• Ik kwam net dit artikel tegen op facebook, en ik schaam me gewoon een beetje dat ik mezelf in letterlijk ALLES herkende.

    Iemand anders hier last van?
    Wie was jullie fave
    Niall was (is) mijn bae


    There are poems inside of you that paper can't handle

    This is me with k-pop. Like, right now. I have no shame.

    Don't call me out like that :'D ik voel me persoonlijk aangevallen hierdoor haha.
    Al heeft niet alles voor me gegolden, het algemene beeld klopt wel. Oeps :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    14/20 zijn bij mij wel van toepassing geweest haha.
    Al met al 3 jaar echt groot fan geweest (2012 - 2015ish) en ik kijk er wel met leuke gedachten op terug.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Haha jup mijn leven opgesomd .

    Vooral als ik mensen op tv bij concert zie gillen en huilen moet ik altijd zo lachen maar zelf ben ik ook zo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    @Hale & IrishNialler: Ja bij mij is het rond 2015 ook opgehouden. Ik heb me ook wel als een cringe fangirl gedragen, maar ik heb wel een geweldige tijd had als ik er zo op terugkijk. En als ik nooit fanfics had geschreven, was ik hier ook nooit terecht gekomen :P


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb m'n fiets te danken aan m'n kennis over one direction, hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oke even serieus, dat parfum heb ik nog steeds staan. :') Het ruikt ook gewoon goed dus ik gebruik het ook nog steeds hahaha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Azriel schreef:
    @Hale & IrishNialler: Ja bij mij is het rond 2015 ook opgehouden. Ik heb me ook wel als een cringe fangirl gedragen, maar ik heb wel een geweldige tijd had als ik er zo op terugkijk. En als ik nooit fanfics had geschreven, was ik hier ook nooit terecht gekomen :P


    Geheel gestopt is het bij mij niet maar wel in normale maten. M'n posters zitten in een doos met al m'n poppen, boeken, dvd's etc

    Maar ik ga nog wel naar concerten en volg ze nog steeds wel, eigenlijk vooral Niall.

    Parfums alle 3 heb ik ook en gebruik ik nog steeds bij bijzondere gelegenheden want hij was zo duur en anders is het zo snel op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    En ik vind ze nog steeds leuk. :Y)

    Niall is ook mijn bae. Ik had de username xHoranx lol. Toen dat met die x'jes nog cool was. :')

    [ bericht aangepast op 21 okt 2018 - 9:41 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ledecky schreef:
    Oke even serieus, dat parfum heb ik nog steeds staan. :') Het ruikt ook gewoon goed dus ik gebruik het ook nog steeds hahaha.


    Haha same tho.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Geheel gestopt is het bij mij niet maar wel in normale maten. M'n posters zitten in een doos met al m'n poppen, boeken, dvd's etc

    Maar ik ga nog wel naar concerten en volg ze nog steeds wel, eigenlijk vooral Niall.

    Parfums alle 3 heb ik ook en gebruik ik nog steeds bij bijzondere gelegenheden want hij was zo duur en anders is het zo snel op

    Ja Niall volg ik ook nogsteeds, maar ik vind zijn muziek ook gewoon leuk. Had dolgraag naar zijn concert gegaan, maar was helaas al uitverkocht ..


    There are poems inside of you that paper can't handle

    En altijd je geluid heel zacht bij de video diaries want je wist nooit of Louis je ff doof maakte voor de rest van de week.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Ledecky schreef:
    Oke even serieus, dat parfum heb ik nog steeds staan. :') Het ruikt ook gewoon goed dus ik gebruik het ook nog steeds hahaha.


    Beiden parfums staan ook bij mij nog op mijn plank en ik heb Louis als pop nog steeds in de doos. Liam heb ik eruit gehaald ik moest hem puur hebben omdat hij 5 euro was bij de uitverkoop bij de Bart Smit toen. (A)


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    HaIe schreef:
    14/20 zijn bij mij wel van toepassing geweest haha.
    Al met al 3 jaar echt groot fan geweest (2012 - 2015ish) en ik kijk er wel met leuke gedachten op terug.


    Wait Britt JIJ WAS FAN?!! O_O

    Oke ik ontdek steeds wat nieuws.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    StitchLips schreef:
    (...)

    Wait Britt JIJ WAS FAN?!! O_O

    Oke ik ontdek steeds wat nieuws.


    Hahah jaaa. Heb ze in 2014 live gezien samen met mijn moeder ^^.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO