• Als ik in een forumtopic zit, kan ik mijn eigen berichten niet aanpassen of anderen quoten, omdat die knoppen bedekt worden door reclame :(.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik had ook een keer dat ik het eind van regels niet kon lezen doordat dat bedekt werd door een reclame.


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    dit probleem hierboven heb ik dus op mijn nieuwe laptop... Ik kan het eind van zinnen in stories niet meer lezen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Jupp. Het is nog steeds die Nickelodeon reclame die dat doet helaas.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik had het ook met die van Nickelodeon.
    Print screen maken en naar de Mods sturen, zo kunnen zij hier iets mee doen =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    om een of andere reden las ik, reclame gaat over de fucking knoppen. gaat goed dit.


    wat was dit ookalweer

    tomriddle schreef:
    om een of andere reden las ik, reclame gaat over de fucking knoppen. gaat goed dit.


    Bijna hetzelfde hahaha


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Is dit nog voorgevallen/is dit nog steeds een probleem?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Is dit nog voorgevallen/is dit nog steeds een probleem?


    Ik geloof dat het de afgelopen tijd niet meer gebeurd is, maar ik ben net op vakantie geweest dus ik word nu pas weer wat actiever op Quizlet ;)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    Ik geloof dat het de afgelopen tijd niet meer gebeurd is, maar ik ben net op vakantie geweest dus ik word nu pas weer wat actiever op Quizlet ;)


    Oke, dan ga ik het topic sluiten voor het overzicht en als het opnieuw voorvalt mag je een mod pb'en of een nieuw topic openen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    -> Slotje


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.