreeuwen, haha.
    Extra Je krijgt een koekje van me als je alles gelezen hebt en niet bent weggerend, haha.

    Dus... Wie helpt mij? :Y)


    obsessive rage

    Even een MT, misschien dat ik iets voor je kan betekenen.


    Credendo Vides