• Dag liefste Q'ers,
    Voor mijn nieuwste verhaal zou ik graag een cover hebben. Aangezien ik geen enkele cover-skills heb, vraag ik jullie hulp.
    De verhaallijn:

    Het verhaal gaat over een bordeel in de 18e eeuw en speelt zich af in Frankrijk, dus rond de tijd van de Franse revolutie. Die politieke spanningen spelen ook een belangrijke rol in het verhaal. In het bordeel komen immers vriend en vijand bijeen.
    Het hoofdpersonage is een man, die door de bazin van het bordeel gebruikt wordt als verleider. Hij gaat bij verschillende, adelijke dames op bezoek om zo informatie los te peuteren over de Franse revolutie en het verloop ervan.

    De cover moet dus die 'oude' sfeer uitstralen, geen moderne foto's. Ook het verleidingsaspect zou ik er graag bij hebben. Ik zeg altijd dat ik meer into 'simpele' covers ben, maar val toch altijd voor complexere covers :') dus doe met deze info wat je wil haha.
    Ik heb geen foto's die jullie kunnen gebruiken, maar heb wel een 'moodboard' gemaakt via weheartit: klik! Toch zijn die foto's niet 100% waar ik naar zoek, dus haal er gerust inspiratie uit, maar ik zou het leuker vinden als er nieuwe foto's bij worden gehaald.
    De titel is momenteel 'Robijnrood', maar daar ben ik nog niet zeker over. Een lege cover erbij is dus handig ^^
    Om jullie nog wat inspiratie te geven: dit zijn de covers die ik voor mijn vorige verhalen gebruikt heb:


    Cover van DreamerN


    Cover van Grace


    Cover van Cro


    Cover door Anna/Goldstein (niet meer online)


    Ohja, de cover die ik uiteindelijk zal gebruiken, krijgt 10 credits.
    Hopelijk is er iemand geïnteresseerd!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Niemand? :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zal morgen eens kijken of ik je kan helpen ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik zal morgen eens kijken of ik je kan helpen ^^


    Joepie! *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil ook wel wat voor je proberen, maar ik heb nu werkweken van 40 uur, dus ik moet even kijken wanneer ik precies de tijd kan pakken om eraan te zitten. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil ook wel wat voor je proberen, maar ik heb nu werkweken van 40 uur, dus ik moet even kijken wanneer ik precies de tijd kan pakken om eraan te zitten. (:


    Yay! En dat is natuurlijk heel begrijpelijk, neem alle tijd die je nodig hebt (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hebben jullie misschien een indicatie van wanneer de covers af zullen zijn? ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb er al wat (al ben ik er niet tevreden over btw), zal kijken of ik ze vanmiddag kan posten (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.







    Zit er wat bij?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik hoop vandaag of morgen iets te kunnen posten, ligt er echt aan hoe druk ik het heb. (':


    Credendo Vides

    Ik ga vanmiddag ook even kijken :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    @aarsvogel: ik vind de tweede en derde absoluut iets hebben ^^ dankjewel!
    @DreamerN en Jian: ik ben erg benieuwd (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Klinkt leuk! Ik heb geen tijd om covers te maken, maar ik wilde wel even zeggen dat Robijnrood al een titel is van een verhaal en dat ik dus in de war raakte. Als je nog op een andere titel kan komen is dat denk ik wel iets leuker. (: Het verhaal klinkt heel interessant!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik ben echt een complete ramp met edit-programma's, maar ik had tijd en zin dus heb wat voor je in elkaar geflanst :'D Misschien kun je er wat mee, maar ik reken er niet op, hahaha


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ristridin schreef:
    Klinkt leuk! Ik heb geen tijd om covers te maken, maar ik wilde wel even zeggen dat Robijnrood al een titel is van een verhaal en dat ik dus in de war raakte. Als je nog op een andere titel kan komen is dat denk ik wel iets leuker. (: Het verhaal klinkt heel interessant!


    Welll didn’t know that :’) bedankt voor de waarschuwing, zij die nog geen cover hebben gemaakt, kunnen jullie ook één maken zonder titel? Voor nu houd ik robijnrood aan maar ik ga toch even nadenken voor een andere optie
    @ Froukje: hij past wel volledig bij het verhaal! Dankjewel ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Welll didn’t know that :’) bedankt voor de waarschuwing, zij die nog geen cover hebben gemaakt, kunnen jullie ook één maken zonder titel? Voor nu houd ik robijnrood aan maar ik ga toch even nadenken voor een andere optie
    @ Froukje: hij past wel volledig bij het verhaal! Dankjewel ^^


    Ik heb mijn covers ook nog zonder titels, alleen vond ze wat completer met titel (:
    Moet ik die ook posten?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.